Usługa

Usługi Specjalne (Premium)

Dzięki usługom specjalnym możesz pobierać treści rozrywkowe, informacyjne lub edukacyjne na Twój telefon!

Opis usługi

Usługi Premium to usługi o podwyższonej opłacie, w ramach których otrzymujesz dostęp do różnych serwisów, w szczególności do treści rozrywkowych, informacyjnych, edukacyjnych. Możesz się również spotkać z określeniami: usługi specjalne, prenumeraty, subskrypcje, usługi Premium Rate. Dzięki nim:

  • weźmiesz udział w konkursach oraz loteriach SMS-owych lub akcjach charytatywnych,
  • otrzymasz dostęp do płatnych materiałów i serwisów w internecie,
  • • będziesz otrzymywał prenumeraty, czyli cykliczne (np. trzy w tygodniu) wiadomości z informacjami, pogodą itp.,
  • pobierzesz dzwonki, tapety lub gry,
  • zadzwonisz na niektóre infolinie,
  • weźmiesz udział w czatach towarzyskich.

Usługi Premium działają na skróconych numerach specjalnych. Numery składają się z czterech, pięciu lub sześciu cyfr.

 

Jakie są rodzaje usług Premium?

Wiadomości

Wysyłasz Odbierasz
Wysyłasz SMS-a na numer, który zaczyna się od 7, 8 lub 9. Płacisz za każdą wysłaną wiadomość Otrzymujesz cykliczne wiadomości z numerów, które zaczynają się od 5 lub 6. Płacisz za każdą odebraną wiadomość. 

Połączenia

Dzwonisz na *7x, *4x Dzwonisz na 70x / 80x
Numery usług specjalnych – płacisz za każdą minutę lub za całe połączenie, zgodnie ze swoim cennikiem. Infolinie i audioteksty – płacisz za każdą minutę lub za całe połączenie, zgodnie ze swoim cennikiem.

Extra Usługi Premium

   
Extra Usługi Premium umożliwiają Ci zakup treści cyfrowych w Internecie. Za pośrednictwem Extra Usług Premium uzyskasz dostęp do programów komputerowych, aplikacji mobilnych, gier, plików muzycznych, plików tekstowych, plików wideo itp.

Informacja o zakresie numerów oraz wysokości opłat

 

Kto dostarcza serwisy w ramach usług Premium?

W ramach usług Premium dostępnych w sieci Play serwisy świadczone są przez niezależnych dostawców, którzy korzystają z numerów Premium udostępnionych im przez Play. Jesteśmy jedynie pośrednikiem między Tobą, a dostawcami tych serwisów. Nie mamy wpływu na treści serwisów tych dostawców ani na treści wiadomości, które wysyłasz lub odbierasz.

Pamiętaj, że korzystanie z serwisów wiąże się z akceptacją regulaminów poszczególnych dostawców.

Nawet jeśli zastrzegłeś, że nie życzysz sobie otrzymywać informacji marketingowych od Play, możesz je nadal dostawać od dostawców, z których usług skorzystałeś. Jeżeli nie chcesz ich otrzymywać odwołaj zgodę u danego dostawcy.

Listy numerów i usług Premium dostępnych dla Klientów Play

Przygotowaliśmy dla Ciebie listy wszystkich usług Premium dostępnych dla Klientów Play. Dla prenumerat znajdziesz również komendy, które pozwolą Ci z nich zrezygnować. Jeżeli chcesz sprawdzić, czy masz włączone jakieś prenumeraty, wyślij SMS-a o treści „Lista” na numer 6000.

W tabelach znajdziesz też informacje kto jest dostawcą serwisów oferowanych w ramach usług Premium.

 

 

Jak kontrolować wydatki?

W Play możesz kontrolować koszty za usługi Premium. Stworzyliśmy wiele blokad abyś miał pewność, że nie zaskoczą Cię dodatkowe opłaty. Blokady usług Premium są darmowe. Jeżeli chcesz je włączyć lub wyłączyć:

  • zaloguj się na Play24,
  • wpisz krótki kod USSD – znajdziesz je poniżej,
  • zadzwoń do naszej Obsługi Klienta (*500/*600),
  • odwiedź najbliższy salon Play.

