Kliknij „Twoje konto” w dolnym menu, następnie „Ustawienia konta”
Wyświetlimy pozostałe numery na Twoim koncie, którymi możesz zarządzać
Poprosimy Cię o odpowiedź na 2 pytania. Po poprawnej weryfikacji otrzymasz pełne uprawnienia do zarządzania numerami
Kliknij „Aktywność” w dolnym menu
Wybierz „Tylko płatne”, żeby sprawdzić, za które aktywności naliczyliśmy opłaty poza pakietami
Możesz sprawdzić historię aktywności maksymalnie za ostatnie 6 miesięcy. Jeśli wybierzesz własny zakres, za który chcesz wygenerować raport, możesz ustawić przedział do 35 dni.
W sekcji „Twoje środki” kliknij w „Szczegóły taryfy”
Zobacz dostępne dla Ciebie opcje
Zatwierdź zmianę klikając „Wybierz"
Zmiana taryfy trwa zazwyczaj kilka minut. Poinformujemy Cię kiedy ją aktywujemy. Opcja zmiany taryfy w aplikacji jest dostępna tylko dla Klientów prepaid
Kliknij „Blokady i limity”
Sprawdzisz tu miesięczny limit i pozostały limit w obecnym okresie rozliczeniowym. Możesz też zmienić limit lub założyć blokadę.
Blokady i limity zmieniasz dla każdego numeru telefonu oddzielnie. Zobacz jak możesz przełączyć się między numerami
Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu
Przy każdym zgłoszeniu zobaczysz jego status
Zobaczysz jego szczegóły i naszą odpowiedź
Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu
Za połączenie z Obsługą Klienta zapłacisz zgodnie ze swoją taryfą
Podczas rozmowy z konsultantem infolinii lub czatu możesz zarejestrować zgłoszenie
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line