Przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcje, które ułatwią Ci samodzielną instalację
Jak przebiega samodzielna instalacja od zamówienia usługi do jej uruchomienia
1. Zamów nasze usługi. Przesyłkę możesz zamówić do domu lub na inny adres, np. do pracy - poinformuj sprzedawcę podczas zamawiania usług.
Możesz zmienić adres i termin wysyłki, ale nie później niż dwa dni robocze przed planowaną datą dostarczenia przesyłki. Np. jeśli planowana data dostarczenia to czwartek, zmianę możesz zgłosić najpóźniej we wtorek.
Dzień przed doręczeniem paczki (około godziny 19:30-20:00), wyślemy Ci SMS-a z numerem przesyłki.
Żeby sprawdzić status przesyłki wpisz jej numer na stronie:
Status możesz również sprawdzić kontaktując się z nami telefonicznie.
2. Odbierz sprzęt w Paczkomacie lub od kuriera:
Nie musisz odbierać przesyłki osobiście. Może to zrobić ktoś w Twoim imieniu, ale tylko z pisemnym pełnomocnictwem (dotyczy zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych).
Przy kurierze podpiszesz jedynie potwierdzenie odebrania sprzętu.
Kurier nie weźmie od Ciebie pieniędzy.
3. Podłącz i aktywuj sprzęt
Gdy zamawiasz nową usługę, z której do tej pory nie korzystałeś, sprzęt będzie aktywowany zaraz po podłączeniu.
W przypadku zamówienia nowego modemu lub dekodera DMC, aby mieć pewność, że będziesz w stanie samodzielnie wymienić sprzęt, upewnij się już teraz, że znasz swój login i hasło do poczty (są niezbędne przy wymianie). Jeśli nie znasz hasła, zmień je w Moich usługach.
Co zawiera przesyłka
Przesyłka zawiera:
Co mam zrobić ze starym sprzętem
Sprawdź informacje, które dla Ciebie przygotowaliśmy w artykule Zwrot sprzętu.
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line