wróć do Sklep internetowy

Dostarczenie przesyłki

Jeśli towar, który zamawiasz, jest dostępny w magazynie – przesyłkę przekażemy firmie kurierskiej do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przesyłka dociera zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych.

 

 

Jak sprawdzić, co dzieje się z zamówieniem?

  • strona internetowa – w każdej chwili możesz sprawdzić na tej stronie status swojego zamówienia. Wystarczy, że podasz jego numer. Na podany przez Ciebie telefon kontaktowy wyślemy SMS-em jednorazowe hasło, dzięki któremu sprawdzisz status przesyłki.
  • e-mail – na podany w formularzu adres e-mail dostaniesz od nas wiadomość z numerem listu przewozowego i linkiem do strony firmy kurierskiej.
  • SMS – dodatkowo będziesz od nas dostawać wiadomości z informacjami o postępach realizacji zamówienia.

Ile kosztuje przesyłka?

Dostawa jest darmowa, jeśli:

    • przedłużasz lub zawierasz nową umowę,
    • kupujesz telefon lub inne urządzenie bez umowy,
    • zamawiasz startery lub akcesoria za więcej niż 150 zł.

Jeśli kupujesz startery lub akcesoria za mniej niż 150 zł, za przesyłkę dopłacisz 12 zł.

 

Jak poprawić adres już po zatwierdzeniu zamówienia?

  • Krok 1. Sprawdź status przesyłki . Jeśli jeszcze jej nie wysłaliśmy, możesz zmienić adres dostarczenia w formularzu zamówienia.
  • Krok 2. Wyślij e-mail na adres eshop@playsklep.pl. Podaj w nim numer zamówienia i nowy adres dostarczenia.
wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl