Chcesz przedłużyć umowę w Play? Podaj nam swój numer i zobacz ofertę dla Ciebie
Możesz wybrać ofertę i wypełnić formularz na stronie internetowej - resztą zajmiemy się my.
Możesz skorzystać z pomocy konsultanta pod numerem telefonu 730 300 400.
Jeśli wolisz nas odwiedzić, zapraszamy Cię do Salonu Play .
Przed wizytą warto zapoznać się z listą dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.
Najczęściej wystarczy jedna wizyta w Salonie.
Przedział dni | Liczba doładowań, o które pomniejszymy kwotę kontraktu |
---|---|
0 - 29 | 1 Doładowanie |
30 - 59 | 2 Doładowania |
60 - 89 | 3 Doładowania |
90 - 119 | 4 Doładowania |
120 - 149 | 5 Doładowań |
150 - 190 | 6 Doładowań |
Przedział dni | Liczba doładowań, o które pomniejszymy kwotę kontraktu |
---|---|
0 - 29 | 1 Doładowanie |
30 - 59 | 2 Doładowania |
60 - 89 | 3 Doładowania |
90 - 119 | 4 Doładowania |
120 - 149 | 5 Doładowań |
150 - 190 | 6 Doładowań |
Możesz sprawdzić status przenoszenia Twojego numeru na stronie https://www.play.pl/status-mnp/
1. Co jest potrzebne, aby przenieść numer?
Jedynie dowód osobisty.
2. Czy przeniesienie numeru jest płatne?
Przeniesienie numeru jest zawsze bezpłatne.
3. Jakie dane podane we wniosku o przeniesienie numeru są weryfikowane?
Numer telefonu, dane u obecnego operatora, dane z dowodu.
4. Jak dowiem się, że numer się przeniesie?
O każdym etapie przenoszenia numeru będziemy Cię informować SMS-em (lub mailem).
5. Z jakiej oferty będę korzystać do czasu przeniesienia numeru do Play?
Możesz korzystać z nielimitowanych rozmów, SMS-ów/MMS-ów i GB w smartfonie.
Aby poznać szczegóły oferty, porozmawiaj z Konsultantem.
Skontaktuj się z nami w wybrany sposób:
Zostaw kontakt,
oddzwonimy bezpłatnie
Zadzwoń na naszą
Infolinię Sprzedażową
Porozmawiaj
z konsultantem na czacie