jak_zarzadzac_kontem_mobilnym.jpg
Porady

Jak zarządzać swoim mobilnym kontem w Play24?

30 września 2020 3 minuty czytania

Play24 jest aplikacją,  który umożliwia łatwe i szybkie zarządzanie swoim kontem oraz usługami dostępnymi w PLAY. Z Play24 można korzystać przez aplikację mobilną lub przeglądarkę internetową. Podpowiadamy, jak używać swojego konta mobilnego Play24!

Z Play24 możesz korzystać gdziekolwiek jesteś, co umożliwiają bezpłatne aplikacje mobilne dla systemów Android (dostępna w sklepie Google Play) oraz iOS (dostępna w sklepie App Store).

Play24 – od czego zacząć?

Nie trzeba zakładać konta w Play24, aby zacząć korzystać z Play24. Wypróbuj Play24 bez rejestracji, wystarczy, że podasz swój numer telefonu. Rozpoznamy, że numer należy do Play i wyślemy na niego SMS weryfikacyjny. 

Samo zakładanie mobilnego konta w serwisie Play24 jest szybkie i łatwe. Oto jak krok po kroku je założyć:

  • wejdź na stronę rejestracji użytkownika,
  • wypełnij pola poprawnymi danymi, a następnie kliknij przycisk „Dalej”,
  • wpisz hasło jednorazowe, które otrzymasz SMS-em,
  • Twoje konto jest już aktywne!

 Jeśli swój numer przeniosłeś z innej sieci, zostanie on rozpoznany w serwisie Play24 dobę po aktywacji w PLAY. Jak to zrobić przecztasz też tutaj.

Play24 – co dalej?

Teraz możesz się zalogować do swojego mobilnego konta Play24.

Do niektórych aktywności w serwisie Play24 stosuje się dodatkowe zabezpieczenie 4-cyfrowym hasłem jednorazowym, nawet gdy jesteś zalogowany do systemu. Ma to na celu zapewnienie bezpieczeństwa operacji na koncie. SMS z hasłem wysyłany jest na numer telefonu przypisany do konta użytkownika w serwisie mobilnym Play24. W sytuacji, gdy do konta zostało przypisanych więcej numerów niż jeden, hasło będzie przesłane na numer aktywny w danej sesji (numer, który został wpisany przy danym logowaniu). 

Powinieneś jednak mieć świadomość, że jeżeli trzy razy wpiszesz błędne hasło do swojego konta, zostanie ono zablokowane na 1 godzinę ze względów bezpieczeństwa. Po upływie godziny blokada konta zostanie zdjęta i będziesz mógł zalogować się ponownie. Jeżeli nie pamiętasz hasła, wejdź na stronę logowania, a następnie skorzystaj z opcji przypomnienia hasła. Pamiętaj, aby jako login wpisać e-mail podany przy zakładaniu konta. Na ten adres zostanie wysłany link do strony, na której możesz ustawić nowe hasło. 

Play24 – finanse pod kontrolą

Play24 daje możliwość zarządzania swoimi finansami w ramach usług w PLAY. Każdy, kto posiada konto w serwisie Play24, może:

  • sprawdzać aktualny stan konta oraz poznawać na bieżąco sposoby na optymalizację kosztów,
  • sprawdzać kwoty faktur i przy pomocy dowolnych metody płatności zapłacić za nie (Google Pay, Apple Pay i BLIK),
  • włączyć jedną z automatycznych metod opłacania faktur (Google Pay, Apple Pay i BLIK),
  • doładować konto w Play24 – doładowanie Twojego numeru na kartę lub numerów Twoich bliskich trwa mniej niż 10 sekund (Google Pay, Apple Pay i BLIK).

Play24 – zarządzanie pakietami i usługami

Korzystając z mobilnego konta Play24, możesz szybko, łatwo i bezpiecznie zarządzać swoimi pakietami i usługami:

  • włączyć lub zamówić usługi, które Cię interesują (np. dodatkowe pakiety Internetu, minut lub SMS-ów),
  • kontrolować środki, które pozostały jeszcze do wykorzystania w Play24 (np. ile Internetu w pełnej prędkości pozostało do wykorzystania czy stan pakietów minut lub SMS-ów).

Play24 – sprawdzanie aktywności

Korzystając z Play24 z łatwością możesz:

  • sprawdzać swoją aktualną i przeszłą aktywność – monitorować na bieżąco historię zużycia Internetu, wykonanych połączeń, wysłanych SMS-ów czy zakupionych dodatkowych usług,
  • sprawdź wszystkie swoje aktywne płatności.

Play24 – zarządzanie wieloma numerami

Play24 to także sposób na zarządzanie wieloma numerami lub usługami. Coraz częściej zdarza się, że ktoś korzysta z kilku numerów telefonów. W aplikacji możesz dodać dowolną liczbę numerów PLAY i zarządzać nimi w komfortowy i bezpieczny sposób.

Play24 – szybki kontakt z Obsługą Klienta

 Korzystając z mobilnego konta Play24, masz również możliwość zgłoszenia ewentualnych problemów lub zadania pytań związanych z siecią PLAY. Możesz wyjaśnić swoje sprawy na kilka sposobów:

  • poprzez czat z konsultantem,
  • zadzwonić do Obsługi Klienta bezpośrednio z aplikacji (jako użytkownik swojego konta Play24 zostaniesz automatycznie rozpoznany bez konieczności podawania hasła)

Rejestracja i korzystanie z mobilnego konta Play24 są proste i znacznie ułatwiają zarządzanie finansami i usługami w PLAY. Czy Ty już próbowałeś lub próbowałaś zarządzać swoim kontem przez aplikacje Play24.

 

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl