wróć do Pomoc

Jak przenieść numer do Play?

Możesz wybrać ofertę i wypełnić formularz na stronie internetowej - resztą zajmiemy się my.

Możesz skorzystać z pomocy konsultanta pod numerem telefonu 730 300 400.

Jeśli wolisz nas odwiedzić, zapraszamy Cię do Salonu Play .

Przed wizytą warto zapoznać się z listą dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy.

Najczęściej wystarczy jedna wizyta w Salonie.

 

Zakup na www.play.pl

  • Krok 1. Wybierz najlepszą dla Ciebie ofertę.
  • Krok 2. Wypełnij formularz i złóż zamówienie.
    Pamiętaj, żeby podać w formularzu aktywny numer, który chcesz przenieść.
    Wniosek o przeniesienie numeru podpisujesz i składasz w momencie podpisywania umowy przy kurierze.
  • Krok 3. Kurier dostarcza umowę wraz z telefonem i kartą SIM.
    Jeżeli wybierzesz abonament w Play, na przeniesienie Twojego numeru czekamy maksymalnie 6 miesięcy. Dokładną datę przeniesienia prześlemy Ci SMS-em.

    Do chwili przeniesienia numeru możesz korzystać z numeru tymczasowego i pakietu startowego za 0 zł. Twój pakiet zawiera:
    • ofertę NO LIMIT za 0 zł: nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz internet bez limitu danych,
    • numer tymczasowy za 0 zł,
    • kartę SIM (po przeniesieniu numeru będziesz korzystać z wybranej oferty na tej samej karcie).

    Jeżeli wybierzesz ofertę Mix w Play, na przeniesienie Twojego numeru czekamy maksymalnie 6 miesięcy. W zależności od czasu po jakim dojdzie do przeniesienia numeru, całkowita liczba obowiązkowych Doładowań Kwotą minimalną zostanie pomniejszona następujaco:
    Przedział dni Liczba doładowań, o które
    pomniejszymy kwotę kontraktu
    0 - 29 1 Doładowanie
    30 - 59 2 Doładowania
    60 - 89 3 Doładowania
    90 - 119 4 Doładowania
    120 - 149 5 Doładowań
    150 - 190 6 Doładowań
  • Krok 4. Witamy Cię w Play!

Telefonicznie

  • Krok 1. Zadzwoń do nas pod numer 730 300 400
  • Krok 2. Konsultant pomoże Ci wybrać najlepszą ofertę, uzgodni szczegóły przeniesienia numeru i złoży w Twoim imieniu zamówienie.
  • Krok 3. Kurier dostarczy umowę wraz z telefonem i kartą SIM.
    Wniosek o przeniesienie numeru podpisujesz razem z umową i oddajesz kurierowi.
  • Krok 4. Witamy Cię w Play!

Wizyta w Salonie Play

  • Krok 1. Przyjdź do Salonu Play.
    Weź ze sobą dowód osobisty, sprzedawca pomoże Ci wybrać najlepszą dla Ciebie ofertę i smartfona.
  • Krok 2. Podpisz umowę i wniosek o przeniesienie numeru.
    Wszystkie formalności u obecnego operatora załatwimy za Ciebie.
  • Krok 3. Przeniesienie Twojego numeru do Play nastąpi w dniu zakończenia obecnej umowy.
    Jeżeli wybrałeś abonament w Play, na przeniesienie Twojego numeru czekamy maksymalnie 6 miesięcy. Dokładną datę przeniesienia prześlemy Ci SMS-em.

    Do chwili przeniesienia numeru możesz korzystać z numeru tymczasowego i pakietu startowego za 0 zł. Twój pakiet zawiera:
    • ofertę NO LIMIT za 0 zł: nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz internet bez limitu danych,
    • numer tymczasowy za 0 zł,
    • kartę SIM (po przeniesieniu numeru będziesz korzystać z wybranej oferty na tej samej karcie).

    Jeżeli wybierzesz ofertę Mix w Play, na przeniesienie Twojego numeru czekamy maksymalnie 6 miesięcy. W zależności od czasu po jakim dojdzie do przeniesienia numeru, całkowita liczba obowiązkowych Doładowań Kwotą minimalną zostanie pomniejszona następujaco:
    Przedział dni Liczba doładowań, o które
    pomniejszymy kwotę kontraktu
    0 - 29 1 Doładowanie
    30 - 59 2 Doładowania
    60 - 89 3 Doładowania
    90 - 119 4 Doładowania
    120 - 149 5 Doładowań
    150 - 190 6 Doładowań

    Jeżeli obecnie masz ofertę na kartę, Twój numer zostanie przeniesiony nawet w 1 dzień od momentu podpisania przez Ciebie umowy.
    Pamiętaj! Upewnij się, że numer, który przenosisz, jest zarejestrowany na Ciebie u dotychczasowego operatora.
  • Krok 4. Witamy Cię w Play!

U Doradcy Biznesowego

  • Krok 1. Wejdź na stronę www.play.pl
    Wypełnij i wyślij formularz kontaktu z Doradcą Biznesowym . Oddzwonimy na podany przez Ciebie numer, aby umówić się na spotkanie.
  • Krok 2. Spotkanie z Doradcą Biznesowym u Klienta
    W umówionym terminie nasz Doradca Biznesowy przyjedzie do Ciebie, przedstawi przygotowaną ofertę i zajmie się formalnościami związanymi z podpisaniem umowy.
  • Krok 3. Witamy Cię w Play!

 

Sprawdź status przenoszenia Twojego numeru

Możesz sprawdzić status przenoszenia Twojego numeru na stronie https://www.play.pl/status-mnp/

Najczęściej zadawane pytania

1. Co jest potrzebne, aby przenieść numer?
Jedynie dowód osobisty.

2. Czy przeniesienie numeru jest płatne?
Przeniesienie numeru jest zawsze bezpłatne.

3. Jakie dane podane we wniosku o przeniesienie numeru są weryfikowane?
Numer telefonu, dane u obecnego operatora, dane z dowodu.

4. Jak dowiem się, że numer się przeniesie?
O każdym etapie przenoszenia numeru będziemy Cię informować SMS-em (lub mailem).

5. Z jakiej oferty będę korzystać do czasu przeniesienia numeru do Play?
Możesz korzystać z nielimitowanych rozmów, SMS-ów/MMS-ów i GB w smartfonie.

 

wróć do Pomoc

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl