Jeśli zadzwonisz z USA do Polski (na numer polski)
Koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy lokalnej w Polsce (dzwonisz „jak z Polski do Polski”).
Dzwoń do bliskich na całym świecie,
kiedy jesteś w zasięgu Wi‑Fi
Z Wi‑Fi Calling możesz bez dodatkowych kosztów dzwonić
i wysyłać SMS-y
przez sieć Wi‑Fi.
Dzwoń i wysyłaj SMS-y z miejsc, gdzie zasięg jest ograniczony, np. z windy czy z domku na Mazurach. Wystarczy, że połączysz się z Wi‑Fi. Wszystkie połączenia będą rozliczane tak, jakbyś był w sieci Play.
Poczuj się, jakby Twój rozmówca stał tuż obok. Technologia HD Voice zapewnia czysty dźwięk bez szumów w słuchawce.
Nie musisz instalować dodatkowej aplikacji, żeby rozmawiać przez sieć Wi‑Fi. Funkcja ta znajduje się w ustawieniach telefonu.
Połącz się z siecią Wi‑Fi w dowolnym miejscu na świecie i płać za wykonane połączenia jak
z Polski.
Przykład:
Dzwonisz z Niemiec do Polski –
płacisz jak za
połączenie lokalne w Polsce.
Dzwonisz z Niemiec do Szwecji – płacisz jak za połączenie z
Polski do Szwecji.
Odebranie połączenia jest bezpłatne.
Włącz w ustawieniach telefonu funkcję:
Połączenia/Rozmowy przez Wi‑Fi
Pasek ustawień > Połączenie przez Wi‑Fi
Ustawienia > Telefon > Rozmowy przez Wi‑Fi
Niezależnie skąd dzwonisz, rozmowy i SMS-y
rozliczymy tak jakby były
wykonywane z Polski
Jeśli zadzwonisz z USA do Polski (na numer polski)
Koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy lokalnej w Polsce (dzwonisz „jak z Polski do Polski”).
Jeśli zadzwonisz z Polski do USA (na numer zagraniczny)
Koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy międzynarodowej z Polski do USA.
Jeśli zadzwonisz z USA do USA (na numer zagraniczny)
Koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy międzynarodowej z Polski do USA.
Możesz sprawdzić swoją taryfę kodem: *111*49*1#
Usługa Wi-Fi Calling działa na telefonach zgodnych z ustawieniami technicznymi Play. Są to urządzenia:
Usługa może nie działać na urządzeniach kupionych u innych operatorów.
Modele telefonów obsługujące Wi-Fi Calling w PlayWłącz funkcję „Połączenia przez Wi-Fi”/„Rozmowy przez Wi-Fi” w ustawieniach Twojego urządzenia:
ANDROID:
iOS:
Jeżeli jesteś w zasięgu sieci Wi-Fi, za pośrednictwem Wi-Fi Calling możesz: wykonywać i odbierać połączenia na terenie całego świata, wysyłać i odbierać SMS-y na terenie całego świata, Wysyłać i odbierać MMS-y – funkcja dostępna na urządzeniach iPhone oraz urządzeniach z systemem Android produkowanych od 2019 roku.
Rozmowy i SMS-y/MMS-y przez Wi-Fi Calling nie są „za darmo”.
Play nie pobiera opłat za możliwość korzystania z Wi-Fi Calling, ale rozmowa/SMS/MMS wykonane przez Wi-Fi Calling rozliczane są zgodnie z cennikiem oferty, z której korzystasz -zawsze tak jak rozmowa/SMS wykonana z Polski).
Jeżeli dzwonisz przez Wi-Fi Calling z dowolnego kraju na świecie do Polski (na numer polski), to rozmowa będzie rozliczona tak jak z Polski do Polski (rozmowa lokalna w Polsce).
Jeżeli dzwonisz z Polski do innego kraju, to rozmowa będzie rozliczona tak, jak rozmowa międzynarodowa z Polski do danego kraju.
Przykład:
Jeśli zadzwonisz z USA do Polski (na numer polski), to koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy lokalnej w Polsce (dzwonisz „jak z Polski do Polski”).
Jeśli zadzwonisz z Polski do USA (na numer zagraniczny), to koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy międzynarodowej z Polski do USA.
Jeśli zadzwonisz z USA do USA (na numer zagraniczny), to koszt rozmowy będzie taki jak rozmowy międzynarodowej z Polski do USA.
Jeśli korzystasz z usługi za granicą, połączenie będzie przerwane.
Jeśli korzystasz z usługi w Polsce, połączenie będzie kontynuowane, ale tylko wtedy, gdy jesteś w zasięgu sieci LTE i korzystasz z urządzenia, które obsługuje VoLTE (nastąpi przełączenia do sieci LTE). W pozostałych przypadkach (w zasięgu sieci 4G lub niższej) połączenie będzie przerwane.
Wi-Fi Calling w Play działa na portach UDP 500 oraz UDP 4500.
Tak. Połączenia te są podwójnie szyfrowane (standard non 3GPP access), dlatego są one bezpieczne nawet, gdy korzystasz z np. publicznych hotspotów z dostępem do internetu.
Nie. Osoby które dzwonią lub odbierają połączenia od Ciebie nie muszą mieć aktywnej funkcji Wi-Fi Calling.
Nie każdy telefon posiada funkcję Wi-Fi Calling wgraną przez producenta. Dodatkowo jeżeli urządzenie posiada taką funkcję, operator musi dostosować je do swoich ustawień technicznych.
Podsumowując usługa Wi-Fi Calling w Play działa na telefonach:
Usługa może nie działać na urządzeniach kupionych u innych operatorów.
Czyli np. nowy Samsung z funkcją Wi-Fi Calling kupiony w salonie producenta powinien działać tak samo jak kupiony w naszym salonie. Natomiast na telefonie przeniesionym np. z Orange, Wi-Fi Calling może nie działać (ze względu na wgrane oprogramowanie operatorskie).Sprawdź czy:
W razie problemów z Usługą skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem: 790 500 500 lub *500 (poł. tylko z sieci Play). Możesz też zrobić zgłoszenie w aplikacji Play24 (https://logowanie.play.pl/p4-idp2/SSOrequest.do?action=sso) lub przyjść do salonu Play (https://www.play.pl/pomoc/salony-play.html). Chętnie Ci pomożemy.
Udowodnij, że nie jesteś automatem
Skontaktuj się
z doradcą biznesowym
Zostaw numer -
oddzwonimy
Zadzwoń
na infolinię
Napisz
na czacie
Jak skorzystać z promocji
Amazon Prime Video
przez 6 miesięcy od Play
Aktywuj promocję
Jeśli podpisujesz umowę w salonie, poproś konsultanta o aktywację. Jeśli kupujesz ją online, aktywuj usługę samodzielnie w koszyku.
Wejdź w otrzymany link
Wejdź w link, który wyślemy Ci SMS-em po zawarciu umowy i załóż konto w Amazon Prime Video. Na rejestrację masz 30 dni.
Gotowe!
Teraz możesz oglądać najlepsze filmy i seriale w Amazon Prime Video bez ograniczeń.
Przedłuż obecną umowę lub przejdź na abonament:
Jeśli podpisujesz umowę w salonie, poproś konsultanta o aktywację. Jeśli kupujesz ją online, aktywuj usługę samodzielnie w koszyku.
Dostaniesz od nas SMS-a z hasłem do logowania. Loginem jest Twój numer telefonu.
Teraz możesz już słuchać swojej ulubionej muzyki bez limitu!