Jako operator telekomunikacyjny, chcemy zapewnić uchodźcom możliwość kontaktu z bliskimi, pomóc im w znalezieniu rzetelnych informacji o sytuacji w Ukrainie oraz o możliwościach uzyskania pomocy w Polsce. Nasi klienci aktywowali blisko 600 000 pakietów – widzimy, że nasze wsparcie ma sens i znaczenie. Już od 2017 roku na naszej stronie funkcjonuje specjalna sekcja w języku ukraińskim, na której teraz dodatkowo znajduje się podsumowanie naszych działań. Również od tego czasu mamy uruchomioną infolinię w języku ukraińskim, aby klienci mogli w łatwy sposób wyjaśnić nurtujące ich kwestie. Szczegóły znajdują się na stronie play.pl/ua.
Oprócz naszych dotychczasowych punktów pomocowych mamy też swoje stanowisko w namiocie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przy Dworcu Wschodnim w Warszawie, gdzie uchodźcy mogą zyskać wsparcie techniczne w aktywacji darmowych pakietów i możliwość naładowania swoich telefonów.