Czym jest konsolidacja

Przeniesienie wybranych przez Ciebie usług na jedno konto.

 

Kto może zlecić konsolidację kont

Konsolidację może zlecić tylko właściciel usług.

 

Jakie są korzyści z konsolidacji kont

  • jedno konto a na nim wszystkie numery,
  • jedna faktura dla wszystkich usług,
  • jeden numer rachunku bankowego do opłacania faktur.

 

Jakie warunki musisz spełnić, żeby skonsolidować konta

  • musisz być właścicielem wszystkich usług,
  • musisz wyrazić zgodę na konsolidację,
  • wszystkie usługi muszą być abonamentowe (nie można dołączyć do konta numerów prepaid i mix),
  • numery muszą być aktywne,
  • musisz mieć opłacone wszystkie faktury,
  • wszystkie konta muszą mieć taką samą kategorię (indywidulane, działalność gospodarcza itp.),
  • numery nie mogą mieć taryfy tymczasowej (być w trakcie przenoszenia od innego operatora).

 

Kiedy konsolidacja wejdzie w życie

  • usługi bez planu ratalnego skonsolidujemy do 24 godzin od zlecenia,
  • usługi z planem ratalnym skonsolidujemy z nowym okresem rozliczeniowym.

 

Jak będzie wyglądała pierwsza faktura po konsolidacji kont

Na koncie, do którego dołączasz usługi naliczymy opłaty:

  • dla numerów, które dołączasz do konta:
    • częściową opłatę abonamentową – od dnia dołączenia numeru do końca pierwszego okresu rozliczeniowego,
    • pełną opłatę abonamentową za kolejny okres rozliczeniowy.
  • za pozostałe numery na koncie.

Na kontach, z których przenosisz usługi:

  • wystawimy korektę abonamentu za okres od przeniesienia usługi na konto docelowe do końca okresu rozliczeniowego,
  • jeśli w poprzednim okresie rozliczeniowym nie korzystałeś z usług płatnych poza abonamentem, nie wystawimy faktury,
  • jeśli w poprzednim okresie rozliczeniowym skorzystałeś z usług płatnych poza abonamentem, wystawimy za nie fakturę.

 

Jaki będzie okres rozliczeniowy po konsolidacji kont

Będzie taki sam jak na koncie, do którego dołączasz pozostałe numery.

 

Czy na koncie Play24 będą widoczne wszystkie moje numery

Możesz dodać swoje numery do konta na Play24. Sprawdź, jak zarządzać wieloma numerami

 

Czy możesz wycofać zgodę na konsolidację kont

Tak, możesz to zrobić w każdym momencie.

Przeniesiemy wtedy usługi na osobne konta (rozkonsolidowanie). Dla każdego numeru otrzymasz osobne faktury z osobnym numerem rachunku bankowego do wpłat. Jeśli na koncie masz rabat za liczbę usług, to również go stracisz.

 

wróć do Zarządzaj swoją usługą

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się