Wpisz numer identyfikacji klienta i sprawdź status swoich płatności
Na każdej fakturze znajdziesz Twój numer konta i dane adresowe.
Okres, za który naliczyliśmy opłaty abonamentowe - płatne z góry za następny miesiąc.
Znajdziesz tu opłaty za usługi dodatkowe, np. za połączenia płatne poza abonamentem.
Obejmuje:
Znajdziesz tu Twój indywidualny numer konta bankowego do wpłat numer konta bankowego oraz termin płatności - dzień, w którym najpóźniej powinniśmy otrzymać Twoją wpłatę. Standardowo to 14 dni od daty wystawienia faktury.
Na każdej fakturze znajdziesz Twój numer konta i dane adresowe.
Jeśli w trakcie trwania umowy zmienisz ofertę, znajdziesz tu zwrot opłat za okres: od daty zmiany usług do końca bieżącego okresu rozliczeniowego oraz opłatę za ten sam okres w nowej ofercie.
Okres, za który naliczyliśmy opłaty abonamentowe - płatne z góry za następny miesiąc.
Znajdziesz tu opłaty za usługi dodatkowe np. za połączenia płatne poza abonamentem.
Obejmuje:
Informację o ratach znajdziesz również w dodatkowej tabeli – dzięki temu dowiesz się, którą ratę opłacasz oraz za jakie urządzenie.
Znajdziesz tu również numer rachunku bankowego do wpłaty oraz termin płatności.
Znajdziesz tu podsumowanie aktywności na swoich numerach oraz informacje o dodatkowych opłatach za usługi, które nie są uwzględniane w Twoim abonamencie. Są to np. płatne korzystanie z roamingu za granicą, połączenia na numery specjalne, infolinie.
Dodamy druk, jeśli korzystasz ze standardowego przelewu jako metody płatności. Jeśli masz aktywne cykliczne płatności, np. Polecenie Zapłaty, to nie dołączymy druku. Nie otrzymasz go również, jeśli na Twoim koncie nie będzie nic do zapłaty - np. opłacisz fakturę wcześniej lub rozliczymy ją z nadpłatą z Twojego konta.
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line