Gdzie mogę naprawić telefon

Jeśli chcesz oddać urządzenie (telefon, tablet, smartwatch itp.) do naprawy, przygotuj zgłoszenie online. Konkretne wskazówki znajdziesz poniżej. Kurier z serwisu odbierze urządzenie z Twojego domu.

Ochrona Wyświetlacza

Jeżeli korzystasz z ubezpieczenia Ochrona Wyświetlacza w Play, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.ochronawyswietlacza.pl

Play360

Jeżeli korzystasz z usługi Play360, zgłoś się bezpośrednio do serwisu na stronie www.naprawaplay.pl

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne

  • CCS — Alcatel, BlackBerry, CAT, Honor, Huawei, Samsung, Xiaomi
  • CTDI — iPhone, Honor, HTC, Huawei, Lenovo – smartfony, Motorola, Nokia, Sony
  • SBE — Huawei, LG, OPPO, Philips
  • MyPhone — MyPhone

Nie widzisz marki Twojego urządzenia? Skontaktuj się z nami na czacie w aplikacji Play24 lub telefonicznie pod numerem 790 500 500 – wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze urządzenie i przekaże je do serwisu.

Instrukcje zgłaszania urządzeń do poszczególnych serwisów:

CCS

  1. Krok 1. Przejdź na stronę ccsonline.pl
  2. Krok 2. Wybierz z menu Formularz Zgłoszeniowy i wypełnij go zgodnie z instrukcją. Formularz można wydrukować. Jeżeli nie masz drukarki, napisz zgłoszenie ręcznie, według wzoru z formularza. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane. Formularz spakuj razem z urządzeniem.
  3. Krok 3. Zamów kuriera przez telefon. Numer znajdziesz na stronie ccsonline.pl

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie

http://www.ccsonline.pl/status/status.php

CTDI

  1. Krok 1. Przejdź na stronę ctdi.pl
  2. Krok 2. Wybierz „Kliknij i zgłoś urządzenie do naprawy” i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  3. Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie

https://www.ctdi.pl/serwis-informacja-o-naprawie.html

SBE

  1. Krok 1. Przejdź na stronę sbe-online.pl
  2. Krok 2. Wybierz markę urządzenia, które reklamujesz i wypełnij formularz zgodnie z instrukcją. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane
  3. Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie

https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/

MyPhone

  1. Krok 1. Przejdź na stronę www.myphone.pl/zgloszenie-reklamacji
  2. Krok 2. Wybierz „Zgłoś reklamację” i wypełnij formularz według instrukcji. Pamiętaj, żeby podać wszystkie dane.
  3. Krok 3. Kuriera zamówi i przyśle serwis, na podstawie Twojego zgłoszenia.

Status naprawy możesz później sprawdzać na stronie

https://www.serwis-myphone.pl/status.html