wróć do Zasięg

Brak zasięgu Play Internet

Jeśli korzystasz z Play Internet i masz problem z zasięgiem, sprawdź na mapie zasięgu, czy miejsce, w którym jesteś, jest w zasięgu sieci 4G LTE.

Jeśli jesteś w zasięgu sieci 4G LTE i nie możesz łączyć się z internetem, skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem 790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym).

Pamiętaj, że po zakupie oferty Play Internet masz 7 dni na sprawdzenie, czy w miejscu, gdzie używasz internetu, transmisja działa odpowiednio szybko.
W tym czasie możesz zwrócić modem i kartę SIM beż żadnych konsekwencji.

Więcej informacji, jak poprawić zasięg w Play, znajdziesz w naszych poradnikach:

Jak poprawić działanie Wi-Fi w domu

Jak poprawić zasięg w telefonie

 

wróć do Zasięg

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się