Teraz samodzielnie możesz sprawdzić działanie sprzętu
  1. W Play24 w sekcji „Twój internet” kliknij w „Ustawienia internetu”.

    Wybierz „Rozwiąż problem z internetem”. 

    Ustawienia internetu znajdziesz również w dolnym menu, w zakładce „Internet”.

  2. Teraz samodzielnie możesz sprawdzić działanie sprzętu

    Maksymalnie w ciągu 20-30 sekund otrzymasz informację o poprawnym lub niepoprawnym działaniu urządzenia

    Jeżeli czas odpowiedzi jest zbyt długi lub nie wykryjemy połączenia internetowego w twoim smartfonie, poinformujemy Cię odpowiednim komunikatem.

Rozwiąż problem
v
Router został zrestartowany
  1. W oknie z komunikatem, że router działa poprawnie, wybierz „Rozwiąż problem”

    Z dostępnych opcji wybierz „Brak połączenia z internetem”

  2. System poprosi o potwierdzenie czy router był restartowany

    Wybierz „NIE” a następnie „Zrestartuj swój router”. Restart może potrwać 3-4 minuty

  3. Gotowe!

    Twój router został zrestartowany

  1. W „Ustawienia internetu” wybierz „Mam inny problem z usługą”

    Sprawdź ustawienia, które wskażemy na ekranie

  2. Kliknij „Rozpocznij czat z konsultantem”

    Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie

  1. W „Ustawieniach internetu” wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”.

    Wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”

  2. Z listy sieci wybierz tę, którą chcesz skonfigurować

    Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi pojawi się jedna nazwa

  3. Wybierz czy chcesz zmienić hasło czy nazwę sieci

    Wprowadź nowe hasło lub nową nazwę i potwierdź zmianę przez PIN lub biometrię

    Gotowe!

    Pamiętaj, że po zmianie hasła lub nazwy sieci, musisz się połączyć ponownie 
     

  1. W „Ustawieniach internetu” wybierz „Nazwa i hasło do sieci Wi-Fi”

    Przekierujemy Cię do listy dostępnych sieci

  2. Wybierz z listy tę sieć, do której chcesz wygenerować kod QR

    Jeśli korzystasz z jednej sieci Wi-Fi, pojawi się jedna nazwa

  3. Z listy ustawień wybierz „Udostępnij hasło do sieci Wi-Fi”

    Wygenerujemy kod QR, który pozwoli połączyć się z siecią bez wpisywania hasła

    Kod QR będziemy mogli wygenerować dopiero po pierwszej zmianie hasła do sieci w Play24

  4. Gotowe!

    Aby korzystać z internetu, wystarczy zeskanować kod QR

  1. W Play24 wybierz usługę internetu światłowodowego

    Sprawdź, czy w sekcji „Twój internet” wyświetla się komunikat o planowanych pracach lub spadku jakości usług. Jeśli tak, kliknij go

  2. Na ekranie pokaże się pełna treść komunikatu

  3. Pełny komunikat możesz wyświetlić także z poziomu „Ustawień internetu”

    Wystarczy, że klikniesz krótki komunikat nad sekcją „Zarządzanie usługą”

Sprawdź ofertę Play

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line