wróć do Jak opłacić fakturę

Co robić, gdy mam nadpłatę na koncie

Możesz nic nie robić

Jeżeli nie wydasz żadnych dyspozycji, nadpłatę rozliczymy z kolejną fakturą. Wtedy odpowiednio pomniejszymy kwotę podaną w pozycji „kwota do zapłaty”.

 

Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty

Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty na Twoje inne konto abonenckie w Play

Przeksięgowanie takie możesz zlecić:

Możesz zlecić zwrot nadpłaty

Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić przez zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta:

 

Dyspozycja zwrotu nadpłaty na Twoje konto bankowe powinna zawierać poniższe informacje:

  • numer telefonu/usługi lub numer klienta,
  • imię i nazwisko właściciela lub nazwa firmy, na którą zarejestrowana jest usługa,
  • hasło abonenckie,
  • numer klienta lub numer indywidualnego rachunku bankowego dedykowanego do regulowania zobowiązań wobec Play,
  • kwotę zwrotu,
  • numer rachunku bankowego, na który kwota ma zostać przelana,
  • dane właściciela rachunku bankowego, na który ma trafić zwrot: imię, nazwisko, adres zamieszkania,
  • potwierdzenie wpłaty,
  • załączony dokument z Wniosek o zwrot nadpłaty

W przypadku wątpliwości możemy poprosić również o przekazanie potwierdzenia wpłaty.

 

 

wróć do Jak opłacić fakturę

Potrzebujesz więcej pomocy?

Potrzebuję pomocy Wszystko już wiem

"Maćka przepełnia radość gdy dowiaduje się, że mógł komuś pomóc"
Cieszymy się z nim, że mogliśmy Ci pomóc.
zespół Play

Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem Maciek z radości tańczy przed swoim komputerem

Potrzebujesz pomocy?

Zadzwoń do nas, jeżeli potrzebujesz pomocy

790 500 500 lub *500 jeśli dzwonisz z telefonu w Play (*600 lub 790 600 600 jeśli jesteś klientem biznesowym)

Wejdź do Play24

Zaloguj się do Play24. Tu są wszystkie potrzebne dla Ciebie informacje. zaloguj się