Zakupy Mobilne w Play

Płać za usługi bez podpinania karty płatniczej. Wystarczy, że masz abonament lub telefon na kartę w Play.

Sprawdź usługi

Zakupy w Play

Doskonała alternatywa dla płatności kartą czy przelewu internetowego. Opłaty za Zakupy Mobilne możesz dopisać do rachunku w Play lub zapłacić ze środków na karcie w Play.

Skorzystaj z usług

Fabryka Siły

Zamów z Play indywidualne plany dietetyczne i treningowe przygotowane przez specjalistów

Zobacz więcej o Fabryka Siły

Canal +

Specjalna promocja. Masz abonament w Play? Zyskaj dostęp do serwisu CANAL+ online przez 3 miesiące tylko za 20 zł/mies. (Cena po rabacie 5zł/mies. za zgody marketingowe)

Zobacz więcej o Canal +

Tinder

Zapłać z Play za Tinder Gold lub Tinder Plus

Zobacz więcej o Tinder

Dlaczego warto?

  • Nie podajesz danych karty

    Do zrobienia zakupów online wystarczy Twój numer telefonu na abonament lub kartę w Play.

  • Płacisz w jednym miejscu

    Opłaty za wybrane zakupy doliczymy do Twojego rachunku lub rozliczymy ze środków na karcie w Play.

  • Zakupy są bezpieczne

    Każdy zakup jest zabezpieczony kodem PIN lub hasłem do konta w wybranym sklepie.

Dodatkowe informacje

Tak, jednak nie wszyscy Dostawcy Treści Zakupów Mobilnych dają taką możliwość. Szczegółów szukaj bezpośrednio w na ich stronach.

Tak. W danym cyklu rozliczeniowym masz ustawiony limit wydatków na Zakupy Mobilne. W każdej chwili możesz sprawdzić kwotę, jaka została do wykorzystania. Zrobisz to w aplikacji Play24 lub pod numerem *500.

Instrukcji szukaj na dedykowanej stronie pomocy dla poszczególnych sklepów.

Instrukcji szukaj na stronie pomocy i stronie konfiguracji.

Nie. Limit kredytowy jest osobnym limitem.

Powodów może być kilka:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących.
  • Masz nieopłaconą fakturę.
  • Masz przekroczony limit na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym.
  • Cena wybranego produktu przekracza kwotę dla pojedynczej transakcji możliwej do zrealizowania przez operatora (w 2019 roku wynosi on 216 zł).
  • Usługa jest niedostępna z powodu trwającej realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.

Tak.

Opłata za Zakupy Mobilne będzie uwzględniona na fakturze w sekcji Rozliczenie konta. Termin płatności jest taki sam jak za usługi telekomunikacyjne. Przykładową fakturę znajdziesz na stronie Pomocy. W ofertach na kartę kwotę zakupu pobieramy ze środków na koncie.

Zakupy Mobilne będą widoczne w rozliczeniu towarzyszącym fakturze za usługi telekomunikacyjne. Znajdziesz je w sekcji Rozliczenie Konta Zakupy Mobilne – kwoty pobrane na rzecz osób trzecich. Szczegóły znajdziesz na stronie Pomocy.

Zakupy są widoczne w Play24 w Historii Aktywności. Sprawdzisz tam status transakcji, tzn. czy dana transakcja obciążyła już rachunek wraz ze szczegółowym opisem. W Play24 nie są widoczne transakcje anulowane.

Tak. Każda transakcja jest potwierdzana SMS-em. Otrzymasz go od Play lub z numeru skróconego 80XXX.

Reklamacje, które dotyczą działania zakupionych treści oraz samych obciążeń należy kierować do Dostawców. Informacje kontaktowe znajdziesz w SMS-ie z potwierdzeniem zakupu lub na stronie sklepu Dostawcy Treści.

Tak. Zaloguj się do Play24 i w sekcji Ustawienia numeru aktywuj Blokadę Zakupów Mobilnych. Możesz też skontaktować się z nami pod numerem *500. Pamiętaj: Blokada usług Premium nie blokuje Zakupów Mobilnych.

Możesz kupić produkty cyfrowe i bilety, których cena nie przekracza 216 zł.

Kwota ta wynika z limitu równowartości 50 € na transakcje przeprowadzane przez operatora w myśl przepisów ustawy o transakcjach płatniczych.

W ofercie na abonament w Play limit wynosi od 50 zł do 800 zł na cykl rozliczeniowy, a w ofercie na kartę ograniczeniem jest stan środków na koncie.

Wysokość swojego limitu możesz sprawdzić w Play24, w sekcji Moje konto, w zakładce Zakupy mobilne i Play Ubezpieczenia.

Wybierz interesujący Cię produkt na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music i wybierz Telefon Komórkowy jako metodę płatności w ustawieniach urządzenia iOS lub pod adresem apple.co/play. Zaloguj się swoim Apple ID, podając swoje dane (przy kolejnym zakupie podasz tylko hasło lub Touch ID/Face ID). Opłatę za zakupy doliczymy do Twojej faktury za usługi telefoniczne.

Promocja obejmuje wszystkie produkty, dostępne na dowolnej Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBooks lub Apple Music.

Promocja jest ważna od 16 do 19 kwietnia 2020 roku.

Zniżkę do 15 zł na dowolny produkt na Platformie Apple otrzymasz dla każdego numeru w ofercie abonamentowej. Zniżką objęty jest pierwszy, dowolny zakup.

Nie. Zniżka przysługuje jedynie Klientom korzystającym z ofert abonamentowych.

Tak, promocja jest dostępna dla użytkowników Redbull Mobile.

Na fakturze zobaczysz 8 zł. Jeśli kwota Twoich zakupów wynosi 15 zł lub mniej, na fakturze zobaczysz 1 gr.

Tak, pod warunkiem że masz urządzenie z systemem iOS i podasz tam numer telefonu w ustawieniach metody płatności. Promocja obowiązuje wyłącznie na Platformie Apple: App Store, iTunes, iCloud, iBook lub Apple Music.

Nie. Zniżka do 15 zł na zakupy na Platformie Apple jest jednorazowa – możesz skorzystać z niej tylko dla jednego produktu. Niewykorzystana wartość zniżki nie przechodzi na kolejne zakupy.

Zniżka nie jest widoczna w aplikacji App Store. Aby otrzymać potwierdzenie otrzymanego rabatu, wybierz metodę płatności „Telefon Komórkowy”, zatwierdź zakup i poczekaj na SMS z potwierdzeniem udziału w promocji. Na fakturze naliczymy obniżoną opłatę za wybrany produkt.

Może być kilka powodów:

  • Masz włączoną blokadę Zakupów Mobilnych, co oznacza również, że nie możesz korzystać z usługi „Zapłać z PLAY”.
  • Przekroczyłeś kwotę dostępną na Zakupy Mobilne w danym cyklu rozliczeniowym. Nie opłaciłeś faktur w wymagalnym terminie.
  • Masz założoną blokadę połączeń wychodzących ze względu na zaległości na koncie abonenckim.
  • Usługa „Zapłać z PLAY” jest niedostępna z powodu realizacji cesji, konsolidacji lub rozkonsolidowania konta abonenckiego.
  • Dokonałeś już pierwszego zakupu w terminie promocji i otrzymałeś zniżkę, którą rozliczyliśmy na fakturze lub Twój numer nie spełnia warunków promocji.

Jeśli aplikacja nie spełni Twoich oczekiwań, możesz ją zwrócić bez żadnych konsekwencji. Na rachunku nie doliczymy kwoty z zakupu, ale zniżkę do 15 zł potraktujemy jako wykorzystaną. Oznacza to, że nie będziesz mógł drugi raz skorzystać z promocji.

Szczegółowe zasady oraz regulamin promocji są zamieszczone na stronie internetowej www.play.pl/dcb.