Usługę możesz kupić taniej w pakiecie PLay 360

Ochrona Internetu
to więcej niż antywirus

od 4,99 zł/mies. 1 miesiąc GRATIS!

Jak włączyć
Ochrona Internetu to więcej niż antywirus

Dlaczego warto?

  • Bezpieczne płatności w sieci

    Rób zakupy i płać rachunki online bez obaw

  • Ochrona rodzicielska

    Ucz dziecko, jak mądrze korzystać z urządzeń elektronicznych

  • Bezpieczeństwo danych

    Chroń zdjęcia, pliki, dokumenty i profile społecznościowe

Który wariant dla mnie?

Bestseller

Ochrona Internetu

4,99 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

2

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Ochrona Internetu Pro

9,99 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

3

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Ochrona Internetu Max

15 zł /mies.

1 miesiąc GRATIS!

Liczba chronionych urządzeń

5

Ubezpieczenie Ubezpieczenie od utraty danych oraz wsparcie przy instalacji aplikacji

Ze szczegółami ubezpieczenia możesz zapoznać się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia
Bezpieczne płatności w sieci

Bezpieczne płatności w sieci

  • Zwiększ bezpieczeństwo transakcji i zakupów online oraz ochronę przed wyłudzeniami dzięki Bezpiecznej Przeglądarce
  • Sprawdzamy pod kątem bezpieczeństwa każdą witrynę z płatnościami internetowymi którą otwierasz, aby chronić Twoje hasła podczas płacenia rachunków i zakupów online
  • Podczas transakcji wszystkie zbędne połączenia są blokowane, aby nikt nie wykradł Twoich danych

Ochrona rodzicielska

  • Funkcja stworzona dla rodziców, którzy chcą aby telefon, tablet lub komputer był bezpiecznym urządzeniem dla ich dzieci.
  • Możesz blokować określone typy treści, bądź zezwolić na dostęp tylko do wybranych stron internetowych
  • Dodatkowo w łatwy sposób włączysz ustalony razem z dzieckiem dzienny limit dostępu do sieci i aplikacji.
Bezpieczne płatności w sieci
Bezpieczne płatności w sieci

Bezpieczeństwo danych

  • Chronimy Twoje wspomnienia, zgromadzone dokumenty oraz zapisane hasła
  • Dbamy o to, aby pliki nie zostały zniszczone ani zakodowane przez nieuprawnionych użytkowników
  • Zabezpieczamy Twój telefon przed wirusami i szkodliwym oprogramowaniem

Jak włączyć?

  • Krok 1

    Wybierz odpowiedni wariant i wyślij SMS o treści START na numer:

    228 – Ochrona Internetu

    229 – Ochrona Internetu Pro

    888 – Ochrona Internetu Max

  • Krok 2

    Pobierz bezpłatną aplikację Ochrona Internetu. Możesz to zrobić przez sklep Google Play lub App Store lub skorzystać z linku otrzymanego SMS-em.

  • Krok 3

    Zaloguj się do aplikacji. Jeśli logujesz się na telefonie, do którego wykupiona jest usługa, odłącz się od Wi-Fi. System zaloguje Cię automatycznie.

Usługą i licencjami możesz zarządzać w panelu, który znajdziesz na stronie twojaochrona.play.pl

Wysłanie SMSa aktywacyjnego oznacza, że akceptujesz regulamin usługi i chcesz korzystać z niej od razu. Od chwili rozpoczęcia świadczenia usługi nie będzie możliwe odstąpienie od usługi w ciągu 14 dni. Zamówienie usługi wiąże się z obowiązkiem zapłaty (po okresie bezpłatnym, jeśli wcześniej nie korzystałeś/aś z usługi). Usługę włączamy na czas nieokreślony. Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z usługi wysyłając SMS o treści STOP na numer: 228 (Ochrona Internetu na smartfonie), 229 (Ochrona Internetu PRO), 888 (Ochrona Internetu MAX).

Dodatkowe informacje

Jakie urządzenia mogę objąć ochroną?

Z usługą Ochrona Internetu możesz chronić smartfon, tablet i komputer.

Od kiedy moje urządzenie jest chronione?

Twoje urządzenie będzie chronione bezpośrednio po aktywacji usługi, zainstalowaniu i zalogowaniu się do bezpłatnej aplikacji Ochrona Internetu na urządzeniu, które chcesz objąć ochroną. Pamiętaj, aby korzystać z Bezpiecznej Przeglądarki, dzięki czemu podniesiesz swoje bezpieczeństwo w sieci.

Jakie urządzenia mogę objąć ochroną?

Z usługą Ochrona Internetu możesz chronić smartfon, tablet i komputer. Aplikacja działa na urządzeniach z system operacyjnym: Android 4.0 lub nowszy, iOS 9 lub nowszy, WP8, Windows 7 lub nowszy oraz Mac OS 10.6 lub nowszy.

Mam aktywną usługę Ochrona Internetu. Czy to wystarczy, aby moje urządzenie było chronione?

Nie. Pamiętaj, żeby po aktywacji usługi zainstalować na swoim urządzeniu darmową aplikację Ochrona Internetu a następnie się do niej zalogować. Bez niej Twoje urządzenie nie będzie chronione.

Jak zainstalować aplikację Ochrona Internetu?

Pobierz aplikację ze strony: twojaochrona.play.pl/pobierz lub kliknij link, który wyślemy do Ciebie w SMS-ie powitalnym i zaloguj się do niej.

Chcę zacząć chronić kolejne urządzenie. Jak to zrobić?

Wejdź na stronę twojaochrona.play.pl i w zakładce Dodaj urządzenie wybierz urządzenie, które chcesz chronić. Wyślij automatyczny e-mail lub SMS z linkiem aktywacyjnym. Jeśli na kolejnym urządzeniu, które chcesz chronić masz już zainstalowaną aplikację Ochrona Internetu, odinstaluj ją zanim wyślesz link aktywacyjny.

Jak włączyć ochronę rodzicielską na telefonie mojego dziecka?

Zainstaluj na urządzeniu dziecka aplikację, a następnie włącz ochronę rodzicielską klikając w przycisk "Instalujesz na urządzeniu dziecka?" na ekranie konfiguracyjnym podczas pierwszego uruchomienia aplikacji. Pamiętaj, żeby na urządzeniu dziecka nie tworzyć głównego profilu do zarządzania kontem.

Czy mogę zmieniać ustawione parametry ochrony rodzicielskiej?

Tak. W każdej chwili możesz edytować ustawione parametry ochrony. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta na twojaochrona.play.pl. Pełną instrukcję korzystania z ochrony rodzicielskiej znajdziesz tutaj.

Czy mając aplikację Ochrona Internetu muszę korzystać ze strony twojaochrona.play.pl?

Nie. Logowanie na stronie twojaochrona.play.pl będzie przydatne, jeśli zechcesz edytować ustawienia ochrony rodzicielskiej lub zacząć chronić kolejne urządzenie.

Jak zalogować się do Aplikacji Ochrony Internetu i do mojego konta na stronie twojaochrona.play.pl?

Jeśli uruchamiasz aplikację Ochrona Internetu lub otwierasz twojaochrona.play.pl na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.

Jeśli aplikacja nie rozpozna numeru, wyślij jednorazowe hasło do logowania na numer, dla którego została wykupiona usługa lub zaloguj się do konta Play24 dla tego numeru.

Mam wykupioną Ochronę Internetu na karcie SIM do internetu. Jak w takim przypadku zalogować się do Ochrony Internetu lub twojaochrona.play.pl?

Połącz się z Wi-Fi urządzenia z kartą SIM, do której została wykupiona usługa. Aplikacja rozpozna numer i zaloguje się automatycznie.

Jeśli nie zalogujesz się automatycznie, zrób to przez Play24. Jeśli nie masz jeszcze konta w Play24 dla numeru z Ochroną Internetu, najpierw je utwórz.

Jak zwiększyć ochronę przy transakcjach i zakupach internetowych?

Przy transakcjach i zakupach internetowych korzystaj z Bezpiecznej Przeglądarki. Na telefonie z system iOS znajdziesz ją bezpośrednio w aplikacji Ochrona Internetu. Na telefonach z innym systemem operacyjnym Bezpieczna Przeglądarka pojawi się po zainstalowaniu Ochrony Internetu.

Czym różni się aplikacja Ochrona Internetu od strony twojaochrona.play.pl?

Ochrona Internetu to bezpłatna aplikacja, w której w ramach usługi Ochrona Internetu masz dostęp m.in. do bezpiecznej przeglądarki, funkcji ochrony rodzicielskiej, czy skanowania urządzenia w poszukiwaniu wirusów.

Na stronie twojaochrona.play.pl możesz zarządzać dostępnymi licencjami w ramach usługi oraz edytować reguły rodzinne na urządzeniu, na którym założysz profil dla dziecka.