wróć do E-faktura

Jak włączyć e-fakturę

Do wyboru masz trzy sposoby:

  • wejdź do aplikacji Play24 – i wybierz Płatności/Ustawienia/Usługi Finansowe lub - zaloguj się na www.24.play.pl - i wybierz zakładkę Faktury, a potem zakładkę Usługi finansowe. Tam znajdziesz pozycję "e-faktura",
  • SMS-em – wyślij bezpłatnego SMS-a ze swoim adresem e-mail na numer 80200, a później postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi w SMS-ie zwrotnym,
  • pocztą – pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o aktywację e-faktury, a później wyślij go na adres:
    P4 Sp. z o.o.
    Skr. pocztowa 41
    02-671 Warszawa

 

wróć do E-faktura

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się