wróć do Jak skonfigurować usługę Ochrona Internetu

Logowanie do aplikacji Ochrona Internetu

Jeśli uruchamiasz aplikację Ochrona Internetu lub otwierasz twojaochrona.play.pl na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.

Zobacz jak skonfigurować usługę po logowaniu automatycznym:

Jeśli aplikacja nie rozpozna numeru, wyślij jednorazowe hasło do logowania na numer, dla którego została wykupiona usługa lub zaloguj się do konta Play24 dla tego numeru.

Jak skonfigurować usługę po zalogowaniu hasłem jednorazowym zobaczysz na filmie

wróć do Jak skonfigurować usługę Ochrona Internetu

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl