wróć do Jak korzystać z Google Play

Dlaczego nie mogę korzystać z usługi „Zapłać z Play”, chociaż wcześniej działała?

W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz blokady zakupów mobilnych oraz czy masz dostępny limit na zakupy. Zrobisz to w aplikacji Play24 (Ustawienia – Blokady i limity – Blokada Zakupów Mobilnych/Twój limit na Zakupy mobilne).

Jeżeli wykluczysz powyższe sytuacje, postępuj według poniższych kroków.

Jeśli otrzymałeś SMSa z ofertą rabatu 20 zł, więcej informacji jak działa rabat znajdziesz na tej stronie.

  • Krok 1. Wejdź do sklepu Google Play i kliknij symbol 3 kresek w lewym górnym rogu.
  • Krok 2. Spośród dostępnych opcji wybierz „Formy płatności”.
  • Krok 3. Przejdź do więcej ustawień formy płatności. Otworzy się przeglądarka.
  • Krok 4. Kliknij „Usuń” metodę płatności z PLAY i potwierdź. Zamknij przeglądarkę i Sklep Google Play.
  • Krok 5. Wejdź ponownie do Sklepu Google Play (może być konieczne wymuszenie zamknięcia aplikacji) i ponownie ustaw PLAY jako metodę płatności. Instrukcje jak ustawić sobie płatność z operatorem znajdziesz na tej stronie.

 

 

 

 

wróć do Jak korzystać z Google Play

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl