Ponieważ jest to kolejna ciekawa innowacja marki Play do jej wsparcia Play przygotował również nową platformę komunikacyjną.
Zaskoczy nas ona nie tylko sposobem opowiadania o wprowadzonej właśnie ofercie, ale też odświeżoną wizualizacją wszystkich elementów identyfikacji marki.
Niepodważalnym sukcesem marki Play jest fakt, że siedem na dziesięć osób przenoszących numer wybiera właśnie Play. Okazuje się, że w tym roku wśród nich będą także osoby znane i lubiane. Wykorzystując ten trend oraz fakt, że dotychczasowa współpraca z Kubą Wojewódzkim okazała się niekwestionowanym sukcesem dla marki Play, zaproszenie do udziału w kampanii kolejnych znanych nazwisk było oczywistym elementem strategii komunikacyjnej marki. Bazując na wynikach badań marketingowych oraz wspólnych doświadczeniach, zdecydowaliśmy razem z Kubą, zaprosić następujące osobistości do pierwszej odsłony projektu: Agnieszkę Dygant, Magdalenę Różczkę oraz Macieja Stuhra.
Każda z tych osób opowiada w kampanii o wybranej przez siebie ofercie. Kuba Wojewódzki, który jest już od dawna w Play, korzysta z popularnej oferty FORMUŁA 4.0, dzięki której kontaktuje się ze wszystkimi z Orange, T-Mobile, Plus i Play bez limitu. Natomiast Agnieszka Dygant, Magdalena Różczka i Maciej Stuhr promują zupełnie nowe i idealnie dopasowane do swoich potrzeb FORMUŁY S, M i L w Play.
Akcja wszystkich spotów reklamowych rozgrywa się w salonie Play, do którego trafiają Nasze Gwiazdy. Każdy ze spotów ma całkowicie odmienny charakter dopasowany do temperamentu każdego z bohaterów.
Agnieszka Dygant przeszła do Play, bo bardzo lubi dużo mówić. Wybrała więc FORMUŁĘ L, w której zarówno rozmowy jak i SMS-y oraz MMS-y do wszystkich w Play są bez ograniczeń. W tym abonamencie jest również 800 minut do wykorzystania na kontaktowanie się ze wszystkimi z pozostałych sieci.
Maciej Stuhr mówi tyle, ile musi, czyli w sam raz. Zdecydował się więc na FORMUŁĘ M, w której kontaktuje się ze wszystkimi w Play bez limitu i ma pakiet 400 minut na kontaktowanie się ze wszystkimi z innych sieci.
Magdalena Różczka czaruje swoim pięknym, zmysłowym głosem wszystkich w Play. Wybrała FORMUŁĘ S i ze wszystkimi w Play może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować bez żadnych ograniczeń.
Naszym gwiazdom właściwego wyboru oferty pomogła dokonać para uroczych sprzedawców. On – spokojny i opanowany, ona – wulkan energii. Ona rozpozna każdą gwiazdę zawsze i wszędzie. On wprost przeciwnie – zupełnie się w tym temacie nie orientuje. Ich odmienne charaktery są niezwykle interesującym i zabawnym dodatkiem do wszystkich spotów nowej platformy komunikacyjnej.
W ramach kampanii emitowane będą również trzy spoty produktowe. Pierwszym z bohaterów jest smartfon Windows Phone 8S by HTC z muzycznym profilem Beats AudioTM, dzięki któremu filmy, gry i muzyka zyskują studyjną jakość dźwięku. Drugim smartfonem jest Samsung Galaxy SIII mini, który ma ergonomiczny kształt i niezwykły wyświetlacz Super Amoled. A dla fanów gier przygotowana została oferta z nową konsolą Xbox 360 z grą Forza Motosport4 w prezencie. Wszystkie produkty dostępne są w Play już od złotówki.
Kolejną nowością jest usługa Audiobooki w Play. Już za 19,99 zł miesięcznie można mieć dostęp do jednego audiobooka na miesiąc z całego katalogu Audioteka.pl. Natomiast dla fanów muzyki, Play ma muzyczny serwis Wimp z bazą 18-stu milionów utworów przez miesiąc zupełnie za darmo.
Podsumowując, rok 2013 Play rozpoczyna mocnym wejściem i obiecuje, że to nie koniec niespodzianek, jakie czekają na klientów i widzów w najbliższym czasie.
Informacje o autorach:
Kreacja – Grandes Kochonos
Paweł Nowakowski (dyrektor kreatywny); Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Weronika Matyjek (art director), Maria Snopiekwicz-Otto (copywriter), Jacek Wlazło (Client service), Celina Kozikowska (Client service) , Małgorzata Malinowska (Client service)
Dom produkcyjny – Banana Split
Reżyser – Tadeusz Śliwa
Dom Mediowy – MediaCom
Play:
Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak,
Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny
Oraz spoty o innych gwiazdach :-)
Która gwiazda wypadła najlepiej? :-)