Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak złożyć reklamację
Jeżeli na swojej fakturze zauważysz błędne opłaty, albo masz problem z usługami – możesz zgłosić reklamację.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
- w aplikacji Play24 – zadzwoń do naszej Obsługi Klienta lub porozmawiaj na czacie z konsultantem,
- telefonicznie – skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym),
- osobiście – odwiedź najbliższy salon Play ,
- mailem – ok@pomocplay.pl ,
- pisemnie – podpisz pismo i wyślij je na nasz adres:
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa
fax: +48 22 319 44 11
Co powinno znaleźć się w składanej przeze mnie reklamacji?
W swoim zgłoszeniu podaj nam:
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- dane właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy),
- opis sprawy,
- hasło abonenckie albo hasło do konta (możesz je znaleźć na umowie. Jeżeli nie pamiętasz hasła podaj numer PESEL),
- numer faktury, jeżeli chcesz zgłosić błędne opłaty,
- wysokość odszkodowania, jeżeli takiego oczekujesz,
- numer kontaktowy.