1. Dlaczego warto przenieść numer do Play?
Wszystkie formalności załatwimy za Ciebie. Dodatkowo możesz przenieść numer do Play nawet 6 miesięcy wcześniej. Odbierasz smartfon od razu przy podpisaniu umowy.
Dodatkowo możesz zyskać:
- Niższą opłatę aktywacyjną dla kolejnych kart SIM dobieranych do Twoje grupy (od drugiej karty SIM).
- Rabat na drugą i każdą kolejną kartę SIM przenosząc numery od innego operatora
- Przenosząc numer masz dostęp do smartfonów w niższej cenie
2. Jak przenieść numer od innego operatora na abonament w Play?
1. Wejdź na www.play.pl, a następnie wybierz ofertę abonamentową dopasowaną do Twoich potrzeb.
2. Po wybraniu oferty trafisz na stronę z podsumowaniem zamówienia.
3. Na stronie z podsumowaniem zamówienia wpisz numer jaki chcesz przenieść do Play, a następnie kliknij zatwierdź.
4. Na podany przez Ciebie numer zostanie wysłany sms z kodem, który musisz wpisać do autoryzacji zamówienia.
5. Po wpisaniu kodu otrzymasz komunikat z informacją "Weryfikacja przebiegła pomyślnie". Wybierz informacje dotyczące Twojego operatora oraz kiedy kończy Ci się umowa.
6. Po weryfikacji numeru przejdź na sam koniec zamówienia i przygotuj dowód osobisty w celu uzupełnienia danych w następnym kroku.
7. Po wypełnieniu wniosku z danymi przechodzisz do kroku z wyborem dostawy. Wybierz opcję dopasowaną do Twoich potrzeb.
8. Ostatnim krokiem w procesie jest informacja podsumowująca zamówienie - informacje o zamówieniu oraz sposobie dostawy. Dziękujemy, że wybrałeś Play!
3. Mam podpisaną umowę. Kiedy mój numer przeniesie się do Play?
Powiadomimy Cię o tym SMS-em lub e-mailem.
4. Jeszcze przez 6 miesięcy mam umowę z obecnym operatorem. Czy mogę już przenieść swój numer na abonament w Play?
Tak, otrzymasz od nas numer tymczasowy – do czasu, aż przeniesiesz swój aktualny numer.
5. Czym jest numer tymczasowy?
To numer, który bezpłatnie dostajesz od nas do czasu, aż przeniesiesz na abonament w Play swój aktualny numer. W pakiecie startowym znajdziesz także:
-
wybraną przez Ciebie ofertę docelową,
-
kartę SIM – gdy skończy się Twoja aktualna umowa, przeniesiemy na nią Twój numer.
6. Czy będę płacił w 2 sieciach na raz?
Do czasu przeniesienia numeru (max. 6 miesięcy) nie zapłacisz za abonament w Play.
7. Skąd będę wiedzieć, że mój numer przeniósł się do Play?
Dzień wcześniej otrzymasz od nas powiadomienie SMS-em lub e-mailem.
8. Mój numer jest zarejestrowany na inną osobę, Jak mogę go przenieść?
Numer, który chcesz przenieść jest zarejestrowany na inną osobę? Żaden problem! Odwiedźcie wspólnie salon Play a my załatwimy za Was wszelkie formalności, bez potrzeby dodatkowej wizyty u obecnego operatora. Numer zarejestrujemy na Twoje dane.
9. Jak anulować wniosek o przeniesienie numeru?
Wniosek możesz anulować najpóźniej 2 dni przed wyznaczoną datą przeniesienia.
Pamiętaj, że samo anulowanie wniosku o przeniesienie numeru nie oznacza automatycznego anulowania podpisanej umowy z numerem tymczasowym.
60 zł po rabatach przez kolejne miesiące Widoczna opłata uwzględnia rabaty: 5 zł za e-fakturę i terminowe płatności oraz 5 zł za zgody marketingowe i na profilowanie. Zgody możesz zaznaczyć w kolejnych krokach.