Abonament komórkowy – odpowiedź na Twoje potrzeby
Play, jako jedna z największych polskich sieci komórkowych, posiada liczne oferty zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych (małych oraz dużych firm). Są to oferty na kartę, MIX oraz właśnie abonament komórkowy – co warto wiedzieć o tym ostatnim i jak najlepiej dopasować go do swoich potrzeb?
Jak wybrać odpowiedni abonament komórkowy?
Abonament komórkowy powinien być jak najlepiej dopasowany do trybu życia, intensywności korzystania z telefonu oraz innych potrzeb danej osoby czy firmy. Co zatem warto wziąć pod uwagę podczas wyboru konkretnej oferty?
Pakiet internetu – bez internetu dzisiaj ani rusz. Ile z niego korzystasz? Koniecznie przyjrzyj się temu przed decyzją o wyborze danego abonamentu komórkowego. Co ważne, należy zwrócić uwagę, że limity GB często są inne w kraju, a odmienne podczas korzystania z roamingu.
Rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu – dzisiaj to absolutna podstawa!
Długość umowy – to, na jak długą współpracę decyduje się dany Klient, wpływa m.in. na comiesięczne koszty abonamentu.
Dodatkowe opcje – jak np. telewizja przez internet w cenie abonamentu.
Abonament komórkowy – dla nowych i stałych klientów
Co ważne, abonament komórkowy można wybrać różnymi sposobami – przedłużyć trwającą już umowę, kupić nowy numer, przenieść numer z innej sieci, dokupić kolejny numer w Play czy też przejść z karty lub MIX’a właśnie na abonament. Nie wiesz, którą opcję wybrać? Możesz zamówić rozmowę z konsultantem, podczas której wspólnie dopasujecie odpowiednią ofertę.
Abonament komórkowy – miej wszystko pod kontrolą
Ogromnym ułatwieniem w zarządzaniu kontem Play jest aplikacja Play24. Można w niej sprawdzić kwotę ostatniej faktury oraz zapłacić kolejną (np. korzystając z Google Pay, Apple Pay czy BLIKA). Co więcej, wcale nie trzeba o tych wszystkich płatnościach pamiętać – można bowiem włączyć jedną z automatycznych metod opłacania faktur. Wszystko po to, by abonament komórkowy był ułatwieniem codzienności, a nie kolejnym zbędnym obciążeniem!