loading...
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do stopki
Logo Play
Logo Play
  • Dla Ciebie
  • Małe firmy
  • Duże firmy
  • Pomoc
      • Aplikacja Play24
      • Inne formy kontaktu
      • Mapa salonów
      • 5G - co warto wiedzieć
      • Mapa zasięgu
      • Roaming
      • Usługi dodatkowe
      • Play24 - aplikacja obsługowa
      • Play Expert - blog o technologii
      • Nasza historia
      • O nas
      • Jak przenieść numer
      • Moje usługi
      • Strona dla Abonentów Usług multimedialnych
      • Pomoc
      • Zmień lub dokup usługi
      • Odwiedź nasz salon
  • Dzień dobry!

    Udanego dnia

    • Zaloguj
    • Sprawdź swoją aktualną ofertę
    • Przedłuż umowę
    • Zapłać fakturę
    • Doładuj konto
    • Dokup pakiet
    • Przejdź do aplikacji Play24
    • Moje konto
  • Strona główna
  • Pomoc Play
  • Dokumenty
  • Komunikaty
  • Skontaktuj się z nami
  • Słowniczek
  • Strefa Seniora
  • Dostępność
  • Dane osobowe i bezpieczeństwo
  • Play.pl
  • Pomoc
  • Dla kupujących
  • Przedstawiciel handlowy Play
  • Jak mogę potwierdzić czy przedstawiciel handlowy jest pracownikiem Play?

    Skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta:

    • telefonicznie
    • na naszym czacie

    Podaj imię i nazwisko przedstawiciela handlowego lub numer SID - konsultant potwierdzi dane.

     
  • Na co mam zwrócić uwagę zanim podpiszę umowę?

    • Dokładnie przeczytaj umowę.
    • Zwróć uwagę, czy na dokumentach znajdują się nazwa i logo Play. 
    • Jeśli masz wątpliwości - potwierdź tożsamość przedstawiciela handlowego na infolinii lub na czacie Play. 
     
  • Jak wygląda podpisanie umowy z przedstawicielem handlowym Play?

    Umowę zawierasz zdalnie na podstawie ustaleń ofertowych z rozmowy z przedstawicielem handlowym. Swoje dane możesz potwierdzić:

    • poprzez bankowe potwierdzenie tożsamości - dokumenty otrzymasz elektronicznie na adres e-mail lub
    • przesłanie dokumentów na adres dokumenty@playsklep.pl - umowę podpiszesz u kuriera. 

    Każde zamówienie jest zatwierdzane SMS i e-mailem.

    Przysługuje Ci prawo do odstąpienia w ciągu 14 dni. 

     
  • Czy oferta którą mi proponuje przedstawiciel handlowy różni się od standardowej oferty?

    Oferty różnią się w zależności od kanału sprzedaży - na pewno będzie dopasowana do Twoich potrzeb.

    Pamiętaj o tym, że nasz przedstawiciel handlowy opiekuje się złożonym przez Ciebie zamówieniem na usługi Play aż do czasu, gdy zaczniesz z nich korzystać (instalacja usług/aktywacja). Zawsze możesz skontaktować się z przedstawicielem handlowym i dopytać o opcje dodatkowe, zakupić inne usługi Play. Nasze zespoły przedstawicieli handlowych pracują w okolicy, w której mieszkasz i zawsze chętnie doradzą w wyborze najlepszych ofert.

     
Kontakt do Play
Aplikacja Play24
Inne formy kontaktu
For Foreigners
Українська
Offer for foreigners
Offer to Asia
Na skróty
Przedłuż umowę
Przenieś numer do Play
Doładuj konto
Zapłać fakturę
Dokup pakiet
Zgłoś naprawę telefonu
Zweryfikuj IMEI
Sprawdź status przenoszenia numeru
Sprawdź mapę zasięgu
Poznaj sieć 5G w Play
Informacja dla operatorów
Dokumenty
Strefa Seniora
Play Expert
Pomoc
Znajdź salon
Roaming

Zostaw swój numer. Zadzwonimy do Ciebie i wspólnie dobierzemy ofertę.

Akceptacja zgód jest konieczna abyśmy mogli się z Tobą skontaktować.
loading...
Polityka prywatności i cookiesUstawienia plików cookiesRegulamin serwisuBezpieczeństwo danychDostępność