wróć do Jak korzystać z Google Play

Dlaczego nie mogę korzystać z usługi „Zapłać z Play”, chociaż wcześniej działała?

W pierwszej kolejności sprawdź, czy nie masz blokady zakupów mobilnych oraz czy masz dostępny limit na zakupy. Zrobisz to w aplikacji Play24 (Ustawienia – Blokady i limity – Blokada Zakupów Mobilnych/Twój limit na Zakupy mobilne).

Jeżeli wykluczysz powyższe sytuacje, postępuj według poniższych kroków.

  • Krok 1. Wejdź do sklepu Google Play i kliknij symbol 3 kresek w lewym górnym rogu.
  • Krok 2. Spośród dostępnych opcji wybierz „Formy płatności”.
  • Krok 3. Przejdź do więcej ustawień formy płatności. Otworzy się przeglądarka.
  • Krok 4. Kliknij „Usuń” metodę płatności z PLAY i potwierdź. Zamknij przeglądarkę i Sklep Google Play.
  • Krok 5. Wejdź ponownie do Sklepu Google Play (może być konieczne wymuszenie zamknięcia aplikacji) i ponownie ustaw PLAY jako metodę płatności. Instrukcje jak ustawić sobie płatność z operatorem znajdziesz na tej stronie.

 

 

 

 

wróć do Jak korzystać z Google Play

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się