wróć do Sklep internetowy

Jak złożyć reklamację

Jeżeli na swojej fakturze zauważysz błędne opłaty, albo masz problem z usługami – możesz zgłosić reklamację.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

  • telefonicznie – skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym),
  • w serwisie Play24 – zaloguj się i skorzystaj z formularza zgłoszeniowego,
  • osobiście – odwiedź najbliższy salon Play ,
  • mailemok@pomocplay.pl ,
  • pisemnie – podpisz pismo i wyślij je na nasz adres:
    P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41
    02-671 Warszawa
    fax: +48 22 319 44 11

Na przygotowanie odpowiedzi mamy maksymalnie 30 dni, ale postaramy się, żeby odpowiedź trafiła do Ciebie jak najszybciej.
Jeżeli chcesz otrzymywać odpowiedzi na reklamacje elektronicznie, skontaktuj się z naszą obsługą klienta i powiedz nam o tym.

Co powinno znaleźć się w składanej przeze mnie reklamacji?

W swoim zgłoszeniu podaj nam:

  • numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
  • dane właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy),
  • opis sprawy,
  • numer faktury, jeżeli chcesz zgłosić błędne opłaty,
  • wysokość odszkodowania, jeżeli takiego oczekujesz,
  • numer kontaktowy.

 

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl