wróć do Pomoc techniczna

Gdzie mogę naprawić telefon

Jeśli chcesz oddać urządzenie (telefon, tablet) do naprawy, wypełnij zgłoszenie online i przygotuj urządzenie do wysyłki - kurier z serwisu odbierze je z Twojego domu. Konkretne wskazówki znajdziesz poniżej.

Ochrona Wyświetlacza

Jeżeli korzystasz z ubezpieczenia Ochrona Wyświetlacza w Play, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.ochronawyswietlacza.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 799 599 900.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/ochrona-wyswietlacza 

 

Play360

Jeżeli korzystasz z usługi Play360, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/play360 

 

Ochrona wyświetlacza dla klientów MIX Extra

Jeżeli jesteś klientem MIX Extra i korzystasz z usługi Naprawa Wyświetlacza, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie;www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.

 

Jeśli nie wiesz, jaką  masz usługę, możesz to sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji Play24.

Naprawa gwarancyjna lub pogwarancyjna

 

  • CCS— Alcatel, BlackBerry, CAT, Honor, Huawei, Samsung, Xiaomi
  • CTDI — iPhone, Honor, HTC, Huawei, Lenovo – smartfony, Motorola, Nokia, Sony
  • SBE — Huawei, LG, OPPO, Philips
  • MyPhone — MyPhone


Nie widzisz marki Twojego urządzenia? Skontaktuj się z nami na czacie w aplikacji Play24 lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 – wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze urządzenie i przekaże je do serwisu.


CCS

  • Krok 1. Przejdź na stronę ccsonline.pl
  • Krok 2. Wybierz z menu Formularz Zgłoszeniowy i wypełnij go zgodnie z instrukcją. Formularz można wydrukować. Jeżeli nie masz drukarki, napisz zgłoszenie ręcznie, według wzoru z formularza. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane. Formularz spakuj razem z urządzeniem.
  • Krok 3. Zamów kuriera przez telefon. Numer znajdziesz na stronie ccsonline.pl

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
http://www.ccsonline.pl/status/status.php


CDI

  • Krok 1. Przejdź na stronę ctdi.pl
  • Krok 2. Wybierz „Kliknij i zgłoś urządzenie do naprawy” i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html


SBE

  • Krok 1. Przejdź na stronę sbe-online.pl
  • Krok 2. Wybierz markę urządzenia, które reklamujesz i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Zamów kuriera na stronie https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ i przygotuj list przewozowy.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/


MyPhone

  • Krok 1. Przejdź na stronę www.myphone.pl/zgloszenie-reklamacji
  • Krok 2. Wybierz „Zgłoś reklamację” i wypełnij formularz według instrukcji. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.serwis-myphone.pl/status.html

 

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl