Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak zarządzać wieloma numerami
Jeśli Twoja karta SIM jest aktywna i masz aktywne połączenia przychodzące, możesz założyć bezpłatne konto w serwisie Play24.
- Wejdź na stronę rejestracji użytkownika .
- Wypełnij pola poprawnymi danymi i kliknij przycisk "Dalej"
- Wpisz hasło jednorazowe, które otrzymasz od nas SMS-em
- Twoje konto jest już aktywne!
Zarządzanie wieloma numerami - klienci indywidualni
Możesz przypisać kilka swoich numerów telefonów w sieci Play do jednego konta. Jeśli dodasz wszystkie numery do swojego konta w Play24, będzie Ci wygodniej nimi zarządzać. W czasie jednej sesji możesz przełączać się między numerami, żeby na przykład włączać na nich różne usługi.
Przy logowaniu możesz zamiast loginu (e-mail) podać jeden z numerów przypisanych do konta (w formacie 9-cyfrowym).
Zarządzanie wieloma numerami - klienci biznesowi
Możesz dodać każdy numer do swojego konta ręcznie, w panelu "Mój profil".
Jeżeli masz wiele numerów (na różnych kontach), możesz skontaktować się z Obsługą Klienta i zlecić nadanie roli Administratora do zarządzania kontem Play24. Zaznacz w rozmowie, że chcesz zarządzać wszystkimi numerami na jednym koncie w Play24.
Kiedy zalogujesz się do Play24 numerem Administratora, zobaczysz wszystkie numery ze swoich kont.
Jak dodać nowe numery?
Wybierz zakładkę Mój profil na stronie Moje Konto w Play24.
Następnie wybierz "Dodaj nowy numer" w zakładce Zarządzanie numerami i podaj numer dodawanego telefonu (w formacie 9-cyfrowym, np. 790123456).
Na podany numer wyślemy SMS-a z hasłem jednorazowym. Hasło wpisz na stronie.
Problem z dodaniem nowego numeru?
Jeżeli numer przenosisz z innej sieci, poczekaj 48 godzin i spróbuj ponownie (w tym czasie w naszych systemach zaktualizuje się informacja, że Twój numer jest już w sieci Play).
Jeżeli nie możesz dodać numeru, bo karta SIM jest w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów, zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer 790 500 500 (lub *500), dla klientów biznesowych 790 600 600 (lub *600) – konsultanci pomogą Ci dodać numer do konta bez hasła jednorazowego.
Jak przełączać się między numerami?
Kliknij w "Zmień numer" w lewej górnej części ekranu i wybierz numer z listy.