Desktop_Telefonia_i_komunikacja_cover.png
Wiedza dla biznesu

Co to jest wirtualna centrala? Nowoczesne rozwiązania dla biznesu

28 marca 2024 1 minuta czytania

Wirtualna centrala to rozwiązanie działające w chmurze, dostępne poprzez przez sieć IP, wymagające niewielkiej ilości sprzętu (wyłącznie telefony) w porównaniu z klasycznymi rozwiązaniami. Dodatkowo, usługa umożliwia obsługę ruchu telefonicznego również dla firm posiadających wiele lokalizacji. Wirtualna centrala umożliwia zastąpienie tradycyjnych usług od operatora telekomunikacyjnego, nowoczesnym i skalowalnym rozwiązaniem dostarczającym te same, a nawet bardziej zaawansowane funkcjonalności, bez ponoszenia dodatkowych kosztów inwestycyjnych. Usługa Wirtualna centrala to optymalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które stoją przed koniecznością wymiany lub rozbudowy starej infrastruktury telefonicznej.

Korzyści wykorzystania Centrali Wirtualnej:

  • Skuteczna komunikacja: koniec z nieodebranymi połączeniami dzięki elastycznemu przekierowywaniu i kolejkowaniu połączeń,
  • Pełna kontrola: intuicyjny portal pozwala na kompleksową konfigurację i zarządzanie siecią,
  • Więcej czasu na biznes: zdalne zarządzanie siecią przez portal Self-Service to znaczna oszczędność czasu względem klasycznych rozwiązań,
  • Pełna skalowalność: możliwość dodawania nowych użytkowników w zależności od potrzeb firmy,
  • Realne oszczędności: niski, miesięczny abonament oraz brak konieczności ponoszenia dodatkowych wydatków na sprzęt i jego obsługę,
  • Zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji,
  • Zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej,
  • Możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie,
  • Inicjowanie, odbieranie i przełączanie połączeń,
  • Połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących,
  • Możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca,
  • Możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów,
  • Abonament uzależniony jest od ilości obsługiwanych użytkowników systemu telefonicznego.

Usługi dodatkowe:

Rejestrator – możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www.

Fax System – obsługa faksów. Zaawansowany panel  Fax System lub proste przekierowania.

SMS System – usługa pozwalająca na błyskawiczny kontakt z klientami. Informuj ich na bieżąco o zmianach w firmie, trwających promocjach lub wprowadź nowy kanał komunikacji o nowych produktach.

Powitania – profesjonalne powitania telefoniczne i nagrania do IVR. Możliwość skorzystania ze znanych i lubianych głosy aktorów i dziennikarzy, którzy z najwyższym profesjonalizmem zrealizują najbardziej wymagające zlecenia.

Adephone – aplikacja dla Windows bazująca na protokole SIP, nieograniczona sprzętowo i umożliwiająca kontakt telefoniczny – tzw. software’owy telefon internetowy. Oprogramowanie umożliwia dzwonienie i odbieranie rozmów przez sieć zapewniając użytkownikowi własny numery telefoniczny lub kilku numerów jeśli jest taka konieczność. Do komfortowego korzystania niezbędne będą słuchawki z mikrofonem lub w wersji minimum zestaw mikrofon + głośniki.

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl