Dlaczego warto?

Wygoda: zgłaszasz naprawę telefonu online lub telefonicznie

800 zł co rok na naprawę uszkodzeń nieobjętych gwarancją producenta

Chronimy Twój telefon, z którego korzystasz lub który kupiłeś wraz z abonamentem Play

Jak to działa?

telefon ze zbitą szybką

Zgłaszasz naprawę telefonicznie lub poprzez formularz elektroniczny.

Możesz wybrać urządzenie zastępcze z tym samym systemem
operacyjnym bez dodatkowej opłaty.

Przyjedzie do Ciebie kurier i odbierze Twój uszkodzony telefon
oraz przekaże Tobie urządzenie zastępcze.

Nasi fachowcy naprawią telefon nawet w 5 dni.

Podczas 1 wizyty kuriera załatwisz wszystko: otrzymasz naprawione
urządzenie i przekażesz urządzenie zastępcze. Nie płacisz za przesyłkę.

Cieszysz się naprawionym urządzeniem nie tracąc gwarancji producenta.

Naprawa telefonu

  • WYŚWIETLACZ

  • OBUDOWA

    Zostanie naprawiona w przypadku, gdy wyświetlacz również uległ uszkodzeniu
  • APARAT PRZEDNI/TYLNY

    Zostaną naprawione w przypadku, gdy wyświetlacz również uległ uszkodzeniu
  • ZATOPIENIE/ZALANIE WODĄ
    (W TYM WODĄ MORSKA)

    Naprawa oraz wymiana płyty głównej
  • NAPRAWA NA GWARANCJI PRODUCENTA

Odnawialny co rok limit kosztów dla napraw
poza gwarancją producenta: 800 zł

Brak limitów napraw.

Zgłoś naprawę

Zadzwoń pod numer
+48 732 666 360

W godzinach 8-18 w dni robocze.
Połączenie płatne wg stawek operatora jak za zwykłe połączenie
komórkowe z numerem w sieci PLAY

lub

wypełnij formularz na
www.naprawaplay.pl

24 godziny 7 dni w tygodniu

Jak włączyć?

Usługa w najlepszej cenie dostępna jest w zestawie Play360°.

Sprawdź

Najcześciej zadawane pytania

  • Czy mogę aktywować usługę „Naprawa Telefonu” bez pakietu Play360?

    Nie. Usługa jest dostępna tylko w pakiecie Play360.

  • Dla jakiego urządzenia mogę aktywować usługę naprawy w ramach Play360?

    Dla telefonu lub tabletu, który kupujesz razem z umową lub przedłużeniem umowy abonamentowej w Play. Usługę możesz też włączyć, jeżeli podpisujesz umowę z innym urządzeniem niż telefon/tablet lub Tylko SIM. W tym przypadku możesz aktywować usługę dla telefonu lub tabletu, z którego korzystasz bądź zamierzasz korzystać w Play.

  • Mam usługę Play360 na 24 miesiące. Zmieniłem w trakcie umowy telefon, z którego korzystam.
    Czy mogę zmienić urządzenie objęte usługą naprawy wcześniej niż przed upływem 2 lat?

    Jeżeli zmieniłeś telefon, z którego korzystasz wraz z abonamentem Play, przed końcem umowy na 24 miesiące, możesz aktywować dla niego usługę naprawy po upływie roku od zawarcia umowy Play360. Aby to zrobić, zaloguj sią do Play24. Jeżeli przedłużasz umowę abonamentową z nowym telefonem lub tabletem, automatycznie zmienimy chronione urządzenie na nowe i od tego momentu możesz zgłosić do naprawy nowy telefon.

  • Kupiłem abonament Tylko SIM wraz usługą Play360. Jak mogę włączyć usługę naprawy dla mojego telefonu?

    Usługą „Naprawa Telefonu” możemy objąć telefon lub tablet, z którego korzystasz albo zamierzasz korzystać w Play.

    • 1. Do aktywacji usługi potrzebujemy danych identyfikacyjnych urządzenia: modelu i numeru IMEI (indywidualny numer identyfikacyjny urządzenia).
      Twoja karta SIM automatycznie pobierze te dane – wystarczy, że włożysz kartę SIM od Play do urządzenia, z którego będziesz korzystać i dla którego chcesz aktywować usługę. Pobrane dane możesz sprawdzić w SMS-ie, który do Ciebie wyślemy, lub po zalogowaniu w serwisie Play24. Dane urządzenia będą Ci również potrzebne w przypadku zgłoszenia naprawy telefonu.
    • 2. Aby jak najszybciej uruchomić usługę, zaloguj się w serwisie Play24. W zakładce „Play360” znajdziesz dane używanego przez Ciebie telefonu lub listę urządzeń, z których ostatnio korzystasz w Play. Wybierz urządzenie, dla którego chcesz aktywować usługę.
    • 3. Jeżeli nie zarejestrujesz urządzenia w Play24, obejmiemy je ochroną 8 dnia po zakupie Play360. Do tego czasu przynajmniej raz włóż kartę SIM Play do telefonu i włącz go.
      UWAGA: aby uruchomić usługę powinieneś przynajmniej raz użyć telefonu z kartą SIM Play.
    • 4. Jeżeli w ciągu 7 dni od zakupu usługi ani razu nie użyjesz karty SIM Play z żadnym urządzeniem, usługę włączymy później – dla urządzenia, w którym po raz pierwszy użyjesz karty. W takim przypadku usługa będzie aktywna od 3 dnia po użyciu karty.
      UWAGA: Do chwili rejestracji urządzenia usługa „Naprawa Telefonu” nie jest aktywna i nie można zgłosić urządzenia do naprawy.
  • Od kiedy usługa naprawy jest aktywna jest dla mojego telefonu?

    Jeśli podpisujesz lub przedłużasz umowę z nowym telefonem, usługą automatycznie objęty jest telefon, który wybierzesz wraz z umową. Jeśli kupujesz abonament z innym urządzeniem niż telefon/tablet, lub abonament Tylko SIM, zaloguj się do Play24 i włącz usługę dla swojego urządzenia. Możesz to robić w ciągu 7 dni od aktywacji usługi Play360. Jeżeli nie zarejestrujesz urządzenia w Play24, automatycznie obejmiemy je ochroną 8 dnia po zakupie Play360.