Zakupy Mobilne w Play

Płać za swoje ulubione gry, aplikacje, a także za parking i bilety z Play

Gdzie skorzystasz

Dlaczego warto?

Zakupy Mobilne w Play to doskonała alternatywa dla płatności kartą czy przelewu internetowego.
Opłaty za Zakupy Mobilne możesz dopisać do rachunku w Play lub zapłacić ze środków na karcie w Play.

  • Prosto

    Bez zbędnych formalności. Wystarczy, że masz abonament lub telefon na kartę w Play.

  • Wygodnie

    Opłaty za wybrane Zakupy Mobilne doliczymy do Twojego rachunku lub rozliczymy ze środków na karcie w Play.

  • Bezpiecznie

    Nie musisz podawać danych karty płatniczej.
    Dodatkowo każdy zakup jest zabezpieczony kodem PIN lub hasłem do konta w wybranym sklepie.

Gry? Aplikacje? Bilety? Parking?

Zobacz, co jeszcze możesz kupić!

Zapłać z Play w Publico24 Newsstand

Mobilny Kiosk oferujący nielimitowany dostęp do czasopism i gazet.
Wypróbuj przez 14 dni za darmo!

Wypróbuj
publico24

Zapłać z Play w Autopay

Dopisz opłaty za przejazdy autostradą do rachunku Play

Szczegóły
autopay by BLUE MEDIA

Jak skorzystać

  • Krok 1

    Zaloguj się do swojego konta w sklepie z aplikacjami.

  • Krok 2

    W ustawieniach sklepu dodaj metodę płatności: Telefon komórkowy lub Płatność przez operatora

  • Krok 3

    Od teraz zakupy będą automatycznie dopisywane do Twojego rachunku w Play.

  • Krok 1

    Wybierz produkt i metodę płatności: Telefon lub Płatność z Play

  • Krok 2

    Wprowadź swój numer telefonu w Play, do którego mamy doliczyć płatność i zatwierdź.

  • Krok 3

    Na podany numer dostaniesz SMS z kodem. Wpisz go i potwierdź zamówienie.

  • Krok 4

    Otrzymasz potwierdzenie zakupu. Opłata będzie doliczona do Twojego rachunku w Play lub pobrana ze środków na karcie w Play.

  • Krok 5

    Możesz teraz korzystać z zamówionego produktu.

  • Krok 1

    Wybierz produkt i metodę płatności: Telefon lub Płatność z Play

  • Krok 2

    Automatycznie rozpoznamy Twój numer w Play.

  • Krok 3

    Przekierujemy Cię na dedykowaną stronę płatności, na której wystarczy potwierdzić zamówienie.

  • Krok 4

    Otrzymasz potwierdzenie zakupu. Opłata będzie doliczona do Twojego rachunku w Play lub pobrana z konta w Play na Kartę.

  • Krok 5

    Możesz teraz korzystać z zamówionego produktu.

  • Krok 1

    Wyślij SMS pod numer podany w materiałach reklamowych.

  • Krok 2

    Na podany numer dostaniesz SMS z instrukcją.
    Postępuj zgodnie z nią, a następnie potwierdź zamówienie.

  • Krok 3

    Otrzymasz potwierdzenie zakupu.
    Opłata będzie doliczona do Twojego rachunku w Play.

  • Krok 4

    Możesz teraz korzystać z zamówionego produktu.

Dodatkowe informacje

Tak, jednak nie wszyscy Dostawcy Treści Zakupów Mobilnych dają taką możliwość. Szczegółów szukaj bezpośrednio w na ich stronach.

Tak. W danym cyklu rozliczeniowym masz ustawiony limit wydatków na Zakupy Mobilne. W każdej chwili możesz sprawdzić kwotę, jaka została do wykorzystania. Zrobisz to w aplikacji Play24 lub pod numerem *500.

Instrukcji szukaj na dedykowanej stronie pomocy dla poszczególnych sklepów.

Instrukcji szukaj na stronie pomocy i stronie konfiguracji.

Nie. Limit kredytowy jest osobnym limitem.

Powodów może być kilka:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących.
  • Masz nieopłaconą fakturę.
  • Masz przekroczony limit na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym.
  • Cena wybranego produktu przekracza kwotę dla pojedynczej transakcji możliwej do zrealizowania przez operatora (w 2019 roku wynosi on 216 zł).
  • Usługa jest niedostępna z powodu trwającej realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.

Tak.

Opłata za Zakupy Mobilne będzie uwzględniona na fakturze w sekcji Rozliczenie konta. Termin płatności jest taki sam jak za usługi telekomunikacyjne. Przykładową fakturę znajdziesz na stronie Pomocy. W ofertach na kartę kwotę zakupu pobieramy ze środków na koncie.

