wróć do Faktury i płatności

Co się stanie jeśli nie zapłacę faktury w terminie

Dostaniesz od nas przypomnienie.

Jeśli korzystasz z rabatu za terminowe płatności - w kolejnym miesiącu nie naliczymy go na Twojej fakturze, więc zapłacisz więcej.

Jeśli nadal będziesz zwlekać z opłaceniem faktury - zablokujemy możliwość dzwonienia (połączenia wychodzące) i kolejny raz przypomnimy Ci o konieczności opłacenia faktury.

Możesz na 7 dni wstrzymać komunikaty o zaległości w opłatach i ewentualną blokadę usług. W tym celu zadeklaruj opłacenie zaległości. Deklarację wpłaty możesz złożyć w aplikacji Play24 w sekcji Płatności w zakładce Do zapłaty lub zadzwoń do Obsługi Klienta pod numer *500.

Musisz uregulować wszystkie zaległe płatności, żeby ponownie skorzystać z deklaracji wpłaty.

Reaktywacja, Jak anulować karę umowną?

Jeśli z powodu braku płatności, rozwiązaliśmy Twoją Umowę i wystawiliśmy karę umowną, możesz skontaktować się z nami, w celu anulowania tej kary.

Wystarczy, że wyrazisz chęć kontynowania Umowy oraz zawrzesz Porozumienie. Wtedy anulujemy karę, a Ty będziesz mógł nadal korzystać z naszych Usług.

Po szczegółowe informacje prosimy zwróć się do Obsługi Klienta lub Punktu Sprzedaży Play.

Przetwarzanie danych UODO. Dlaczego kontaktuje się ze mną firma windykacyjna inna niż Play?

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez firmy windykacyjne zostały szczegółowo opisane na stronie Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://www.uodo.gov.pl/pl/138/1263

BIG

Po jakim czasie od spłaty zaległości moje dane zostaną usunięte z Biura Informacji Gospodarczej?/ Spłaciłem zaległości. Kiedy Play wycofa moje dane z Biura Informacji Gospodarczej?

Play ma ustawowy obowiązek wycofania danych z Biura Informacji Gospodarczej w terminie 14 dni od dnia całkowitej spłaty zaległości.