Interfejs aplikacji Play24 z widokiem głównym, a na dolnym pasku zakładka „Internet”
Interfejs aplikacji Play24 z widocznymi sekcjami w zakładce „Ustawienia internetu”
Interfejs aplikacji Play24 z sekcją „Ustawienia routera”
  1. Pojawi się sekcja do zarządzania usługą

  2. Na ekranie zobaczysz dostępne akcje, które możesz wykonać samodzielnie. 

  3. Postępuj zgodnie z komunikatami

    Zobaczysz tu również numer seryjny urządzenia i jego nazwę oraz opcje: 

    • Rozwiąż problem z internetem
    • Diody routera
    • Porozmawiaj z nami

Sekcja „Rozwiąż problem z internetem”, a w centrum ekranu przycisk „Mam inny problem z usługą”
Sekcja „Porozmawiaj z naszym konsultantem”, a na dole przyciski „Rozpocznij czat z konsultantem” oraz „Zamknij”
  1. Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie

  2. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie

Zakładka „Ustawienia internetu”, a w niej „Nazwa i hasło sieci Wi-Fi”
Sekcja „Wybierz sieć”, a w niej sieci o różnych częstotliwościach
Sekcja „Ustawienia sieci”, a w niej nazwa sieci i jej ustawienia
  1. Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa

  3. Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię. Możesz też udostępnić hasło sieci Wi-Fi.

    Gotowe!

    Pamiętaj, że po zmianie hasła lub nazwy sieci, musisz się połączyć ponownie 
     

Zakładka „Ustawienia internetu”, a w niej „Nazwa i hasło sieci Wi-Fi”
Sekcja „Wybierz sieć”, a w niej sieci o różnych częstotliwościach
Sekcja „Ustawienia sieci”, a w niej opcja „Udostępnij hasło do sieci Wi-Fi”
Kod QR, informacja jak go użyć i przycisk „Zamknij”
  1. Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci

  2. Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa

  3. Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła

    Kod QR będziemy mogli wygenerować dopiero po pierwszej zmianie hasła do sieci w Play24

  4. Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR

Interfejs aplikacji Play24 z widokiem głównym. W centralnej części sekcja „Twój internet” i komunikat „Planujemy prace techniczne”
Sekcja „Planujemy prace techniczne” i komunikat ze szczegółami prac
Zakładka „Ustawienia internetu” i komunikat „Planowane prace techniczne” w górnej części ekranu
  1. Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go

  2. Znajdziesz w nim datę rozpoczęcia i datę zakończenia planowanych prac

  3. Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”

Interfejs aplikacji Play24 z widocznymi sekcjami w zakładce „Ustawienia internetu”
Interfejs aplikacji Play24 z sekcją „Ustawienia routera”
Sekcja „Diody routera”, a w niej opcja włączenia/wyłączenia diody. Możesz też włączyć tryb nocny i zaznaczyć godziny na przedziale w centralnej części ekranu
  1. Pojawi się sekcja do zarządzania usługą

  2. Z dostępnych opcji wybierz „Diody routera”

  3. Możesz je włączyć/wyłączyć oraz wybrać tryb nocny w którym możesz zaznaczyć przedział godzinowy w jakich router ma być podświetlony

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line