Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Jak zalogować się do aplikacji Play24
Możesz się logować do aplikacji bez rejestracji (masz dostęp do podglądu danych) lub jako użytkownik zarejestrowany (możesz zarządzać swoimi numerami).
Przebieg logowania do aplikacji
- Krok 1. Uruchom aplikację i podaj numer telefonu lub adres e-mail.
- Krok 2. Zweryfikuj numer.
Jeżeli masz ofertę głosową - do weryfikacji potrzebujesz kodu, który znajdziesz w SMS-ie otrzymanym od nas.
Jeżeli masz ofertę internetu - do weryfikacji potrzebujesz hasła do numeru, które znajdziesz na umowie, oraz numeru PESEL. Nie ma możliwości weryfikacji kodem przesłanym SMS-em.
W razie problemów z weryfikacją numeru skontaktuj się z Obsługą Klienta. - Krok 3. Gotowe! Jeśli weryfikacja przebiegła poprawnie, możesz już korzystać z aplikacji.