wróć do Zasięg

Brak zasięgu Play Internet

Jeśli korzystasz z Play Internet i masz problem z zasięgiem, sprawdź na mapie zasięgu, czy miejsce, w którym jesteś, jest w zasięgu sieci 4G LTE.

Jeśli jesteś w zasięgu sieci 4G LTE i nie możesz łączyć się z internetem, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym).

Pamiętaj, że po zakupie oferty Play Internet masz 7 dni na sprawdzenie, czy w miejscu, gdzie używasz internetu, transmisja działa odpowiednio szybko.
W tym czasie możesz zwrócić modem i kartę SIM beż żadnych konsekwencji.

 

wróć do Zasięg

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl