Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Gdzie mogę naprawić telefon
Jeśli chcesz oddać urządzenie (telefon, tablet) do naprawy, wypełnij zgłoszenie online i przygotuj urządzenie do wysyłki - kurier z serwisu odbierze je z Twojego domu. Konkretne wskazówki znajdziesz poniżej.
Ochrona Wyświetlacza
Jeżeli korzystasz z ubezpieczenia Ochrona Wyświetlacza w Play, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.ochronawyswietlacza.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 799 599 900.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/ochrona-wyswietlacza
Play360
Jeżeli korzystasz z usługi Play360, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/play360
Ochrona wyświetlacza dla klientów MIX Extra
Jeżeli jesteś klientem MIX Extra i korzystasz z usługi Naprawa Wyświetlacza, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie;www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.
Jeśli nie wiesz, jaką masz usługę, możesz to sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji Play24.
Naprawa gwarancyjna lub pogwarancyjna
- CCS— Alcatel, BlackBerry, CAT, Honor, Huawei, Samsung, Xiaomi
- CTDI — iPhone, HTC, Lenovo – smartfony, Nokia, Sony
- SBE — Huawei, LG, OPPO, Philips*, Honor, MyPhone*
Nie widzisz marki Twojego urządzenia? Skontaktuj się z nami na czacie w aplikacji Play24 lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 – wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze urządzenie i przekaże je do serwisu.
CCS
- Krok 1. Przejdź na stronę ccsonline.pl
- Krok 2. Wybierz z menu Formularz Zgłoszeniowy i wypełnij go zgodnie z instrukcją. Formularz można wydrukować. Jeżeli nie masz drukarki, napisz zgłoszenie ręcznie, według wzoru z formularza. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane. Formularz spakuj razem z urządzeniem.
- Krok 3. Zamów kuriera przez telefon. Numer znajdziesz na stronie ccsonline.pl
Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
http://www.ccsonline.pl/status/status.php
CDI
- Krok 1. Przejdź na stronę ctdi.pl
- Krok 2. Wybierz „Kliknij i zgłoś urządzenie do naprawy” i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
- Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.
Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html
SBE
- Krok 1. Przejdź na stronę sbe-online.pl
- Krok 2. Wybierz markę urządzenia, które reklamujesz i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
- Krok 3. Zamów kuriera na stronie https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ i przygotuj list przewozowy.
Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/
Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.serwis-myphone.pl/status.html