1. Zaloguj się do aplikacji

    Kliknij „Aktywność” w dolnym menu

  2. Sprawdź informacje o:

    • wykorzystanym internecie
    • zrealizowanych połączeniach
    • wysłanych SMS-ach i MMS-ach
    • zakupionych pakietach i usługach
  3. Kliknij w jedną z pozycji, żeby zobaczyć szczegóły aktywności

    Wybierz „Tylko płatne”, żeby sprawdzić, za które aktywności naliczyliśmy opłaty poza pakietami

Możesz sprawdzić historię aktywności maksymalnie za ostatnie 6 miesięcy. Jeśli wybierzesz własny zakres, za który chcesz wygenerować raport, możesz ustawić przedział do 35 dni.

  1. Zaloguj się do aplikacji

    W sekcji „Twoje środki” kliknij w „Szczegóły taryfy”

  2. Wybierz „Zmień taryfę”

    Zobacz dostępne dla Ciebie opcje

  3. Wybierz taryfę

    Zatwierdź zmianę klikając „Wybierz"

Zmiana taryfy trwa zazwyczaj kilka minut. Poinformujemy Cię kiedy ją aktywujemy. Opcja zmiany taryfy w aplikacji jest dostępna tylko dla Klientów prepaid

  1. Zaloguj się do aplikacji i wejdź w „Ustawienia”

    Kliknij „Blokady i limity” 

  2. Wybierz z listy odpowiedni typ blokady/limitu

    Sprawdzisz tu miesięczny limit i pozostały limit w obecnym okresie rozliczeniowym. Możesz też zmienić limit lub założyć blokadę.

  3. Wybierz na liście blokad „Inne”, żeby:

    • zmienić ustawienia blokady połączeń z numerów zastrzeżonych
    • zmienić ustawienia blokady połączeń międzynarodowych
    • zastrzec numer

Blokady i limity zmieniasz dla każdego numeru telefonu oddzielnie. Zobacz jak możesz przełączyć się między numerami

  1. Zaloguj się do aplikacji

    Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu

  2. Kliknij „Twoje zgłoszenia”, aby wyświetlić historię zgłoszeń

    Przy każdym zgłoszeniu zobaczysz jego status

  3. Wybierz numer zgłoszenia

    Zobaczysz jego szczegóły i naszą odpowiedź

  1. Zaloguj się do aplikacji

    Wybierz „Pomoc” w prawym dolnym rogu ekranu

  2. Wybierz jedną z opcji:

    • Zadzwoń do Obsługi Klienta
    • Czatuj z nami - rozpocznij czat z konsultantem
    • Odwiedź salon - sprawdź najbliższy salon na mapie

    Za połączenie z Obsługą Klienta zapłacisz zgodnie ze swoją taryfą
    Podczas rozmowy z konsultantem infolinii lub czatu możesz zarejestrować zgłoszenie

Sprawdź ofertę Play

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line