Interfejs aplikacji Play24 z widokiem głównym, a na dolnym pasku zakładka „Doładowania”
Podgląd numeru telefonu i stanu konta. W centralnej części wpisz kwotę doładowania. Na dole wybierz przycisk „Dalej”
Podgląd kwoty doładowania i numeru, który doładowujesz. Niżej wybierasz metodę płatności. Na dole przycisk „Przejdź do płatności”
Komunikat „Płatność zrealizowana” oraz przyciski „Zobacz pakiety” i „Zamknij”
  1. Możesz też wybraćDoładowania” na dole ekranu

  2. W górnej części ekranu możesz zmienić numer telefonu, który chcesz doładować oraz sprawdzić aktualne saldo. Możesz też włączyć doładowania automatyczne. 
    Następnie w
    ybierz kwotę doładowania z listy lub wpisz inną kwotę.

  3. Dostępne płatności:

    • blik – wpisz kod i potwierdź w aplikacji banku
    • karta – po przekierowaniu na stronę Autopay wpisz dane karty 
    • przelew online – wybierz swój bank, zaloguj się i zleć przelew
    • Google Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem Android
    • Apple Pay – wybierz, jeśli korzystasz z telefonu z systemem iOS
  4. Zrealizuj zlecenie zgodnie z wybraną metodą płatności

Zakładka „Ustawienia” w aplikacji Play24
Sekcja „Ustawienia doładowań” z dostępnymi wariantami
Komunikat „Dodaj kartę płatniczą” i przycisk „Dalej”
  1. Wybierz „Ustawienia doładowań”

  2. Dostępne warianty:

    • dla cyklicznych pakietów i usług – dzień przed odnowieniem pakietu Twoje konto zostanie doładowane kwotą równą cenie pakietów i usług cyklicznych, które masz aktywne
    • w stałym dniu miesiąca – wybierz dzień miesiąca i kwotę comiesięcznych doładowań
    • kiedy konto traci ważność – wybierz kwotę doładowań, która zostanie pobrana na dzień przed końcem ważności połączeń wychodzących, aby zachować ciągłość usług
  3. PayU zweryfikuje wprowadzone dane karty z Twoim bankiem

Sprawdź szczegóły

Usługa działa tylko, jeśli masz dodaną kartę płatniczą

Interfejs aplikacji Play24 z widokiem głównym, a na dolnym pasku zakładka „Dla Ciebie”
Podgląd numeru telefonu i stanu konta. W centralnej części wpisz kwotę doładowania. Na dole wybierz przycisk „Dalej”
Komunikat „Płatność zrealizowana” oraz przyciski „Zobacz pakiety” i „Zamknij”
  1. W sekcji „Dla Ciebie” wybierz „Rozrywka i użyteczne”

  2. W górnej części ekranu możesz zmienić numer telefonu, który chcesz doładować oraz sprawdzić aktualne saldo. Możesz też włączyć doładowania automatyczne. 
    Następnie wybierz kwotę doładowania z listy lub wpisz inną kwotę.

  3. Kwotę doładowania doliczymy do następnej faktury

Wybierz kategorię i kup korzystniej on-line