wróć do Pomoc techniczna

Gdzie mogę naprawić telefon

Dbaj o siebie – jeśli chcesz oddać urządzenie (telefon, tablet, smartwatch itp.) do naprawy, przygotuj zgłoszenie online. Konkretne wskazówki znajdziesz pod tabelą. Kurier z serwisu odbierze urządzenie z Twojego domu.

Sprawdź w tabeli, który serwis zajmuje się Twoim urządzeniem:

Autoryzowany serwis

Obsługiwane marki urządzeń

CCS

Alcatel
BlackBerry
CAT
Honor
Huawei
Samsung
Xiaomi

CTDI

iPhone
Honor
HTC
Huawei
Lenovo – smartfony
Motorola
Nokia
Sony

SBE

Huawei
LG
OPPO
Philips

MyPhone

MyPhone

Marki Twojego urządzenia nie ma w tabeli? Skontaktuj się z nami na czacie w aplikacji Play24 lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 – wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze urządzenie i przekaże je do serwisu.

Instrukcje zgłaszania urządzeń do poszczególnych serwisów:


CCS

  • Krok 1. Przejdź na stronę ccsonline.pl
  • Krok 2. Wybierz z menu Formularz Zgłoszeniowy i wypełnij go zgodnie z instrukcją. Formularz można wydrukować. Jeżeli nie masz drukarki, napisz zgłoszenie ręcznie, według wzoru z formularza. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane. Formularz spakuj razem z urządzeniem.
  • Krok 3. Zamów kuriera przez telefon. Numer znajdziesz na stronie ccsonline.pl

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie: http://www.ccsonline.pl/status/status.php


CDI

  • Krok 1. Przejdź na stronę ctdi.pl
  • Krok 2. Wybierz „Kliknij i zgłoś urządzenie do naprawy” i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie: https://www.ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html


SBE

  • Krok 1. Przejdź na stronę sbe-online.pl
  • Krok 2. Wybierz markę urządzenia, które reklamujesz i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Zamów kuriera na stronie https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ i przygotuj list przewozowy.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie: https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/


MyPhone

  • Krok 1. Przejdź na stronę www.myphone.pl/zgloszenie-reklamacji
  • Krok 2. Wybierz „Zgłoś reklamację” i wypełnij formularz według instrukcji. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie: https://www.serwis-myphone.pl/status.html

 

Użytkownicy usługi Ochrona wyświetlacza

Jeżeli korzystasz z usługi Ochrona wyświetlacza w Play i chcesz naprawić uszkodzony wyświetlacz w urządzeniu, zadzwoń pod numer 799 599 900 lub wypełnij formularz na stronie ubezpieczyciela www.ucare.pl

Ogólne warunki ubezpieczenia sprawdzisz na stronie opisującej usługę "Ochrona wyswietlacza"

Użytkownicy usługi Play360

 

Jeżeli korzystasz z usługi Play360 naprawę możesz zgłosić:

  • telefonicznie pod numerem +48 732 666 360 firmy Digital Care, w godzinach 8-18 w dni robocze (połączenie płatne jak za zwykłe połączenie komórkowe z numerem w sieci PLAY),
  • możesz skorzystać z formularza zgłoszenia naprawy .

Zakres naprawy sprawdzisz w regulaminie na stronie usługi Play360

 

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl