1. Zacznij od samouczka.

  2. Sprawdź, z czego możesz korzystać.

    Niektóre kanały są dostępne za pośrednictwem internetu od Play lub UPC.

  3. Korzystaj z dostępu do serwisów VOD i pakietów kanałów w ramach puli punktów w Twoim abonamencie.

  4. Możesz zwiększyć pulę punktów – aktywuj dodatkową paczkę punktów.

  5. W każdym momencie możesz wyłączyć serwisy VOD i pakiety kanałów i aktywować inne.

  1. Kliknij panel „Punkty / cykl rozliczeniowy” w górnym menu, aby zarządzać Usługą Telewizyjną.

  2. Sprawdź, jaki jest Twój cykl rozliczeniowy i ile dni pozostało do końca cyklu.

    Pamiętaj, że z serwisów VOD i pakietów kanałów, które wyłączysz możesz korzystać do końca cyklu rozliczeniowego.

  3. Sprawdź łączną pulę punktów i liczbę punktów do wykorzystania. W tabeli od razu sprawdzisz jakie masz aktywne paczki punktów, serwisy VOD i pakiety kanałów.

    Możesz też łatwo zarządzać paczkami punktów, aktywnymi serwisami VOD i pakietami kanałów.

  4. Sprawdź, jakie serwisy VOD i pakiety kanałów masz już aktywne. W sekcji „Wymień za punkty” sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy.

  1. Jeśli brakuje Ci punktów - możesz włączyć dodatkową paczkę punktów. 
    W zakładce „Punkty” kliknij „Zwiększ pule punktów”.

  2. Kliknij „Aktywuj”.

    Pamiętaj, że możesz włączyć po jednej paczce z każdego rodzaju.

  3. Wprowadź adres email i kliknij „Zamawiam i płacę”.

  4. Kliknij „Wyślij potwierdzenie”. Następnie wpisz numer Twojej Usługi Telewizyjnej i kieruj się wskazówkami wyświetlonymi na telefonie.

    Numer Twojej Usługi Telewizyjnej znajdziesz w górnym menu w sekcji „Moje konto”.

  5. Teraz możesz aktywować dodatkowe serwisy VOD i pakiety kanałów.

    Aktualną pulę punktów sprawdzisz na górze ekranu i w zakładce „Punkty”.

  1. W każdym momencie możesz wyłączyć paczkę punktów.
    Zarządzaj paczkami punktów w zakładce „Punkty”. 

  2. Wybierz paczkę punktów, którą chcesz wyłączyć i kliknij „Wyłącz”.

    Pamiętaj, że paczka punktów, którą chcesz wyłączyć nie może być wykorzystana na serwisy VOD i pakiety kanałów.

  3. Zawsze możesz ponownie włączyć paczkę punktów lub wybrać paczkę z  inną liczbą punktów.

  4. Pomniejszymy Twoją pulę punktów z końcem cyklu rozliczeniowego.

  5. W zakładce „Punkty” sprawdzisz, kiedy paczka punktów zostanie odłączona.

    Po zleceniu wyłączenia paczki punktów nie możesz już jej wykorzystać na aktywację serwisów VOD i pakietów kanałów.

  1. Wejdź do zakładki „Punkty” i  wybierz serwis VOD. Sprawdź, ile punktów będziemy pobierać za  ten serwis VOD i  kliknij „Aktywuj”.

  2. Wprowadź adres email i  kliknij „Włącz usługę”

  3. Wprowadź Numer Usługi Telewizyjnej i  kieruj się wskazówkami wyświetlonymi na  telefonie.

    Numer Usługi Telewizyjnej znajdziesz w  górnym menu w  sekcji „Mój Numer”.

  4. Przejdź do pakietu.

    Sprawdź wiadomości SMS - otrzymasz link do rejestracji konta w serwisie.
    Sprawdź pocztę email - otrzymasz regulamin serwisu VOD.

  5. Z serwisu VOD korzystasz za  pośrednictwem aplikacji - zarejestruj konto na  stronie dostawcy serwisu.

  1. Przejdź na stronę dostawcy serwisu VOD ze  swojego konta PLAY  NOW. Podaj adres email i  hasło, żeby utworzyć konto.

  2. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i  zakończ rejestrację.

  3. Możesz zacząć oglądać.

    Zaloguj się też do aplikacji dostawcy serwisu  VOD na  Dekoderze Play. Dzięki temu możesz wygodnie korzystać z  dostępu do  serwisu VOD na  telewizorze.

  4. W zakładce „Punkty” możesz sprawdzić, jakie serwisy  VOD i pakiety kanałów masz aktywne i  ile punktów za  nie pobieramy.

  1. Przejdź do sekcji „Punkty / cykl rozliczeniowy” w  górnym menu.

  2. Wybierz serwis VOD lub pakiet kanałów, który chcesz wyłączyć i  kliknij „Wyłącz”.

  3. Po wyłączeniu serwisu VOD lub pakietu kanałów możesz z  niego korzystać do  końca cyklu rozliczeniowego.

  4. Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie wyłączenia pakietu.

  5. Po wyłączeniu serwisu VOD lub pakietu kanałów sprawdź w  zakładce „Punkty”, do  kiedy możesz z  niego jeszcze korzystać.

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line