Apple
Apple Watch Series 6
Apple Watch Series 7
Apple Watch Series 8
Apple Watch Series 9
Apple Watch Series 10
Apple Watch Series 11
Apple Watch Ultra 1
Apple Watch Ultra 2
Apple Watch Ultra 3
Apple Watch SE (2. gen.)
Apple Watch SE 3
Wszystkie urządzenia muszą posiadać system watchOS 11.4 lub nowszy oraz muszą być sparowane z iPhone XR lub nowszym, posiadającym system iOS 18.4 lub nowszy.
Samsung
Galaxy Watch Ultra LTE (2025)
Galaxy Watch Ultra LTE
Galaxy Watch8 LTE
Galaxy Watch8 Classic LTE
Galaxy Watch7 LTE
Galaxy Watch6 Classic LTE
Huawei
Huawei Watch 4 Pro Space Edition LTE
Huawei Watch 4 Pro LTE
Huawei Watch 4 LTE
Huawei Watch Fit 4
Huawei Watch 5
Maxcom
Maxcom FW01 Uran eSIM
W ten sposób aktywujesz Multi SIM na zegarkach opartych na systemie watchOS.

Aplikacja poprowadzi Cię przez kolejne kroki instalacji Multi SIM.
Żeby wyłączyć usługę Multi SIM skontaktuj się z Konsultantem w Salonie Play lub na infolinii pod numerem *500. Usunięcie profilu z urządzenia nie oznacza wyłączenia usługi.
Czym się różni eSIM od Multi SIM?
eSIM to wirtualny zamiennik Twojej karty SIM, którego wymiana jest bezpłatna. Szczegółowe informacje znajdziesz na www.play.pl/esim. Natomiast Multi SIM to kopia Twojej karty SIM lub eSIM, której możesz używać w smartwatchu na tej samej zasadzie co w telefonie.
Czy mogę dostać eSIM przy podpisaniu nowej umowy lub aneksu?
Tak. Podczas wyboru oferty, zarówno w przypadku nowej umowy lub aneksu, możesz wybrać czy chcesz otrzymać fizyczną kartę SIM lub eSIM. Jeśli wybierzesz eSIM, otrzymasz od nas plik z kodem QR, który pozwoli na instalację eSIM w Twoim urządzeniu.
Czy muszę mieć eSIM, żeby korzystać z Multi SIM?
Nie, żeby włączyć usługę Multi SIM, nie musisz mieć eSIM. Rodzaj karty w Twoim telefonie nie ma wpływu na Multi SIM.
W jakich ofertach mogę korzystać z Multi SIM?
Swoją ofertę możesz sprawdzić kodem *111*49*1#.