Teraz samodzielnie możesz sprawdzić działanie sprzętu
  1. Wybierz "Test działania routera".

    Ustawienia internetu znajdziesz również w dolnym menu, w zakładce „Internet”.

  2. Wybierz „Rozwiąż problem z internetem”. 

    Maksymalnie w ciągu 20-30 sekund otrzymasz informację o poprawnym lub niepoprawnym działaniu urządzenia

    Jeżeli czas odpowiedzi jest zbyt długi lub nie wykryjemy połączenia internetowego w twoim smartfonie, poinformujemy Cię odpowiednim komunikatem.

Rozwiąż problem
v
Router został zrestartowany
  1. Z dostępnych opcji wybierz „Brak połączenia z internetem”

  2. Wybierz „NIE” a następnie „Zrestartuj swój router”. Restart może potrwać 3-4 minuty

  3. Twój router został zrestartowany

  1. Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie

  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie

  1. Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa

  3. Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię

    Gotowe!

    Pamiętaj, że po zmianie hasła lub nazwy sieci, musisz się połączyć ponownie 
     

  1. Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa

  3. Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła

    Kod QR będziemy mogli wygenerować dopiero po pierwszej zmianie hasła do sieci w Play24

  4. Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR

  1. Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go

  2. Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line