Chcesz przedłużyć umowę w Play? Podaj nam swój numer i zobacz ofertę dla Ciebie
Wygoda: zgłaszasz naprawę telefonu online lub telefonicznie
800 zł co rok na naprawę uszkodzeń nieobjętych gwarancją producenta
Chronimy Twój telefon, z którego korzystasz lub który kupiłeś wraz z abonamentem Play
Zgłaszasz naprawę telefonicznie lub poprzez formularz elektroniczny.
Możesz wybrać urządzenie zastępcze z tym samym systemem
operacyjnym bez dodatkowej
opłaty.
Przyjedzie do Ciebie kurier i odbierze Twój uszkodzony telefon
oraz przekaże Tobie
urządzenie zastępcze.
Nasi fachowcy naprawią telefon nawet w 5 dni.
Podczas 1 wizyty kuriera załatwisz wszystko: otrzymasz naprawione
urządzenie i przekażesz
urządzenie zastępcze. Nie płacisz za przesyłkę.
Cieszysz się naprawionym urządzeniem nie tracąc gwarancji producenta.
Naprawa telefonu
WYŚWIETLACZ
OBUDOWA
APARAT PRZEDNI/TYLNY
ZATOPIENIE/ZALANIE WODĄ
(W TYM
WODĄ MORSKA)
NAPRAWA NA GWARANCJI PRODUCENTA
Odnawialny co rok limit kosztów dla napraw
poza gwarancją producenta: 800
zł
Brak limitów napraw.
Zadzwoń pod numer
+48
732 666 360
W godzinach 8-18 w dni robocze.
Połączenie płatne wg stawek operatora jak za zwykłe połączenie
komórkowe z numerem
w sieci PLAY
lub
wypełnij formularz na
www.naprawaplay.pl
24 godziny 7 dni w tygodniu
Usługa w najlepszej cenie dostępna jest w zestawie Play360°.
SprawdźNie. Usługa jest dostępna tylko w pakiecie Play360.
Dla telefonu lub tabletu, który kupujesz razem z umową lub przedłużeniem umowy abonamentowej w Play. Usługę możesz też włączyć, jeżeli podpisujesz umowę z innym urządzeniem niż telefon/tablet lub Tylko SIM. W tym przypadku możesz aktywować usługę dla telefonu lub tabletu, z którego korzystasz bądź zamierzasz korzystać w Play.
Jeżeli zmieniłeś telefon, z którego korzystasz wraz z abonamentem Play, przed końcem umowy na 24 miesiące, możesz aktywować dla niego usługę naprawy po upływie roku od zawarcia umowy Play360. Aby to zrobić, zaloguj sią do Play24. Jeżeli przedłużasz umowę abonamentową z nowym telefonem lub tabletem, automatycznie zmienimy chronione urządzenie na nowe i od tego momentu możesz zgłosić do naprawy nowy telefon.
Usługą „Naprawa Telefonu” możemy objąć telefon lub tablet, z którego korzystasz albo zamierzasz korzystać w Play.
Jeśli podpisujesz lub przedłużasz umowę z nowym telefonem, usługą automatycznie objęty jest telefon, który wybierzesz wraz z umową. Jeśli kupujesz abonament z innym urządzeniem niż telefon/tablet, lub abonament Tylko SIM, zaloguj się do Play24 i włącz usługę dla swojego urządzenia. Możesz to robić w ciągu 7 dni od aktywacji usługi Play360. Jeżeli nie zarejestrujesz urządzenia w Play24, automatycznie obejmiemy je ochroną 8 dnia po zakupie Play360.
Aby poznać szczegóły oferty, porozmawiaj z Konsultantem.
Skontaktuj się z nami w wybrany sposób:
Zostaw kontakt,
oddzwonimy bezpłatnie
Zadzwoń na naszą
Infolinię Sprzedażową
Porozmawiaj
z konsultantem na czacie