Korzystamy z plików cookies i podobnych rozwiązań umieszczanych w Twoim udządzeniu przez nas lub podmioty trzecie, jeżeli pozwalają na to ustawienia Twojej przeglądarki internetowej. Dzięki temu nasza strona działa poprawnie, możemy analizować korzystanie ze strony oraz dostosować wygląd strony i nasze reklamy do Twoich preferencji i zainteresowań. Poznaj szczegóły i możliwość zmiany ustawień w Polityce prywatności i Cookies.
Co robić, gdy mam nadpłatę na koncie
Możesz nic nie robić
Jeżeli nie wydasz żadnych dyspozycji, nadpłatę rozliczymy z kolejną fakturą. Wtedy odpowiednio pomniejszymy kwotę podaną w pozycji „kwota do zapłaty”.
Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty
Możesz zlecić przeksięgowanie nadpłaty na Twoje inne konto abonenckie w Play
Przeksięgowanie takie możesz zlecić:
- przez Play24,
- w dowolnym salonie Play,
- telefonicznie pod numerem:
- Klient indywidualny
790 500 500 (*500 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - Klient biznesowy
790 600 600 (*600 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - Klient Red Bull MOBILE
790 666 666 (*666 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - na czacie na stronie play.pl,
- pocztą na adres:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa. - na e-mail: ok@pomocplay.pl (Klient Red Bull MOBILE: redbullmobile@pomocplay.pl)
Możesz zlecić zwrot nadpłaty
Dyspozycję zwrotu nadpłaty lub błędnej wpłaty możesz zlecić przez zarejestrowanie zgłoszenia do Obsługi Klienta:
- za pośrednictwem serwisu Play24,
- w dowolnym salonie Play,
- telefonicznie pod numerem:
- Klient indywidualny
790 500 500 (*500 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - Klient biznesowy
790 600 600 (*600 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - Klient Red Bull MOBILE
790 666 666 (*666 jeżeli dzwonisz z telefonu w Play) - pisemnie na adres:
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41
02-671 Warszawa, - na e-mail: ok@pomocplay.pl ,
- na czacie na stronie
- play.pl
- faksem na numer +48 22 319 44 11
Dyspozycja zwrotu nadpłaty na Twoje konto bankowe powinna zawierać poniższe informacje:
- numer telefonu/usługi lub numer klienta,
- imię i nazwisko właściciela lub nazwa firmy, na którą zarejestrowana jest usługa,
- hasło abonenckie,
- numer klienta lub numer indywidualnego rachunku bankowego dedykowanego do regulowania zobowiązań wobec Play,
- kwotę zwrotu,
- numer rachunku bankowego, na który kwota ma zostać przelana,
- dane właściciela rachunku bankowego, na który ma trafić zwrot: imię, nazwisko, adres zamieszkania,
- potwierdzenie wpłaty.
W przypadku wątpliwości możemy poprosić również o przekazanie potwierdzenia wpłaty.