wróć do Pomoc techniczna

Jak zablokować skradzione urządzenie (np. telefon)

Jeśli w wyniku kradzieży stracisz urządzenie (np. telefon, tablet), możesz zablokować jego unikalny numer IMEI. Wtedy urządzenia nie będzie można używać w żadnej polskiej sieci komórkowej.
W przypadku urządzeń dual-sim, które mają nadane dwa numery IMEI, należy zablokować oba numery, w przeciwnym razie z urządzenia nadal będzie można korzystać.

Blokada będzie możliwa tylko jeśli podpiszesz formularz zgłoszenia zablokowania urządzenia

Jak zablokować IMEI skradzionego telefonu?

Przede wszystkim zgłoś Policji kradzież urządzenia i podaj numer IMEI. Otrzymasz dokument potwierdzający zgłoszenie kradzieży. Następnie idź do salonu Play z poniższymi dokumentami:

Jeśli jesteś klientem Play, a blokada ma dotyczyć urządzenia kupionego w ramach Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, zabierz ze sobą dokumenty:

Jeśli nie jesteś klientem Play, lub jeśli wniosek o blokadę dotyczy urządzenia, które nie było zakupione w ramach Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, potrzebujesz następujących dokumentów:

  • zaświadczenia z Policji o zgłoszeniu kradzieży,
  • dokumentu z wpisanym numerem IMEI utraconego urządzenia (lub dwoma przy urządzeniu dual-sim), np. paragon, faktura lub umowa kupna sprzedaży/darowizny,
  • formularz zgłoszenia zablokowania urządzenia, który możesz wypełnić także w salonie.
  • dokumentu tożsamości.

Powyższe dokumenty wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia zablokowania urządzenia możesz też wysyłać do nas faksem:

Fax: +48 22 319 44 11

lub pocztą na adres korespondencyjny:

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa

Jak mogę odblokować wcześniej zablokowane urządzenie, np. telefon?

Procedura odblokowania urządzenia, np. telefonu, wygląda podobnie, jak w przypadku blokowania. Niezbędne są jednak dwa dokumenty:

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl