Jest to największa kampania reklamowa PLAY od ponad dekady!
Co chcemy Wam przekazać?
PLAY i UPC, najlepsi w swojej klasie usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych, połączyły siły i przygotowały pierwszą wspólną ofertę. Zarówno obecni, jak i nowi klienci obu operatorów w niespełna 2 miesiące od sfinalizowania transakcji mogą z niej skorzystać i zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo. Tej wyjątkowej okazji towarzyszy wyjątkowa kampania.
Już od połowy maja mogliście zaobserwować w wielu polskich miastach tajemnicze billboardy, na których łączyły się dwa kolory 😉 Towarzyszyły im między innymi hasła WIĘCEJ, LEPIEJ, SZYBCIEJ czy IDEALNE POŁĄCZENIE ISTNIEJE a w wybranych miastach z hasłami nawiązującymi do ich specyfiki, na przykład w Warszawie: RUCH BĘDZIE JAK NA MARSZAŁKOWSKIEJ.
To oczywiście nasza akcja zapowiadająca nową kampanię, a kolory tworzyły gradient łączący barwy PLAY i UPC 😉
Już od dzisiaj, 27 maja, startuje kampania promująca pierwszą wspólną ofertę PLAY i UPC. Możemy zobaczyć spot wizerunkowy, w którym występują gwiazdy kampanii: Magdalena Cielecka, Anna Mucha, Kuba Wojewódzki, Michał Żebrowski oraz Dawid Kwiatkowski.
Zobaczycie dużo koloru, ale ważne jest też co usłyszycie 😀 A w nowej kampanii mówiącej o PIERWSZEJ WSPÓLNEJ ofercie będzie to utwór Be The One wykonywany przez Dua Lipę. Zobaczcie i usłyszcie sami:
Jednocześnie również od dzisiaj możecie zobaczyć spoty promujące ofertę dla klientów indywidualnych z Magdaleną Cielecką oraz wideo towarzyszące ofercie usług dla domu.
Natomiast od 3 czerwca ruszy kolejna odsłona kampanii dla klientów biznesowych z Kubą Wojewódzkim.
Doskonale powinniście już znać Doradcę Play dla Domu, czyli naszego eksperta w dziedzinie nowych technologii, który pojawia się w materiałach Play od września ubiegłego roku. W tej kampanii dołącza do niego nowy bohater – Sprzedawca usług Play i UPC, który został gospodarzem salonu w naszych reklamach, ale możecie go też spotkać poza nim, na przykład obsługując klientów ofert Play dla Firm w ich biurach.
I oczywiście! Razem z UPC do Play przeszedł też uwielbiany przez wielu UPCeusz 😉 Będzie latał w naszych materiałach zostawiając za sobą ślad internetu światłowodowego i cyfrowej rozrywki.
Również nasze salony przejdą delikatną metamorfozę łącząc dobrze znane kolory:
Ale nasza kampania to nie tylko spoty telewizyjne czy kinowe – nowe kreacje przygotowane przez nasz marketing będziecie mogli zobaczyć na przykład w internecie, a także jako reklamy zewnętrzne:
Za koncept kreatywny i ATL odpowiada agencja Grandes Kochonos, za BTL i Digital agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.