Cały czas badamy nasze wewnętrzne procesy pod kątem przyszłych usprawnień. Wyniki badań dostarczają nam ciekawych informacji, którymi bardzo chętnie się z Wami podzielimy ;-)
Elementami wysoko ocenionymi w procesie okazały się:
- Bezproblemowy przebieg procesu (92% zadeklarowało brak trudności w trakcie MNP)
- Informacje udzielane przez sprzedawcę na temat MNP (93% Top2Boxes)
- Przesyłanie informacji na temat statusu sprawy i ich ilość (92% klientów uznało ją za odpowiednią)
- Ogólny czas trwania procesu (akceptowalny dla 89%).
Wśród trudności, jakie wystąpiły w procesie, klienci wskazywali równie często na trudności generowane przez poprzedniego operatora (44%) jak i Play (44%).
Zdecydowana większość osób ocenia proces MNP pozytywnie:
Klienci są również usatysfakcjonowani zakresem informacji udzielanych im w salonach podczas procesu MNP
Z punktu widzenia klienta jednym z najistotniejszych czynników jest czas potrzebny na przeniesienie numeru – tu również poziom satysfakcji klientów jest bardzo wysoki!
Badanie zostało przeprowadzone latem b.r.
Dziś wieczorem opublikujemy wyniki MNP Play ;-)