Chcesz przedłużyć umowę w Play? Podaj nam swój numer i zobacz ofertę dla Ciebie
W naszym sklepie internetowym możesz wybrać raty jako sposób zapłaty za zamówienie. Wtedy składasz wniosek w banku, z którym współpracujemy i możesz dostać kredyt ratalny na całą wartość zamówienia.
Kiedy mogę skorzystać z zakupu na raty?
Z rat możesz skorzystać, kiedy kwota zamówienia wynosi co najmniej 100 zł.
Co się stanie z zamówieniem, jeśli bank nie przyzna rat?
Jeśli bank nie przyzna Ci rat, Twoje zamówienie anulujemy. Możesz złożyć zamówienie i wybrać inną formę zapłaty.
Czy mogę kupić dwa lub więcej urządzeń na raty w jednym zamówieniu?
Tak
Chcę kupić dwa urządzenia na raty. Czy będę płacić dwie raty, osobno za każde urządzenie?
Jeśli wybierzesz więcej niż jedno urządzenie, składasz jeden wniosek kredytowy na całą kwotę zakupu.
Jeśli chcesz mieć osobne raty na produkty, złóż dwa osobne zamówienia. Pamiętaj, że aby kupić na raty kwota zamówienia musi wynosić co najmniej 100 zł.
Chcę kupić dwa urządzenia na raty. Ile muszę wypełniać wniosków kredytowych?
Jeśli składasz zamówienie na więcej urządzeń, wystarczy, że złożysz jeden wniosek kredytowy na całą kwotę zakupu.
Czy zawsze są raty 0%?
Bank zwykle oferuje raty oprocentowane. Jednak, jeśli tylko jest to możliwe, przygotowujemy promocje np. raty 0%.
Ile będę czekać na weryfikację wniosku o udzielenie rat?
Zwykle weryfikacja wniosku trwa kilkanaście minut.
Co się stanie z ratami, jeśli nie odbiorę paczki?
Jeśli nie odbierzesz przesyłki, Twoje zamówienie anulujemy, a umowa kredytowa zostanie rozwiązana. Zawsze możesz sprawdzić w banku, jaki jest status Twojej umowy kredytowej.
Czy mam możliwość zrezygnowania z kredytu?
Tak. Możesz zrezygnować z całego zamówienia w ramach prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Wypełnij formularz odstąpienia, który dołaczyliśmy do przesyłki i odeślij kupione na raty urządzenie na adres: Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa
Reklamacja – serwis sprzętu
Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji, możesz oddać urządzenie do serwisu w dowolnym salonie Play. Jeśli chcesz skorzystać z rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy) – najlepiej wyślij urządzenie na adres Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa
Czy każdy sprzęt mogę kupić na raty?
Tak, pod warunkiem, że wartość zamówienia będzie wynosić co najmniej 100 zł.
Czy mogę zrezygnować z rat?
Tak. Możesz odstąpić od rat w ciągu 14 dni od daty przyznania kredytu przez bank. Wyślij do banku zgłoszenia odstąpienia od rat. Po akceptacji przez bank Twojego odstąpienia, odeślij zakupiony sprzęt do Play na adres Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa lub zapłać w Play pełną cenę urządzenia.
Aby poznać szczegóły oferty, porozmawiaj z Konsultantem.
Skontaktuj się z nami w wybrany sposób:
Zostaw kontakt,
oddzwonimy bezpłatnie
Zadzwoń na naszą
Infolinię Sprzedażową
Porozmawiaj
z konsultantem na czacie