Zakupy Mobilne będą widoczne w rozliczeniu towarzyszącym fakturze za usługi telekomunikacyjne. Znajdziesz je w sekcji Rozliczenie Konta Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich. Szczegóły znajdziesz na stronie Pomocy.

Zakupy są widoczne w Play24 w Historii Aktywności. Sprawdzisz tam status transakcji, tzn. czy dana transakcja obciążyła już rachunek wraz ze szczegółowym opisem. W Play24 nie są widoczne transakcje anulowane.

Tak. Każda transakcja jest potwierdzana SMS-em. Otrzymasz go od Play lub z numeru skróconego 80XXX.

Reklamacje, które dotyczą działania zakupionych treści oraz samych obciążeń należy kierować do Dostawców. Informacje kontaktowe znajdziesz w SMS-ie z potwierdzeniem zakupu lub na stronie sklepu Dostawcy Treści.

Tak. Zaloguj się do Play24 i w sekcji Ustawienia numeru aktywuj Blokadę Zakupów Mobilnych. Możesz też skontaktować się z nami pod numerem *500. Pamiętaj: Blokada usług Premium nie blokuje Zakupów Mobilnych.

Możesz kupić produkty cyfrowe i bilety, których cena nie przekracza 216 zł.

Kwota ta wynika z limitu równowartości 50 € na transakcje przeprowadzane przez operatora w myśl przepisów ustawy o transakcjach płatniczych.

W ofercie na abonament w Play limit wynosi od 50 zł do 800 zł na cykl rozliczeniowy, a w ofercie na kartę ograniczeniem jest stan środków na koncie.

Wysokość swojego limitu możesz sprawdzić w Play24, w sekcji Moje konto, w zakładce Zakupy mobilne i Play Ubezpieczenia.

Wybierz interesujący Cię produkt na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music i wybierz Telefon Komórkowy jako metodę płatności w ustawieniach urządzenia iOS lub pod adresem apple.co/play. Zaloguj się swoim Apple ID, podając swoje dane (przy kolejnym zakupie podasz tylko hasło lub Touch ID/Face ID). Opłatę za zakupy doliczymy do Twojej faktury za usługi telefoniczne.

Promocja obejmuje wszystkie Gry, Aplikacje, Filmy, Książki dostępne w Sklepie Google Play.

Promocja jest ważna od 16 do 19 kwietnia 2020 roku.

Zniżkę do 15 zł na dowolny produkt na Platformie Apple otrzymasz dla każdego numeru w ofercie abonamentowej. Zniżką objęty jest pierwszy, dowolny zakup.

Nie. Zniżka przysługuje jedynie Klientom korzystającym z ofert abonamentowych.

Tak, promocja jest dostępna dla użytkowników Redbull Mobile.

Na fakturze zobaczysz 8 zł. Jeśli kwota Twoich zakupów wynosi 15 zł lub mniej, na fakturze zobaczysz 1 gr.

Tak, pod warunkiem że masz urządzenie z systemem iOS i podasz tam numer telefonu w ustawieniach metody płatności. Promocja obowiązuje wyłącznie na Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music.

Nie. Zniżka do 15 zł na zakupy na Platformie Apple jest jednorazowa – możesz skorzystać z niej tylko dla jednego produktu. Niewykorzystana wartość zniżki nie przechodzi na kolejne zakupy.

Zniżka nie jest widoczna w aplikacji App Store. Aby otrzymać potwierdzenie otrzymanego rabatu, wybierz metodę płatności „Telefon Komórkowy”, zatwierdź zakup i poczekaj na SMS z potwierdzeniem udziału w promocji. Na fakturze naliczymy obniżoną opłatę za wybrany produkt.

Może być kilka powodów:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych, co oznacza również, że nie możesz korzystać z usługi „Zapłać z PLAY”.
  • Przekroczyłeś kwotę dostępną na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym. Nie opłaciłeś faktur w wymagalnym terminie.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących ze względu na zaległości na koncie abonenckim.
  • Usługa „Zapłać z PLAY” jest niedostępna z powodu realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.
  • Dokonałeś już pierwszego zakupu w terminie promocji i otrzymałeś zniżkę, którą rozliczyliśmy na fakturze lub Twój numer nie spełnia warunków promocji.

Jeśli aplikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz ją zwrócić bez żadnych konsekwencji. Na rachunku nie doliczymy kwoty z zakupu, ale zniżkę do 15 zł potraktujemy jako wykorzystaną. Oznacza to, że nie będziesz mógł drugi raz skorzystać z promocji.

Szczegółowe zasady oraz regulamin promocji są zamieszczone na stronie internetowej www.play.pl/dcb.