Dziękujemy, że jesteś w Play

Zapłać z Play w sklepie

App Store i odbierz 20 zł

zniżki na pierwsze zakupy

Oferta dla wybranych klientów, którzy otrzymali SMS-a
z informacją o możliwości skorzystania z promocji

Jak włączyć

Jak skorzystać z promocji

  • Krok 1

    Wejdź na apple.com/play i ustaw Telefon komórkowy jako metodę platnosci.

  • Krok 2

    Kup dowolny produkt w App Store i zaakceptuj podaną kwotę. Twoją zniżkę uwzględnimy na rachunku w Play.

  • Krok 3

    Dostaniesz do nas SMS z potwierdzeniem zakupu w promocji.

  • Krok 4

    Na rachunku zobaczysz kupiony produkt z ceną pomniejszoną o 20 zł. Jeśli kupisz produkt za 20 zł lub mniej, na rachunku zobaczysz cenę 1 gr.

    Jak skonfigurować usługę Zapłać z Play w App Store?
Play Formy Płatności Play Formy Płatności
Logo App Store

Warunki promocji

Logo App Store
  • Promocja dotyczy osób, które mają ofertę
    na abonament w Play, które mają abonament
    w Play i dostały SMS o promocji.

  • Z promocji możesz skorzystać tylko
    raz niezależnie od wydanej kwoty.

  • Jeśli kupisz produkt za mniej niż 20 zł, pozostała
    kwota nie przechodzi na kolejne zakupy.

  • Promocją są objęte pierwsze zakupy na dowolny
    produkt w App Store, iCloud, iBooks, iTunes oraz
    Apple Music.

  • Nie zwlekaj, promocja nie trwa wiecznie.
    Czas na skorzystanie z promocji otrzymałeś w wiadomości SMS.

Za co jeszcze możesz
zapłacić z Play?

Płatności w Play to nie tylko gry i aplikacje w sklepach.
Zobacz, co jeszcze możesz dodać do rachunku w Play.

Sprawdź
Jak skorzystać z promocji Cashback
Jak skorzystać z promocji Cashback

Dodatkowe informacje

Komu przysługuje promocja?

Promocją objęci są klienci ofert na abonament Play i Red Bull Mobile, którzy otrzymali od Play wiadomość SMS potwierdzającą przyznanie zniżki.

W jakim czasie można skorzystać z promocji?

Z promocji możesz skorzystać w czasie określonym w wiadomości SMS, potwierdzającej zakwalifikowanie do promocji.

Jak skorzystać z usługi Zapłać z Play?

Wybierz interesujący Cię produkt na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music i wybierz Telefon Komórkowy jako metodę płatności w ustawieniach urządzenia iOS lub pod adresem apple.co/play. Zaloguj się swoim Apple ID, podając swoje dane (przy kolejnym zakupie podasz tylko hasło lub Touch ID/Face ID). Opłatę za zakupy doliczymy do Twojej faktury za usługi telefoniczne.

Jakie produkty w sklepie Google Play obejmuje promocja?

Promocja obejmuje wszystkie produkty, dostępne na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBooks lub Apple Music.

Do kiedy obowiązuje promocja?

Promocja jest ważna od 23 kwietnia 2020 roku do odwołania.

Mam dwa numery w Play. Czy przysługuje mi więcej niż jedna zniżka?

Zniżkę do 20 zł na dowolny produkt na Platformie Apple otrzymasz dla numeru w ofercie abonamentowej, na którego otrzymasz wiadomość SMS potwierdzającą przyznanie zniżki. Zniżką objęty jest pierwszy, dowolny zakup.

Mam Ofertę na Kartę/MIX. Czy mogę skorzystać z promocji?

Nie. Zniżka przysługuje jedynie Klientom korzystającym z ofert abonamentowych.

Korzystam z oferty Red Bull Mobile. Czy ta promocja jest dla mnie?

Tak, promocja jest dostępna dla użytkowników Redbull Mobile na abonament, pod warunkiem otrzymania wiadomości SMS o przyznaniu promocji

Mój wybrany produkt kosztuje 23 zł. Jaką kwotę zobaczę na fakturze?

Na fakturze zobaczysz 3 zł. Jeśli kwota Twoich zakupów wynosi 20 zł lub mniej, na fakturze zobaczysz 1 gr.

Mam smartfon z systemem Windows Phone lub Android. Czy mogę skorzystać z promocji?

Tak, pod warunkiem że masz urządzenie z systemem iOS i podasz tam numer telefonu w ustawieniach metody płatności. Promocja obowiązuje wyłącznie na Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music.

Kwota moich zakupów nie przekroczyła 20 zł. Czy pozostałe środki mogę wykorzystać następnym razem?

Nie. Zniżka do 20 zł na zakupy na Platformie Apple jest jednorazowa – możesz skorzystać z niej tylko dla jednego produktu. Niewykorzystana wartość zniżki nie przechodzi na kolejne zakupy.

Robię zakupy w App Store, ale nie widzę rabatu w aplikacji. Czy zniżka zostanie uwzględniona?

Zniżka nie jest widoczna w aplikacji App Store. Aby otrzymać potwierdzenie otrzymanego rabatu, wybierz metodę płatności „Telefon Komórkowy”, zatwierdź zakup i poczekaj na SMS z potwierdzeniem udziału w promocji. Na fakturze naliczymy obniżoną opłatę za wybrany produkt.

Mam abonament w Play. Mimo zrobienia zakupów w czasie trwania promocji, zniżka nie została uwzględniona. Dlaczego?

Może być kilka powodów:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych, co oznacza również, że nie możesz korzystać z usługi „Zapłać z PLAY”
  • Przekroczyłeś kwotę dostępną na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym.
  • Nie opłaciłeś faktur w wymagalnym terminie.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących ze względu na zaległości na koncie abonenckim.
  • Usługa „Zapłać z PLAY” jest niedostępna z powodu realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.
  • Dokonałeś już pierwszego zakupu w terminie promocji i otrzymałeś zniżkę, którą rozliczyliśmy na fakturze lub Twój numer nie spełnia warunków promocji.
Czy mogę zwrócić aplikację?

Jeśli aplikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz ją zwrócić bez żadnych konsekwencji. Na rachunku nie doliczymy kwoty z zakupu, ale zniżkę do 20 zł potraktujemy jako wykorzystaną. Oznacza to, że nie będziesz mógł drugi raz skorzystać z promocji.

Gdzie uzyskam więcej informacji o promocji?

Szczegółowe zasady oraz regulamin promocji są zamieszczone na stronie internetowej www.play.pl/dcb/cashback/AppStore.