wróć do Sklep internetowy

Jak złożyć reklamację

Jeżeli na swojej fakturze zauważysz błędne opłaty, albo masz problem z usługami – możesz zgłosić reklamację.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

  • w aplikacji Play24 – zadzwoń do naszej Obsługi Klienta lub porozmawiaj na czacie z konsultantem,
  • telefonicznie – skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym),
  • osobiście – odwiedź najbliższy salon Play ,
  • mailemok@pomocplay.pl,
  • pisemnie – podpisz pismo i wyślij je na nasz adres:
    P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41
    02-671 Warszawa
    fax: +48 22 319 44 11

Na przygotowanie odpowiedzi mamy maksymalnie 30 dni, ale postaramy się, żeby odpowiedź trafiła do Ciebie jak najszybciej.
Jeżeli chcesz otrzymywać odpowiedzi na reklamacje elektronicznie, skontaktuj się z naszą obsługą klienta i powiedz nam o tym.

Co powinno znaleźć się w składanej przeze mnie reklamacji?

W swoim zgłoszeniu podaj nam:

  • numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
  • dane właściciela numeru (imię, nazwisko, adres, nazwa firmy),
  • opis sprawy,
  • hasło abonenckie albo hasło do konta (możesz je znaleźć na umowie. Jeżeli nie pamiętasz hasła podaj numer PESEL),
  • numer faktury, jeżeli chcesz zgłosić błędne opłaty,
  • wysokość odszkodowania, jeżeli takiego oczekujesz,
  • numer kontaktowy.

 

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się