Dla Sygnalistów

Za pomocą niniejszego narzędzia można w sposób anonimowy zgłosić zaobserwowane nieprawidłowości lub nadużycia w działalności spółki P4 (Play).

Zgłoszenia wysłane przez formularz na stronie play.pl są anonimowe.

Zgłoszenia są automatycznie przesyłane na adres e-mail sygnalista@play.pl zarządzany przez Compliance Officera, działającego zgodnie z Kodeksem Etyki.

Zasady rozpatrywania zgłoszeń w związku z otrzymanymi anonimowymi zgłoszeniami o zaistniałych nieprawidłowościach reguluje Kodeks Etyki Play oraz procedura przyjmowania i rozpatrywania zgłoszeń dotyczących naruszeń, nieprawidłowości oraz nadużyć w spółkach Grupy P4.

Żebyśmy mogli rzetelnie zbadać zgłoszenie i zareagować na nie, potrzebujemy przynajmniej podstawowych informacji:

  • rodzaj/ natura zaobserwowanej nieprawidłowości,
  • opis zdarzenia,
  • wskazanie osób zaangażowanych w zgłaszaną nieprawidłowość oraz,
  • o ile to możliwe, wskazanie na istnienie dokumentów, które mogą potwierdzić tę nieprawidłowość.

Formularz pozwala wysłać zgłoszenie anonimowo, jednak weź pod uwagę, że dobrowolne podanie danych kontaktowych nadawcy pozwoli nam powiadomić nadawcę o sposobie załatwienia sprawy lub skontaktować się z nim w sytuacji, gdy do rzetelnego rozpatrzenia zgłoszenia potrzebne są dodatkowe informacje.

 
 

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl