Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak zablokować skradzione urządzenie (np. telefon)
Jeśli w wyniku kradzieży stracisz urządzenie (np. telefon, tablet), możesz zablokować jego unikalny numer IMEI. Wtedy urządzenia nie będzie można używać w żadnej polskiej sieci komórkowej.
W przypadku urządzeń dual-sim, które mają nadane dwa numery IMEI, należy zablokować oba numery, w przeciwnym razie z urządzenia nadal będzie można korzystać.
Blokada będzie możliwa tylko jeśli podpiszesz formularz zgłoszenia zablokowania urządzenia
Jak zablokować IMEI skradzionego telefonu?
Przede wszystkim zgłoś Policji kradzież urządzenia i podaj numer IMEI. Otrzymasz dokument potwierdzający zgłoszenie kradzieży. Następnie idź do salonu Play z poniższymi dokumentami:
Jeśli jesteś klientem Play, a blokada ma dotyczyć urządzenia kupionego w ramach Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, zabierz ze sobą dokumenty:
- zaświadczenie z Policji o zgłoszeniu kradzieży urządzenia,
- dokument tożsamości,
- formularz zgłoszenia zablokowania urządzenia, który możesz wypełnić także w salonie.
Jeśli nie jesteś klientem Play, lub jeśli wniosek o blokadę dotyczy urządzenia, które nie było zakupione w ramach Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, potrzebujesz następujących dokumentów:
- zaświadczenia z Policji o zgłoszeniu kradzieży,
- dokumentu z wpisanym numerem IMEI utraconego urządzenia (lub dwoma przy urządzeniu dual-sim), np. paragon, faktura lub umowa kupna sprzedaży/darowizny,
- formularz zgłoszenia zablokowania urządzenia, który możesz wypełnić także w salonie.
- dokumentu tożsamości.
Powyższe dokumenty wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia zablokowania urządzenia możesz też wysyłać do nas faksem:
Fax:lub pocztą na adres korespondencyjny:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
Jak mogę odblokować wcześniej zablokowane urządzenie, np. telefon?
Procedura odblokowania urządzenia, np. telefonu, wygląda podobnie, jak w przypadku blokowania. Niezbędne są jednak dwa dokumenty:
- zaświadczenie z Policji o odnalezieniu urządzenia,
- formularz zgłoszenia odblokowania urządzenia, który możesz wypełnić także w salonie.