Play stale rozwija usługi dla firm, w tym dla dużych i średnich przedsiębiorstw w ramach oferty „Play Rozwiązania dla Biznesu”. Dlatego przygotował nową wersję Biznes24 - nowoczesnego rozwiązanie, które umożliwia samodzielne zarządzanie usługami telekomunikacyjnymi i odpowiada na potrzeby klientów biznesowych.
Biznes24 to rozwiązanie przygotowane z myślą o średnich i dużych przedsiębiorstwach, który umożliwia zarządzanie rozbudowanymi flotami numerów. Narzędzie w ramach oferty pozwala użytkownikom w intuicyjny sposób samodzielnie zarządzać usługami mobilnymi. Administratorzy i użytkownicy mogą sprawdzić zakres swoich usług, generować raporty oraz przeprowadzać operacje na kartach SIM czy pakietach danych.
Biznes24 zapewnia między innymi:
- dostęp do wszystkich umów, kont bilingowych i numerów telefonów w ramach firmy;
- możliwość sprawdzenia zużycia usług w danym okresie rozliczeniowym;
- aktywację i dezaktywację produktów oraz zarządzanie blokadami usług premium;
- szczegółowe raportowanie kosztów i aktywności numerów;
- pobieranie dokumentów finansowych, takich jak faktury;
Rozwiązanie to stale jest rozwijane, a w najbliższym czasie zostaną wprowadzone kolejne udogodnienia.
Jak uzyskać dostęp do Biznes24?
Dostęp do platformy mogą uzyskać administratorzy oraz użytkownicy usług mobilnych w średnich i dużych firmach. Aby uzyskać dostęp do serwisu należy podpisać pełnomocnictwo - można to zrobić kontaktując się ze swoim Doradcą Biznesowym, lub samodzielnie wysyłając dokument.
Więcej informacji na temat Biznes24 oraz o rozwiązaniach dla średnich i dużych firm Play Rozwiązania dla Biznesu.