Za kilka tygodni postaram się przeprowadzić wywiad z Michałem. Dajmy mu trochę czasu ;-)
Tymczasem mam do Was pytanie. Jak wiecie od kilku miesięcy sprawdzamy poziom obsługi klienta w PLAY. Klient po rozmowie z konsultantem może ocenić cały proces obsługi. Zanim opublikuję aktualne wyniki chętnie spojrzymy na Waszą ocenę.
Ciekawe czy zagłosujecie tak jak klienci ;-)
PS: Gdzie jest kurde Zbyszek?
Pytacie w komentarzach o Zbyszka. Nie wiem, nie wnikam. Kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że Zbyszek odchodzi. Krótki komunikat i koniec. Sam bardzo tego faceta szanuję i lubię i jestem przekonany, że sobie doskonale poradzi o ile już sobie nie poradził. Ma łeb na karku, dziewczyny za nim szaleją tylko na motorze jeździ gorzej ode mnie ;P Informacyjnie, mail zbyszek.blazejczyk@playmobile.pl z oczywistych względów już nie działa.