wróć do Play24

Jak zapłacić za fakturę w aplikacji?

  • Krok 1. Wejdź do aplikacji, przejdź do sekcji Płatności, wybierz faktury do opłacenia lub kliknij przycisk "Zapłać”
  • Krok 2. Uzupełnij adres e-mail, na który chcesz dostać potwierdzenie transakcji. Zaakceptuj regulamin.
  • Krok 3. Wybierz formę płatności - możesz zapłacić kartą płatniczą, BLIKiem lub przelewem online.

    W zależności od wybranej metody proces płatności będzie wyglądał inaczej:

    • Przelew: wybór banku, przekierowanie na stronę banku, logowanie i zlecenie przelewu,
    • Karta: przekierowanie na stronę Blue Media i wpisanie danych karty,
    • Blik: wpisanie kodu i potwierdzenie w aplikacji banku.

  • Krok 4. Kiedy wyślesz przelew, otrzymasz potwierdzenie realizacji płatności na podany wcześniej adres e-mail. W ciągu kilku minut Twoja wpłata będzie widoczna w aplikacji Play24.


Za faktury możesz też zapłacić po zalogowaniu do serwisu Play24 w przeglądarce internetowej.

wróć do Play24

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się