wróć do Sklep internetowy

Dostarczenie przesyłki

Jeśli towar, który zamawiasz, jest dostępny w magazynie – przesyłkę przekażemy firmie kurierskiej do 7 dni roboczych od złożenia przez Ciebie zamówienia. A jeśli 7 dzień jest ustawowo wolny od pracy – do 8 dni.

Przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych.

 

 

Jak sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem?

  • e-mail – na podany w formularzu adres e-mail będziesz dostawać od nas wiadomości. Prosimy, regularnie sprawdzaj swoją pocztę. W wiadomościach podamy numer listu przewozowego i link do strony firmy kurierskiej. Sprawdzisz tam, co się dzieje z Twoją przesyłką,
  • SMS – dodatkowo będziesz od nas dostawać wiadomości z informacjami o postępach realizacji zamówienia,
  • strona internetowa – w każdej chwili możesz sprawdzić na tej stronie status swojego zamówienia. Wystarczy, że podasz numer zamówienia – wtedy na podany przez Ciebie telefon kontaktowy wyślemy SMS-em jednorazowe hasło.

Ile kosztuje przesyłka?

Jeśli przedłużasz lub zawierasz nową umowę – nic. Przesyłkę wysyłamy na nasz koszt.

Jeżeli kupujesz telefon (lub inne urządzenie) bez umowy, czyli wg "Cennika urządzeń bez umowy" – również nie płacisz za przesyłkę.

Jeśli kupujesz startery lub akcesoria – to zależy, ile wynosi całe Twoje zamówienie. Jeśli:

    • więcej niż 150 zł – przesyłka jest darmowa.
    • mniej niż 150 zł – za przesyłkę dopłacisz 12 zł.

 

Jak poprawić adres już po zatwierdzeniu zamówienia?

  • Krok 1. Sprawdź status przesyłki . Jeśli nie wysłaliśmy jeszcze przesyłki, możesz zmienić adres jej dostarczenia.
  • Krok 2. Wyślij e-mail na adres eshop@playsklep.pl i podaj nowy adres dostarczenia oraz numer zamówienia.
wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl