wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Zapłać Online

Zapłać Online w Play to szybka i bezpieczna metoda płatności. Jest dostępna w serwisie Play24 i w powiadomieniu o wystawieniu faktury, tzw. e-awizo, które dostajesz e-mailem.
Transakcja może być wykonana kartą płatniczą, BLIKiem lub przelewem z rachunku bankowego.

Nie trzeba wypełniać danych przelewu, numeru rachunku, danych odbiorcy ani wpisywać kwoty.

 

Kto może skorzystać z usługi?

Każdy, kto ma kartę płatniczą lub rachunek w banku, który udostępnia swoim klientom tę usługę.

Jeśli korzystasz już z "Polecenia Zapłaty" – nie możesz skorzystać z usługi Zapłać Online.

Jak zapłacić przez Zapłać Online?

Możesz zapłacić tylko całą kwotę faktury. Nie możesz opłacić jej częściowo.

Możesz zapłacić w Play24 lub przez awizo (maila z fakturą, którego wysłaliśmy na Twój adres e-mail)

  • Krok 1. Zaloguj się w Play24, przejdź do zakładki "Faktury" i wybierz faktury do opłacenia lub kliknij przycisk "Zapłać Online" w e-awizo.
  • Krok 2. Uzupełnij adres e-mail, na który chcesz dostać potwierdzenie transakcji. Zaakceptuj regulamin.
  • Krok 3. Wybierz formę płatności - możesz zapłacić kartą płatniczą, BLIKiem lub przelewem online.
  • Krok 4. Po wykonaniu przelewu otrzymasz potwierdzenie realizacji płatności na podany wcześniej adres e-mail. W ciągu kilku minut Twoja wpłata będzie widoczna w Play24. Status transakcji możesz też sprawdzić w Play24.

W Play24 możesz zapłacić za kilka faktur jednocześnie.

Ile zapłacisz za skorzystanie z usługi?

1 zł od każdej transakcji. Opłatę pobiera dostawca usługi Blue Media S.A. Kwota jest doliczona do przelewu i podana na stronie z podsumowaniem płatności.

Pytania i odpowiedzi do usługi Zapłać Online

Dlaczego numer rachunku bankowego, na który wykonuję przelew online jest inny niż ten podany na fakturze? Czy numer jest prawidłowy?
Tak, jest prawidłowy. Numer rachunku bankowego w usłudze „Zapłać online” jest inny i jest przeznaczony wyłącznie do wpłat tą metodą. Nie martw się, wpłata trafi na prawidłowe konto podane na fakturze.

Gdzie trafi moja wpłata, jeśli wykonam przelew internetowy na rachunek bankowy podany w usłudze „Zapłać online” z pominięciem strony płatności Play?
Zostanie zwrócona na rachunek, z którego została wykonana.

Czy za pomocą „Zapłać online” mogę opłacić kaucję?
Tak. Za pomocą „Zapłać Online” możesz zwiększyć limit kredytowy. Warunkiem koniecznym zwiększenia limitu jest brak zaległości na koncie.
Limit kredytowy zostanie zwiększony po zrealizowaniu płatności. Jego aktualną wartość możesz sprawdzić w Play24 lub kodem *110#

Czy za pomocą jednego przelewu mogę opłacić kaucję i fakturę?
Nie. Kaucja i faktura księgowane są na różnych kontach. W pierwszej kolejności konieczne jest opłacenie wymaganych faktur, a następnie wpłata kaucji.

Czy mogę zapłacić kaucję za pomocą linku w e-awizo?
Nie. Kaucję możesz opłacić tylko przez Play24.

Co, jeśli w trakcie opłacania faktury za pomocą przycisku "Zapłać online" zamknę przeglądarkę internetową (wyłączę komputer, nastąpi przerwa w dostępie do internetu)?
Jeśli proces został przerwany:

  • na stronie Play24 lub na stronie z podsumowaniem płatności, ale przed kliknięciem "Płacę" – nic się nie dzieje, bo płatność nie została jeszcze rozpoczęta.
  • po przejściu ze strony z podsumowaniem za pomocą przycisku "Płacę", ale przed wykonaniem jakichkolwiek czynności w banku – w zakładce Faktury na Play24 wybrana w procesie płatności faktura jest oznaczona klepsydrą. Po upływie około 20 minut faktura wraca do sekcji dokumentów nieopłaconych, a możliwość ponownej transakcji zostaje dla tej faktury odblokowana.
  • po wprowadzeniu kodu jednorazowego w banku i zatwierdzeniu transakcji – w zakładce „Faktury” w Play24 wybrana w procesie płatności faktura jest oznaczona klepsydrą. Po upływie około 20 minut Blue Media S.A. potwierdza lub odrzuca transakcję.

Czy metodą „Zapłać Online” mogę wykonać przelew z podzieloną płatnością VAT (split payment)?
Nie, metodą „Zapłać online” nie jest możliwe opłacenie należności z podzieleniem płatności (split payment). Przelew split payment możesz wykonać, jeśli wybierzesz przelew przeznaczony do podzielonych płatności w swojej bankowości elektronicznej.

wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl