wróć do Pomoc techniczna

Gdzie mogę oddać urządzenie do naprawy

Gdzie złożyć reklamację urządzenia kupionego w Play?

  • w każdym salonie PLAY – zajmiemy się przekazaniem urządzenia do właściwego punktu naprawy,
  • bezpośrednio u autoryzowanego centrum serwisowego gwaranta (producenta lub dystrybutora). Dane kontaktowe gwaranta znajdziesz w karcie gwarancyjnej.

 

Jeżeli korzystasz z usługi Ochrona wyświetlacza w Play i chcesz naprawić uszkodzony wyświetlacz w urządzeniu, zadzwoń pod numer 799 599 900 lub wypełnij formularz na stronie ubezpieczyciela www.ucare.pl

Ogólne warunki ubezpieczenia sprawdzisz na stronie opisującej usługę "Ochrona wyswietlacza"

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl