1. Zaloguj się do aplikacji i wybierz „Doładuj” w sekcji „Twoje konto”

    Możesz też wybraćDoładowania” na dole ekranu

  2. Wpisz dowolną kwotę doładowania i kliknij „Dalej”

    Możesz też wybrać kwotę z listy 

  3. Wybierz metodę płatności i kliknij „Przejdź do płatności”

    Dostępne płatności:

    • blik – wpisz kod i potwierdź w aplikacji banku
    • karta – po przekierowaniu na stronę Autopay wpisz dane karty 
    • przelew online – wybierz swój bank, zaloguj się i zleć przelew
    • Google Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android
    • Apple Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS
  4. Gotowe!

    Zrealizuj zlecenie zgodnie z wybraną metodą płatności

  1. Zaloguj się do aplikacji i  wejdź w „Ustawienia”

    Wybierz „Ustawienia doładowań”

  2. Wybierz interesujący Cię wariant

    Dostępne warianty:

    • dla cyklicznych pakietów i usług – dzień przed odnowieniem pakietu Twoje konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietów i usług cyklicznych, które masz aktywne
    • w stałym dniu miesiąca – wybierz dzień miesiąca i kwotę comiesięcznych doładowań
    • kiedy konto traci ważność – wybierz kwotę doładowań, która zostanie pobrana na dzień przed końcem ważności połączeń wychodzących, aby zachować ciągłość usług
  3. Dodaj kartę płatniczą

    PayU zweryfikuje wprowadzone dane karty z Twoim bankiem

Sprawdź szczegóły

Usługa działa tylko, jeśli masz dodaną kartę płatniczą

  1. Zaloguj się do aplikacji

    W sekcji „Dla Ciebie” wybierz „Rozrywka i użyteczne”

  2. Wybierz „Doładowanie telefonu na kartę z abonamentu”

    Kliknij „Doładuj”

  3. Podaj numer telefonu na kartę, który chcesz zasilić i wskaż kwotę doładowania

    Kliknij „Doładuj i zapłać”, aby zatwierdź transakcję

  4. Gotowe! Numer zostanie doładowany

    Kwotę doładowania doliczymy do następnej faktury

Sprawdź ofertę Play

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line