Wybierz "Test działania routera".
Ustawienia internetu znajdziesz również w dolnym menu, w zakładce „Internet”.
Wybierz „Rozwiąż problem z internetem”.
Maksymalnie w ciągu 20-30 sekund otrzymasz informację o poprawnym lub niepoprawnym działaniu urządzenia
Jeżeli czas odpowiedzi jest zbyt długi lub nie wykryjemy połączenia internetowego w twoim smartfonie, poinformujemy Cię odpowiednim komunikatem.
Z dostępnych opcji wybierz „Brak połączenia z internetem”
Wybierz „NIE” a następnie „Zrestartuj swój router”. Restart może potrwać 3-4 minuty
Twój router został zrestartowany
Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie
Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie
Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”
Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa
Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię
Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci
Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa
Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła
Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR
Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go
Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”
Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line