Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Dostarczenie przesyłki
Jeśli towar, który zamawiasz, jest dostępny w magazynie – przesyłkę przekażemy firmie kurierskiej do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych.
Jak sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem?
- strona internetowa – w każdej chwili możesz sprawdzić na tej stronie status swojego zamówienia. Wystarczy, że podasz jego numer. Na podany przez Ciebie telefon kontaktowy wyślemy SMS-em jednorazowe hasło, dzięki któremu sprawdzisz status przesyłki.
- e-mail – na podany w formularzu adres e-mail dostaniesz od nas wiadomość z numerem listu przewozowego i linkiem do strony firmy kurierskiej.
- SMS – dodatkowo będziesz od nas dostawać wiadomości z informacjami o postępach realizacji zamówienia.
Ile kosztuje przesyłka?
Dostawa jest darmowa, jeśli:
- przedłużasz lub zawierasz nową umowę,
- kupujesz telefon lub inne urządzenie bez umowy,
- zamawiasz startery lub akcesoria za więcej niż 150 zł.
Jeśli kupujesz startery lub akcesoria za mniej niż 150 zł, za przesyłkę dopłacisz 12 zł.
Jak poprawić adres już po zatwierdzeniu zamówienia?
- Krok 1. Sprawdź status przesyłki . Jeśli jeszcze jej nie wysłaliśmy, możesz zmienić adres dostarczenia w formularzu zamówienia.
- Krok 2. Wyślij e-mail na adres eshop@playsklep.pl. Podaj w nim numer zamówienia i nowy adres dostarczenia.