wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Polecenie Zapłaty

Po aktywacji usługi będziemy informować wskazany przez Ciebie bank o wysokości kolejnych faktur, a bank będzie je regulować w odpowiednim czasie.

Jeśli próba obciążenia rachunku zostanie odrzucona przez bank, bo nie masz tyle środków na koncie, kilka dni później system ponowi próbę. System zawsze pobiera pełną kwotę, nie może tego zrobić częściowo.

Jeśli i tym razem się nie uda – musisz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem *500 lub w dowolnym salonie Play.

A jeśli będziesz mieć wątpliwości co do wysokości faktury – transakcję wykonaną przez polecenie zapłaty możesz odwołać. Masz na to:

  • 56 dni kalendarzowych – jeśli jesteś osobą fizyczną,
  • 5 dni roboczych – jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

 

Kto może skorzystać z usługi?

Każdy. Nie musisz być właścicielem rachunku bankowego.

Jak aktywować usługę?

  • Krok 1. Pobierz formularz Zgody na obciążanie rachunku. Możesz go pobrać:
    - w każdej chwili z Play24,
    - zadzwonić pod numer *500 i poprosić o plik. Konsultant prześle Ci go w formie PDF na e-mail, który podasz,
    - pobrać go w dowolnym salonie Play.
  • Krok 2. Wypełnij, wydrukuj i podpisz formularz. Jeżeli nie masz pewności jak to zrobić, zobacz opis wypełniania formularza zgody.
  • Krok 3. Wyślij albo zanieś oryginał dokumentu.
    Jeśli wysyłasz go pocztą – adres odbiorcy to:
    P4 Sp. z o.o.
    Skr. pocztowa 41
    02 - 671 Warszawa
    z dopiskiem Polecenie Zapłaty.
    Jeżeli zanosisz – idź do dowolnego salonu Play.
  • Krok 4. Wyślemy do Ciebie SMS, kiedy uruchomimy Polecenie Zapłaty. Aktualny status usługi możesz sprawdzić:
    - w Play24, na stronie "Usługi" w zakładce "Usługi finansowe",
    - na fakturze, jeśli w pozycji "Forma płatności" jest zapis "Polecenie Zapłaty".

Możesz też uruchomić Polecenie Zapłaty w swoim banku. Skorzystaj z systemu bankowości elektronicznej lub zamów usługę przez infolinię banku.

Ile kosztuje ta usługa?

Aktywacja i obsługa Polecenia Zapłaty są bezpłatne, jednak niektóre banki mogą pobierać opłaty. Dlatego najlepiej skontaktuj się ze swoim bankiem i sprawdź ewentualne koszty przed włączeniem usługi.

Rachunki będą opłacane przez Polecenia Zapłaty od kolejnego rachunku wystawionego po aktywacji usługi. Możesz to sprawdzić na fakturze w pozycji „forma płatności”. Jeśli jest zapis „Polecenie Zapłaty”, faktura zostanie opłacona tym właśnie kanałem.

Pieniądze za rachunki będą pobierane z konta w dniu terminu płatności wskazanym na fakturze.

wróć do Dostępne metody płatności za fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się

Sprawdź też informacje na forum Play

forumplay.pl