Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Brak zasięgu Play Internet
Jeśli korzystasz z Play Internet i masz problem z zasięgiem, sprawdź na mapie zasięgu, czy miejsce, w którym jesteś, jest w zasięgu sieci 4G LTE.
Jeśli jesteś w zasięgu sieci 4G LTE i nie możesz łączyć się z internetem, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym).
Pamiętaj, że po zakupie oferty Play Internet masz 7 dni na sprawdzenie, czy w miejscu, gdzie używasz internetu, transmisja działa odpowiednio szybko.
W tym czasie możesz zwrócić modem i kartę SIM beż żadnych konsekwencji.
Więcej informacji, jak poprawić zasięg w Play, znajdziesz w naszych poradnikach: