wróć do Pomoc

Jak przenieść numer do Play?

Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA ABONAMENT?

Na stronie internetowej www.play.pl:

  • Krok 1. Wejdź na www.play.pl
  • Krok 2. Wybierz ofertę, która Cię interesuje
  • Krok 3. Wypełnij formularz
    • podaj aktualny numer, który chcesz przenieść
    • podaj swoje dane (dane we wniosku muszą być identyczne, jak w systemie Twojego dotychczasowego operatora)

Telefonicznie:

  • Krok 1. Zadzwoń pod numer 730 300 400
  • Krok 2. Konsultant Play pomoże w wyborze oferty, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i wprowadzi Twoje zamówienie
  • Krok 3. Kurier dostarczy umowę, kartę SIM i telefon.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku razem z umową.

W salonie Play:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
    Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
  • Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek, wybrać telefon i najlepszą ofertę.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

U Doradcy Biznesowego:

  • Krok 1. Na www.dlafirm.play.pl/oferta/formularz-kontaktowy/ wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym.
  • Krok 2. Zadzwonimy na podany numer i uzgodnimy termin spotkania.
  • Krok 3. Na spotkaniu Doradca Biznesowy przedstawi przygotowaną ofertę. Zajmie się też wszelkimi formalnościami związanymi z podpisaniem umowy i wypełnieniem wniosku o przeniesienie numeru.

Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

Jak złożyć wniosek o przeniesienie numeru do oferty NA KARTĘ?

W salonie Play:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta w salonie Play – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
    Jeżeli Twój numer jest zarejestrowany na firmę lub działalność gospodarczą, możemy wymagać dodatkowych dokumentów.
  • Krok 2. Konsultant pomoże Ci uzupełnić wniosek.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail lub w formie wydruku.

W oddziale Poczty Polskiej:

  • Krok 1. Wystarczy jedna wizyta na poczcie – pamiętaj, żeby mieć ze sobą dowód osobisty.
  • Krok 2. Pracownik Poczty pomoże Ci w uzupełnieniu wniosku.
    Wniosek o przeniesienie numeru otrzymasz na adres e-mail.

Jakie są terminy (tryby) wypowiedzenia Umowy z przeniesieniem numeru?

  • Po upływie okresu promocji – tę datę wyznacza Twój dotychczasowy operator. To data zakończenia tzw. okresu zastrzeżonego (to czas, na jaki podpisujesz umowę, np. 24 miesiące). To najbezpieczniejsza forma przenoszenia numeru z oferty abonamentowej lub MIX.
  • Na koniec okresu wypowiedzenia umowy – numer zostanie przeniesiony, kiedy minie obowiązujący u Twojego operatora okres wypowiedzenia umowy. Jeśli masz teraz umowę na czas nieokreślony, wybierz ten termin.
  • W konkretnej dacie – możesz wybrać konkretny dzień przeniesienia numeru, do 30 dni naprzód. Tę formę polecamy głównie dla numerów na kartę.

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę zapłacić za przeniesienie numeru?

  • Przeniesienie numeru jest bezpłatne.

Co sprawdzić przed podpisaniem wniosku o przeniesienie?

  • Upewnij się, że numer jest aktywny i zarejestrowany na Ciebie. Pamiętaj też, że przeniesienie numeru jest jednoznaczne z wypowiedzeniem Umowy tego numeru u obecnego operatora.

Jak mogę sprawdzić, kiedy przeniesie się numer?

  • O dacie przeniesienia numeru poinformujemy Cię SMS-em, gdy tylko Twój obecny operator ją potwierdzi. Jeśli podasz nam adres e-mail przy składaniu wniosku, poinformujemy Cię też tym kanałem.
    Możesz też samodzielnie sprawdzić status przenoszenia numeru do Play na stronie www.play.pl/status-mnp/

Jakie dane z wniosku są sprawdzane u dotychczasowego operatora?

  • Czy numer jest aktywny u danego operatora.
  • Typ kontraktu wskazany na wniosku (czy numer działa na kartę, czy na abonament).
  • Twój numer PESEL (w przypadku działalności gospodarczej NIP lub REGON).
wróć do Pomoc

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl