wróć do Play24

Jak zarządzać wieloma numerami

Jeśli Twoja karta SIM jest aktywna i masz aktywne połączenia przychodzące, możesz założyć bezpłatne konto w serwisie Play24.

Hasło jednorazowe potrzebne do założenia konta przyślemy Ci SMS-em.

  • Wejdź na stronę rejestracji użytkownika .
  • Wypełnij pola poprawnymi danymi i kliknij przycisk "Dalej"
  • Wpisz hasło jednorazowe, które otrzymasz od nas SMS-em
  • Twoje konto jest już aktywne!

Zarządzanie wieloma numerami - klienci indywidualni

Możesz przypisać kilka swoich numerów telefonów w sieci Play do jednego konta. Jeśli dodasz wszystkie numery do swojego konta w Play24, będzie Ci wygodniej nimi zarządzać. W czasie jednej sesji możesz przełączać się między numerami, żeby na przykład włączać na nich różne usługi.

Przy logowaniu możesz zamiast loginu (e-mail) podać jeden z numerów przypisanych do konta (w formacie 9-cyfrowym).

Zarządzanie wieloma numerami - klienci biznesowi

Możesz dodać każdy numer do swojego konta ręcznie, w panelu "Mój profil".

Jeżeli masz wiele numerów (na różnych kontach), możesz skontaktować się z Obsługą Klienta i zlecić nadanie roli Administratora do zarządzania kontem Play24. Zaznacz w rozmowie, że chcesz zarządzać wszystkimi numerami na jednym koncie w Play24.

Kiedy zalogujesz się do Play24 numerem Administratora, zobaczysz wszystkie numery ze swoich kont.

Użytkownicy numerów (które Administrator widzi na swoim koncie) mogą założyć dla nich indywidualne konta w serwisie Play24.
Jeżeli Administrator tego nie chce, może w Play24 zablokować dostępy poszczególnym użytkownikom.

Jak dodać nowe numery?

Wybierz zakładkę Mój profil na stronie Moje Konto w Play24.

Następnie wybierz "Dodaj nowy numer" w zakładce Zarządzanie numerami i podaj numer dodawanego telefonu (w formacie 9-cyfrowym, np. 790123456).

Na podany numer wyślemy SMS-a z hasłem jednorazowym. Hasło wpisz na stronie.

 

Problem z dodaniem nowego numeru?

Jeżeli numer przenosisz z innej sieci, poczekaj 48 godzin i spróbuj ponownie (w tym czasie w naszych systemach zaktualizuje się informacja, że Twój numer jest już w sieci Play).

Jeżeli nie możesz dodać numeru, bo karta SIM jest w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów, zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer 790 500 500 (lub *500), dla klientów biznesowych 790 600 600 (lub *600) – konsultanci pomogą Ci dodać numer do konta bez hasła jednorazowego.

 

Jak przełączać się między numerami?

Kliknij w "Zmień numer" w lewej górnej części ekranu i wybierz numer z listy.

wróć do Play24

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się