12 grudnia 2018 wchodzą w życie nowe przepisy Prawa Telekomunikacyjnego dotyczące usług o podwyższonej opłacie czyli tzw. Usług Premium. Zgodnie z nowymi przepisami, w przypadku gdy nie określiłeś progu kwotowego na wydatki związane z usługami Premium, limit ten ustawimy Ci automatycznie na poziomie 35 zł brutto.

Jeśli skorzystałeś już z usług Premium koszt znajdziesz na fakturze, w sekcji „opłaty poza abonamentem” lub na Play24 w zakładce „Połączenia”.

Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie opis blokad, jakie możesz wybrać w Play.

 

Rodzaje blokad usług Premium

 

Limit wydatków na usługi Premium

Limit wydatków na usługi Premium (tzw. próg kwotowy) pozwali Ci ustawić maksymalną kwotę za usługi Premium, jaką chcesz zapłacić w danym Okresie Rozliczeniowym (jeżeli jesteś Abonentem korzystającym z oferty Postpaid) lub w danym miesiącu kalendarzowym (jeżeli jesteś Użytkownikiem korzystającym z oferty Prepaid lub MIX).

    • Limit 0 zł na usługi Premium

      Wybierając ten limit masz pewność, że nic nie zapłacisz za usługi Premium w danym Okresie Rozliczeniowym/ miesiącu kalendarzowym. Limit jest odnawiany od kolejnego Okresu Rozliczeniowego/ miesiąca kalendarzowego.

      Kod USSD do włączenia Kod USSD do wyłączenia
      *111*83*1# *111*14*1#
    • Limit 35 zł na usługi Premium

      Wybierając ten limit masz pewność, że nie zapłacisz więcej niż 35 zł za usługi Premium w danym okresie rozliczeniowym/miesiącu kalendarzowym. Jeżeli osiągniesz limit, dostaniesz powiadomienie i zablokujemy dalsze usługi Premium. Limit jest odnawiany od kolejnego okresu rozliczeniowego/ miesiąca kalendarzowego.

      Kod USSD do włączenia Kod USSD do wyłączenia
      *111*16*1# *111*14*1#
    • Limit 100 zł na usługi Premium

      Wybierając ten limit masz pewność, że nie zapłacisz więcej niż 100 zł za usługi Premium w danym okresie rozliczeniowym/miesiącu kalendarzowym. Jeżeli osiągniesz limit, dostaniesz powiadomienie i zablokujemy dalsze usługi Premium. Limit jest odnawiany od kolejnego okresu rozliczeniowego/ miesiąca kalendarzowego.

      Kod USSD do włączenia Kod USSD do wyłączenia
      *111*17*1# *111*14*1#
    • Limit 200 zł na usługi Premium

      Wybierając ten limit masz pewność, że nie zapłacisz więcej niż 200 zł za usługi Premium w danym okresie rozliczeniowym/miesiącu kalendarzowym. Jeżeli osiągniesz limit, dostaniesz powiadomienie i zablokujemy dalsze usługi Premium. Limit jest odnawiany od kolejnego okresu rozliczeniowego/ miesiąca kalendarzowego.

      Kod USSD do włączenia Kod USSD do wyłączenia
      *111*18*1# *111*14*1#

Blokady ceny usług Premium

Blokady ceny usług Premium pozwalają Ci zablokować usługi Premium, które kosztują więcej niż wskazana kwota.

Inne ograniczenia

Limit, który masz do wykorzystania na usługi Premium i zakupy mobilne stanowi równowartość 50 Euro dla pojedynczej transakcji i 300 Euro w danym okresie rozliczeniowym/miesiącu kalendarzowym. Limit ten wynika z ustawy o usługach płatniczych i i jest liczony na podstawie kursu NBP z 31 października poprzedniego roku. Limit jest odnawiany od kolejnego okresu rozliczeniowego/miesiąca kalendarzowego.

Dokumenty

Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim urządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce Prywatności i Cookies.