wróć do Pomoc techniczna

Jak zablokować skradziony telefon

Na czym polega blokada IMEI?

Jeśli w wyniku krazieży utraciłeś telefon możesz zablokować jego unikalny numer IMEI, przez co urzadzenie nie będzie mogło być uzywane w żadnej polskiej sieci komórkowej.
W przypadku urządzeń dual-sim, które mają nadane dwa numeru IMEI, w celu całkowitej blokady urządzenia, należy zablokować oba numery, w przeciwnym razie z telefonu nadal będzie można korzystać.
Blokada może nastąpić tylko na podstawie pisemnego wniosku.

Jak zablokować IMEI skradzionego telefonu?

Przede wszystkim udaj się na Policję i zgłoś kradzież. Otrzymasz dokument potwierdzający zgłoszenie. Następnie udaj się do salonu Play z poniższymi dokumentami.

Jeśli jesteś klientem Play, a blokada ma dotyczyć telefonu wpisanego do Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych zabierz ze sobą dokumenty:

Jeśli nie jesteś klientem Play, lub wniosek o blokadę dotyczy telefonu, który nie jest wpisany do Umowy o Świadczeniu Usług Telekomunikacyjnych potrzebujesz następujących dokumentów:

  • pisemna dyspozycja blokady telefonu wraz z podpisem,
  • zaświadczenie z Policji o zgłoszeniu kradzieży,
  • dokument z wpisanym IMEI utraconego telefonu (lub dwoma przy urządzeniu dual sim). Do wyboru: paragon, faktura, karta gwarancyjna lub umowa kupna sprzedaży/darowizny,
  • dokument tożsamości.

Powyższe dokumenty możesz także dostarczyć wysyłając je na numer faxu lub pocztą na adres korespondencyjny. Numer oraz adres znajdziesz na stronie kontaktu.

Jak mogę odblokować wcześniej zablokowany telefon?

Procedura odblokowania telefonu wygląda podobnie, jak w przypadku blokowania. Niezbędne są jednak dwa dokumetny:

 

wróć do Pomoc techniczna

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl