Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Logowanie do aplikacji Ochrona Internetu
Jeśli uruchamiasz aplikację Ochrona Internetu lub otwierasz twojaochrona.play.pl na urządzeniu z kartą SIM, do której wykupiona jest usługa, logowanie nastąpi automatycznie.
Zobacz jak skonfigurować usługę po logowaniu automatycznym:
Jeśli aplikacja nie rozpozna numeru, wyślij jednorazowe hasło do logowania na numer, dla którego została wykupiona usługa lub zaloguj się do konta Play24 dla tego numeru.
Jak skonfigurować usługę po zalogowaniu hasłem jednorazowym zobaczysz na filmie