DSC_2638.JPG
Newsy

PlayLab 2025 pod hasłem HOME

6 października 2025 2 minuty czytania

Wraz z powrotami do szkół i na uczelnie, my powróciliśmy z kolejną edycją PlayLab. Tym razem spotkaliśmy się w samym sercu Play, czyli naszej warszawskiej siedzibie przy ul. Wynalazek. W dniach 30.09–02.10.2025 rozmawialiśmy o tym, co w ostatnich latach stało się jednym z kluczowych elementów naszej oferty – usługach HOME, czyli internecie i telewizji.

Czym jest PlayLab?

To spotkanie z naszymi klientami (i nie tylko!) – w którym najważniejsze jest jedno: rozmowa. Dlatego od 2016 roku spotykamy się i rozmawiamy w różnych miejscach w Polsce – nad morzem, na Mazurach, w górach - o naszych usługach, co działa, co może działać lepiej, co jest intuicyjne, a co wymaga dodatkowych wyjaśnień.

W naszych mobilnych punktach można przetestować aplikacje, przeanalizować stronę www, sprawdzić nowe oferty i funkcje – a przede wszystkim podzielić się opinią. Bo to o nią tutaj chodzi.

Po co to wszystko?

Ponieważ chcemy słuchać, ponieważ wierzymy, że dobra usługa zaczyna się od zrozumienia potrzeb, ponieważ zależy nam na tym, by to, co tworzymy, było naprawdę użyteczne i przyjazne.

Zebrane opinie – zarówno pochwały, jak i konstruktywna krytyka – to dla nas kopalnia wiedzy. Pomagają nam ulepszać usługi, zmieniać komunikację, upraszczać to, co zbyt skomplikowane. A czasem po prostu zobaczyć świat Play z innej perspektywy.

Jaki był PlayLab 2025?

Tegoroczna edycja była wyjątkowa z kilku powodów.

Dwa najistotniejsze:

Po pierwsze - skupiliśmy się na jednym temacie – usługach HOME. Internet i telewizja to nasze „najmłodsze dziecko”, które – dynamicznie się rozwija – wciąż wymaga szczególnej uwagi. Chcieliśmy dowiedzieć się, jak odbierane są nasze usługi, jakie są oczekiwania, co cieszy, a co frustruje. Jak wiek, doświadczenie czy znajomość technologii wpływają na potrzeby klientów? Jak możemy lepiej wspierać naszych klientów w obsłudze zarówno usługi, jak i urządzeń?

Po drugie - spotkaliśmy się... u siebie – w siedzibie Play w Warszawie. Skoro mówimy o usługach domowych, to i my zaprosiliśmy rozmówców do naszego "domu". Gospodarzami spotkań byli przedstawiciele różnych zespołów zaangażowanych w proces przygotowywania ofert. Razem tworzyliśmy multidyscyplinarne zespoły, które zbierały, analizowały i omawiały zebrane opinie.

I co dalej?

Zebraliśmy ogrom materiału – wniosków, obserwacji, sugestii i inspiracji.
Dziękujemy za każdą rozmowę – tę pełną pochwał i tę pełną konstruktywnej krytyki. To właśnie dzięki takim rozmowom możemy się rozwijać i tworzyć lepsze rozwiązania. Dokładnie temu służy PlayLab.

Do zobaczenia 💜

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl