play-logo.jpg
Newsy

Wzrost wartości marki PLAY aż o 70%

2 grudnia 2023 1 minuta czytania

Zgodnie z opublikowanym dziś rankingiem Rzeczpospolitej Najcenniejszych Polskich Ma?ek Play powiększył w tym roku wartość swojej ma?ki aż o 70%.

Zdaniem redakcji wartość marki w 2009 wynosiła 325,7 mln zł. W 2010 wzrosła natomiast do 555,3 mln zł. W tym samym czasie inne top marki w tej kategorii traciły na wartości. W rankingu marek według wartości zajmujemy 22 miejsce, awans z 44. W naszej telco kategorii w rankingu mocy jesteśmy na 3 miejscu, tuż za Erą i Plusem. W rankingu mocy, analizowano różne kryteria m.in. świadomość marki, postrzeganą jakość, postrzeganą wartość i siłe marki. We wszystkich kategoriach radzimy sobie całkiem dobrze w porównaniu z naszą szanowną i bardzo doświadczoną konkurencją.
Co ciekawe tak dobry wynik uzyskaliśmy przy zdecydowanie niższych wydatkach na markę. Wynika z tego, że komunikujemy efektywniej i nasza oferta jest na bardzo konkurencyjna i klienci to doceniają.Poczekamy i zobaczymy jak zakończy się ten rok. Nasze wyniki przedstawimy jak co roku na specjalnej konferencji.
Polecamy lekturę całego rankingu w dzisiejszej Rzepie.

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl