play-wosp.jpg
Rozrywka

Play znowu wbija na Przystanek Woodstock! Nowa kampania reklamowa

8 lipca 2023 1 minuta czytania

Wbijamy na Przystanek Woodstock! Pod takim hasłem rozpoczęła się dziś nowa kampania reklamowa. Na wszystkich uczestników Przystanku będzie czekało mnóstwo atrakcji i bardzo fajnych gadżetów, a przede wszystkim – 4 dni nieograniczonych rozmów do wszystkich sieci! :-) Więcej o Przystanku będziemy mówić w najbliższym czasie.

Wybieracie się? :-)

 

Kampania startuje 8.07.2013

Media: TV, outdoor, prasa, radio, internet

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Ewa Jaworska – Copywriter, Tunia Rozwadowska-Myjak – Art Director, Paweł Nowakowski -Dyrektor Kreatywny, Magdalena Morgun – Client Service,

Reżyser – Tadeusz Śliwa

Dom Produkcyjny: Film It

Studio postprodukcyjne – Orka Film

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos, Magdalena Plichta

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl