skrzydlo-samolotu-w-przestworzach.jpg
Rozrywka

LOT i Play – startuje wspólna kampania

3 kwietnia 2023 1 minuta czytania

Play z agencją Grandes Kochonos i przy współpracy z liniami lotniczymi LOT, przygotował kampanię „LOT Z PLAY”.
W kwietniu, w konkursie przeprowadzanym na wybranych lotach, każdy pasażer może wygrać główną nagrodę – najnowszy model smartfona Sony Xperia? S. Wystarczy, że napisze na kuponie konkursowym, z czym kojarzy mu się marka Play.

Dla pasażerów linii lotniczych LOT przygotowano również atrakcyjne gadżety, m. in. Przewodnik Podróżnika ? zabawny informator o 8 miastach świata znajdujących się na trasach LOT-u, zawierający także rozmówki i łamigłówki.
Dodatkowo, dołączając do Play, można otrzymać aż do 15000 mil w specjalnej ofercie Miles & More w Play do wykorzystania na bilety – nagrody na trasach europejskich i światowych, pobyt w hotelu oraz wiele innych atrakcji.

Media: CLP, prasa, Internet

Start kampanii: 1 kwietnia 2012

Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Bartek Grala (art director) Daniel Piecka
(copywriter)
Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Karolina Wardak
Przedstawiciel Agencji: Magdalena Morgun
Kreacja internetowa: Agencja K2, Magdalena Plichta, Małgorzata Chmiel (P4)
Media: Marek Zaborowski, Bartłomiej Kamienny
Dom Mediowy: MediaCom

Play Expert poleca

Sprawdź najkorzystniejsze oferty na play.pl