wróć do Pomoc techniczna

Gdzie mogę naprawić telefon

Jeśli chcesz oddać urządzenie (telefon, tablet) do naprawy, wypełnij zgłoszenie online i przygotuj urządzenie do wysyłki - kurier z serwisu odbierze je z Twojego domu. Konkretne wskazówki znajdziesz poniżej.

Ochrona Wyświetlacza

Jeżeli korzystasz z ubezpieczenia Ochrona Wyświetlacza w Play, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.ochronawyswietlacza.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 799 599 900.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/ochrona-wyswietlacza 

 

Play360

Jeżeli korzystasz z usługi Play360, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.
Szczegóły na www.play.pl/uslugi/play360 

 

Ochrona wyświetlacza dla klientów MIX Extra

Jeżeli jesteś klientem MIX Extra i korzystasz z usługi Naprawa Wyświetlacza, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie;www.naprawaplay.pl
Możesz też zadzwonić pod numer: 732 666 360.

 

Jeśli nie wiesz, jaką  masz usługę, możesz to sprawdzić po zalogowaniu do aplikacji Play24.

Naprawa gwarancyjna lub pogwarancyjna

 

  • CCS— Alcatel, BlackBerry, CAT, Honor, Huawei, Samsung, Xiaomi
  • CTDI — iPhone, HTC, Lenovo – smartfony, Nokia, Sony
  • SBE — Huawei, LG, OPPO, Philips*, Honor, MyPhone*


Nie widzisz marki Twojego urządzenia? Skontaktuj się z nami na czacie w aplikacji Play24 lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 – wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze urządzenie i przekaże je do serwisu.


CCS

  • Krok 1. Przejdź na stronę ccsonline.pl
  • Krok 2. Wybierz z menu Formularz Zgłoszeniowy i wypełnij go zgodnie z instrukcją. Formularz można wydrukować. Jeżeli nie masz drukarki, napisz zgłoszenie ręcznie, według wzoru z formularza. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane. Formularz spakuj razem z urządzeniem.
  • Krok 3. Zamów kuriera przez telefon. Numer znajdziesz na stronie ccsonline.pl

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
http://www.ccsonline.pl/status/status.php


CDI

  • Krok 1. Przejdź na stronę ctdi.pl
  • Krok 2. Wybierz „Kliknij i zgłoś urządzenie do naprawy” i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html


SBE

  • Krok 1. Przejdź na stronę sbe-online.pl
  • Krok 2. Wybierz markę urządzenia, które reklamujesz i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  • Krok 3. Zamów kuriera na stronie https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ i przygotuj list przewozowy.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/


Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie
https://www.serwis-myphone.pl/status.html

 

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się