wróć do Play na kartę

Stan darmowy - częste pytania

Co to jest Stan Darmowy?
To usługa. Jeśli ją włączysz, masz darmowe rozmowy i SMS-y w Play.

Czy w ramach Stanu Darmowego mogę korzystać z darmowych MMS-ów?
Nie. Stan Darmowy oferuje wyłącznie nielimitowane minuty i SMS-y w Play, nie obejmuje MMS-ów.

Czy zapłacę dodatkowo za włączenie Stanu Darmowego?
Nie, aktywacja jest całkowicie darmowa.

Czy mogę włączyć dodatkowe pakiety nielimitowanych minut i SMS-ów do Play?
Nie potrzebujesz żadnych dodatkowych pakietów - w Stanie Darmowym masz nielimitowane połączenia i SMS-y do Play.
Jeżeli chcesz korzystać z MMS-ów to kup pakiet nielimitowanych SMS-ów/MMS-ów.

Czy jeśli korzystam z pakietu SMS-ów i minut do Play, mogę włączyć Stan Darmowy?
Tak, możesz włączyć Stan Darmowy. Pakiety będą wykorzystane jako pierwsze.

Czy Stan Darmowy będzie aktywny jeśli zmienię taryfę na inną?
Nie, zostanie wyłączony. Po zmianie taryfy możesz go ponownie włączyć.

Korzystam z oferty MIX. Czy po włączeniu Stanu Darmowego mogę wyłączyć pakiety, które są automatycznie włączone w mojej ofercie (obligatoryjne)?
Nie, pakiety obligatoryjne pozostają aktywne i opłaty nadal są pobierane.

Czy dodatkowe pakiety cykliczne minut i SMS-ów do Play zostaną wyłączone, kiedy aktywuję Stan Darmowy?
Nie. Wyłącz je samodzielnie.

Czy połączenie z Obsługą Klienta jest darmowe, jeśli korzystam ze Stanu Darmowego?
Nie, połączenia z Obsługą Klienta są płatne zgodnie z cennikiem Twojej oferty.

W jakiej kolejności zużywane/wykorzystywane są środki?
Najpierw zużywane/wykorzystywane są środki z pakietów, następnie z promocji, na końcu z doładowań.

 

wróć do Play na kartę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl