wróć do Sklep internetowy

Jak kupić na raty w Play

W naszym sklepie internetowym możesz wybrać "raty" jako sposób zapłaty za zamówienie. Wtedy składasz wniosek w banku, z którym współpracujemy i możesz dostać kredyt ratalny na całą wartosć zamówienia.

Instrukcja składania wniosku o kredyt ratalny

  • Krok 1. Wybierz produkt, złóż zamówienie, a jako sposób płatności wybierz „raty”.
  • Krok 2. Kliknij przycisk do przejścia na stronę banku: wypełnij wniosek kredytowy, zaakceptuj regulamin i wyślij wniosek do banku.
    Pamiętaj, żeby przed wysłaniem sprawdzić, czy wszystkie dane są poprawne.
  • Krok 3. Zaakceptuj przysłaną przez bank umowę i wyślij przelew weryfikacyjny na 1 zł (kwota natychmiast zostanie zwrócona).
  • Krok 4. Po uruchomieniu kredytu przez bank, wyślemy do Ciebie zamówienie.

Często zadawane pytania

Kiedy mogę skorzystać z zakupu na raty?
Z rat możesz skorzystać, kiedy kwota zamówienia wynosi co najmniej 100 zł.

Co się stanie z zamówieniem, jeśli bank nie przyzna rat?
Jeśli bank nie przyzna Ci rat, Twoje zamówienie anulujemy. Możesz złożyć zamówienie i wybrać inną formę zapłaty.

Czy mogę kupić dwa lub więcej urządzeń na raty w jednym zamówieniu?
Tak

Chcę kupić dwa urządzenia na raty. Czy będę płacić dwie raty, osobno za każde urządzenie?
Jeśli wybierzesz więcej niż jedno urządzenie, składasz jeden wniosek kredytowy na całą kwotę zakupu.
Jeśli chcesz mieć osobne raty na produkty, złóż dwa osobne zamówienia. Pamiętaj, że aby kupić na raty kwota zamówienia musi wynosić co najmniej 100 zł.

Chcę kupić dwa urządzenia na raty. Ile muszę wypełniać wniosków kredytowych?
Jeśli składasz zamówienie na więcej urządzeń, wystarczy, że złożysz jeden wniosek kredytowy na całą kwotę zakupu.

Czy zawsze są raty 0%?
Bank zwykle oferuje raty oprocentowane. Jednak, jeśli tylko jest to możliwe, przygotowujemy promocje np. raty 0%.

Ile będę czekać na weryfikację wniosku o udzielenie rat?
Zwykle weryfikacja wniosku trwa kilkanaście minut.

Co się stanie z ratami, jeśli nie odbiorę paczki?
Jeśli nie odbierzesz przesyłki, Twoje zamówienie anulujemy, a umowa kredytowa zostanie rozwiązana. Zawsze możesz sprawdzić w banku, jaki jest status Twojej umowy kredytowej.

Czy mam możliwość zrezygnowania z kredytu?
Tak. Możesz zrezygnować z całego zamówienia w ramach prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Wypełnij formularz odstąpienia, który dołaczyliśmy do przesyłki i odeślij kupione na raty urządzenie na adres: Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa

Reklamacja – serwis sprzętu
Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji, możesz oddać urządzenie do serwisu w dowolnym salonie Play. Jeśli chcesz skorzystać z rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy) – najlepiej wyślij urządzenie na adres Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62, 02-234 Warszawa

Czy każdy sprzęt mogę kupić na raty?
Tak, pod warunkiem, że wartość zamówienia będzie wynosić co najmniej 100 zł.

Czy mogę zrezygnować rat?
Tak. Możesz odstapić od rat w ciągu 14 dni od daty przyznania kredytu przez bank. Wyślij do banku zgłoszenia odstąpienia od rat. Po akceptacji przez bank Twojego odstąpienia, odeślij zakupiony sprzęt do Play na adres Sklep internetowy Play, ul. Działkowa 62 lub zapłać w Play pełną cenę urządzenia.

wróć do Sklep internetowy

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl