wróć do Sklep internetowy

Odbiór przesyłki

Pamiętaj: przesyłkę może odebrać wyłącznie osoba wskazana w formularzu zamówienia. Kurier sprawdzi zgodność danych z Twoim dowodem osobistym i może odmówić przekazania przesyłki jeśli dane nie będą się zgadzały.

 

Co przygotować przed przyjazdem kuriera?

  • dowód osobisty,
  • kopie dodatkowych dokumentów – jeśli Twoje zamówienie tego wymaga,
  • gotówkę - jeśli masz zapłacić za zamówienie przy odbiorze.

Czy możesz sprawdzić przesyłkę przy kurierze?

Oczywiście. Jak tylko podpiszesz potrzebne dokumenty, możesz otworzyć przesyłkę przy kurierze.
Szczegóły znajdziesz na stronie o przesyłkach

Przesyłki kurierskie - co warto wiedzieć

  • Zamówienia dostarczają kurierzy z DHL i DPD.
  • Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 9:00 - 17:00.
  • Jeśli chcesz skontaktować się z kurierem, zadzwoń na infolinię firmy kurierskiej. Informację o tym, która firma przewozi Twoją przesyłkę, znajdziesz w e-mailach od nas. Przygotuj numer listu przewozowego – konsultant infolinii poprosi, by go podać.
  • Jeśli chcesz zmienić miejsce lub godzinę dostarczenia paczki, skontaktuj się z firmą kurierską.
  • Kurier dwa razy spróbuje dostarczyć przesyłkę. Jeśli nie zastanie odbiorcy, zwróci paczkę do Play. Możesz wybrać odbiór osobisty w oddziale firmy DPD. Zaznacz w formularzu zamówienia "inny adres dostarczenia przesyłki" i opcję "odbiór osobisty w oddziale DPD".

Uszkodzona przesyłka - Co warto wiedzieć

Jeśli podczas odbioru przesyłki zauważysz, że opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, koniecznie sprawdź przesyłkę przy kurierze:

  • W przypadku, gdy po sprawdzeniu przesyłki stwierdzisz braki bądź uszkodzenie zawartości koniecznie spisz z kurierem protokół szkody.
  • Informacja o braku zawartości bądź uszkodzeniu przesyłki powinna zostać zgłoszona do firmy kurierskiej odpowiednio: DPD w ciągu 1 godziny od doręczenia natomiast DHL w ciągu 7 dni.
  • Protokół szkody można spisać przy kurierze lub poprzez stronę internetową firmy kurierskiej: www.dhl24.com.pl
  • W przypadku problemu ze spisaniem protokołu prosimy o kontakt z infolinią firmy kurierskiej i wyjaśnienie sytuacji.
  • Protokół szkody należy przesłać na adres mailowy sklepu internetowego: kurier@playsklep.pl. Ważne. Jeśli opakowanie zewnętrzne nosi jakiekolwiek ślady typu rozdarcie, zalanie, oklejenie inną taśmą niż Play - zaznacz to na Protokole szkody.
wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się