wróć do E-faktura

Jak włączyć e-fakturę

Do wyboru masz trzy sposoby:

  • wejdź do aplikacji Play24 – i wybierz Płatności/Ustawienia/Usługi Finansowe lub - zaloguj się na www.24.play.pl - i wybierz zakładkę Faktury, a potem zakładkę Usługi finansowe. Tam znajdziesz pozycję "e-faktura",
  • SMS-em – wyślij bezpłatnego SMS-a ze swoim adresem e-mail na numer 80200, a później postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi w SMS-ie zwrotnym,
  • pocztą – pobierz, wydrukuj i wypełnij wniosek o aktywację e-faktury, a później wyślij go na adres:
    P4 Sp. z o.o.
    Skr. pocztowa 41
    02-671 Warszawa

 

wróć do E-faktura

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl