Zakupy Mobilne w Play

Płać za usługi bez podpinania karty płatniczej. Wystarczy, że masz abonament lub telefon na kartę w Play.

Sprawdź usługi

Zakupy w Play

Doskonała alternatywa dla płatności kartą czy przelewu internetowego. Opłaty za Zakupy Mobilne możesz dopisać do rachunku w Play lub zapłacić ze środków na karcie w Play.

Skorzystaj z usług

Player

Zapłać z Play za PLAYER (bez reklam). Pierwszy miesiąc za 1 grosz.

Zobacz więcej o Player

Fabryka Siły

Zamów z Play indywidualne plany dietetyczne i treningowe przygotowane przez specjalistów

Zobacz więcej o Fabryka Siły

Tinder

Zapłać z Play za Tinder Gold lub Tinder Plus

Zobacz więcej o Tinder

Dlaczego warto?

  • Nie podajesz danych karty

    Do zrobienia zakupów online wystarczy Twój numer telefonu na abonament lub kartę w Play.

  • Płacisz w jednym miejscu

    Opłaty za wybrane zakupy doliczymy do Twojego rachunku lub rozliczymy ze środków na karcie w Play.

  • Zakupy są bezpieczne

    Każdy zakup jest zabezpieczony kodem PIN lub hasłem do konta w wybranym sklepie.

Dodatkowe informacje

Tak, jednak nie wszyscy Dostawcy Treści Zakupów Mobilnych dają taką możliwość. Szczegółów szukaj bezpośrednio w na ich stronach.

Tak. W danym cyklu rozliczeniowym masz ustawiony limit wydatków na Zakupy Mobilne. W każdej chwili możesz sprawdzić kwotę, jaka została do wykorzystania. Zrobisz to w aplikacji Play24 lub pod numerem *500.

Instrukcji szukaj na dedykowanej stronie pomocy dla poszczególnych sklepów.

Instrukcji szukaj na stronie pomocy i stronie konfiguracji.

Nie. Limit kredytowy jest osobnym limitem.

Powodów może być kilka:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących.
  • Masz nieopłaconą fakturę.
  • Masz przekroczony limit na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym.
  • Cena wybranego produktu przekracza kwotę dla pojedynczej transakcji możliwej do zrealizowania przez operatora (w 2019 roku wynosi on 216 zł).
  • Usługa jest niedostępna z powodu trwającej realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.

Tak.

Opłata za Zakupy Mobilne będzie uwzględniona na fakturze w sekcji Rozliczenie konta. Termin płatności jest taki sam jak za usługi telekomunikacyjne. Przykładową fakturę znajdziesz na stronie Pomocy. W ofertach na kartę kwotę zakupu pobieramy ze środków na koncie.

Zakupy Mobilne będą widoczne w rozliczeniu towarzyszącym fakturze za usługi telekomunikacyjne. Znajdziesz je w sekcji Rozliczenie Konta Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich. Szczegóły znajdziesz na stronie Pomocy.

Zakupy są widoczne w Play24 w Historii Aktywności. Sprawdzisz tam status transakcji, tzn. czy dana transakcja obciążyła już rachunek wraz ze szczegółowym opisem. W Play24 nie są widoczne transakcje anulowane.

Tak. Każda transakcja jest potwierdzana SMS-em. Otrzymasz go od Play lub z numeru skróconego 80XXX.

Reklamacje, które dotyczą działania zakupionych treści oraz samych obciążeń należy kierować do Dostawców. Informacje kontaktowe znajdziesz w SMS-ie z potwierdzeniem zakupu lub na stronie sklepu Dostawcy Treści.

Tak. Zaloguj się do Play24 i w sekcji Ustawienia numeru aktywuj Blokadę Zakupów Mobilnych. Możesz też skontaktować się z nami pod numerem *500. Pamiętaj: Blokada usług Premium nie blokuje Zakupów Mobilnych.

Możesz kupić produkty cyfrowe i bilety, których cena nie przekracza 216 zł.

Kwota ta wynika z limitu równowartości 50 € na transakcje przeprowadzane przez operatora w myśl przepisów ustawy o transakcjach płatniczych.

W ofercie na abonament w Play limit wynosi od 50 zł do 800 zł na cykl rozliczeniowy, a w ofercie na kartę ograniczeniem jest stan środków na koncie.

Wysokość swojego limitu możesz sprawdzić w Play24, w sekcji Moje konto, w zakładce Zakupy mobilne i Play Ubezpieczenia.

Wybierz interesujący Cię produkt na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music i wybierz Telefon Komórkowy jako metodę płatności w ustawieniach urządzenia iOS lub pod adresem apple.co/play. Zaloguj się swoim Apple ID, podając swoje dane (przy kolejnym zakupie podasz tylko hasło lub Touch ID/Face ID). Opłatę za zakupy doliczymy do Twojej faktury za usługi telefoniczne.