wróć do Play24

Jak zalogować się do aplikacji Play24

Możesz się logować do aplikacji bez rejestracji (masz dostęp do podglądu danych) lub jako użytkownik zarejestrowany (możesz zarządzać swoimi numerami).

Dostęp do niektórych opcji/funkcji aplikacji może wymagać zarejestrowania konta, czyli podania adresu e-mail i ustawienia hasła.

 

 

Przebieg logowania do aplikacji

  • Krok 1. Uruchom aplikację i podaj numer telefonu lub adres e-mail.

    Niezarejestrowany użytkownik może zalogować się tylko numerem telefonu.

  • Krok 2. Zweryfikuj numer.
    Jeżeli masz ofertę głosową - do weryfikacji potrzebujesz kodu, który znajdziesz w SMS-ie otrzymanym od nas.

    Jeżeli masz ofertę internetu - do weryfikacji potrzebujesz hasła do numeru, które znajdziesz na umowie, oraz numeru PESEL. Nie ma możliwości weryfikacji kodem przesłanym SMS-em.

    W razie problemów z weryfikacją numeru skontaktuj się z Obsługą Klienta.
  • Krok 3. Gotowe! Jeśli weryfikacja przebiegła poprawnie, możesz już korzystać z aplikacji.

 

 

wróć do Play24

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl