wróć do Play24

Jak zarządzać wieloma numerami

Jeśli Twoja karta SIM jest aktywna i masz aktywne połączenia przychodzące, możesz założyć bezpłatne konto w serwisie Play24.

Hasło jednorazowe potrzebne do założenia konta przyślemy Ci SMS-em.

  • Wejdź na stronę rejestracji użytkownika .
  • Wypełnij pola poprawnymi danymi i kliknij przycisk "Dalej"
  • Wpisz hasło jednorazowe, które otrzymasz od nas SMS-em
  • Twoje konto jest już aktywne!

Zarządzanie wieloma numerami - klienci indywidualni

Możesz przypisać kilka swoich numerów telefonów w sieci Play do jednego konta. Jeśli dodasz wszystkie numery do swojego konta w Play24, będzie Ci wygodniej nimi zarządzać. W czasie jednej sesji możesz przełączać się między numerami, żeby na przykład włączać na nich różne usługi.

Przy logowaniu możesz zamiast loginu (e-mail) podać jeden z numerów przypisanych do konta (w formacie 9-cyfrowym).

Zarządzanie wieloma numerami - klienci biznesowi

Możesz dodać każdy numer do swojego konta ręcznie, w panelu "Mój profil".

Jeżeli masz wiele numerów (na różnych kontach), możesz skontaktować się z Obsługą Klienta i zlecić nadanie roli Administratora do zarządzania kontem Play24. Zaznacz w rozmowie, że chcesz zarządzać wszystkimi numerami na jednym koncie w Play24.

Kiedy zalogujesz się do Play24 numerem Administratora, zobaczysz wszystkie numery ze swoich kont.

Użytkownicy numerów (które Administrator widzi na swoim koncie) mogą założyć dla nich indywidualne konta w serwisie Play24.
Jeżeli Administrator tego nie chce, może w Play24 zablokować dostępy poszczególnym użytkownikom.

Jak dodać nowe numery?

Wybierz zakładkę Mój profil na stronie Moje Konto w Play24.

Następnie wybierz "Dodaj nowy numer" w zakładce Zarządzanie numerami i podaj numer dodawanego telefonu (w formacie 9-cyfrowym, np. 790123456).

Na podany numer wyślemy SMS-a z hasłem jednorazowym. Hasło wpisz na stronie.

 

Problem z dodaniem nowego numeru?

Jeżeli numer przenosisz z innej sieci, poczekaj 48 godzin i spróbuj ponownie (w tym czasie w naszych systemach zaktualizuje się informacja, że Twój numer jest już w sieci Play).

Jeżeli nie możesz dodać numeru, bo karta SIM jest w urządzeniu, które nie odbiera SMS-ów, zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer 790 500 500 (lub *500), dla klientów biznesowych 790 600 600 (lub *600) – konsultanci pomogą Ci dodać numer do konta bez hasła jednorazowego.

 

Jak przełączać się między numerami?

Kliknij w "Zmień numer" w lewej górnej części ekranu i wybierz numer z listy.

wróć do Play24

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl