wróć do Jak opłacić fakturę

Co się stanie jeśli nie zapłacę faktury w terminie

Dostaniesz od nas przypomnienie.

Jeśli korzystasz z rabatu za terminowe płatności – w kolejnym miesiącu nie naliczymy go na Twojej fakturze, więc zapłacisz więcej.

Jeśli nadal będziesz zwlekać z opłaceniem faktury – zablokujemy możliwość dzwonienia (połączenia wychodzące) i kolejny raz przypomnimy Ci o konieczności opłacenia faktury.

Możesz na 7 dni wstrzymać komunikaty o zaległości w opłatach i ewentualną blokadę usług. W tym celu zadeklaruj opłacenie zaległości. Deklarację wpłaty możesz złożyć w aplikacji Play24 w sekcji Płatności w zakładce Do zapłaty lub zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer *500.

Musisz uregulować wszystkie zaległe płatności, aby ponownie skorzystać z deklaracji wpłaty.

 

wróć do Jak opłacić fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl